Skal vi ikke have et billede op af ham?
Jeg troede der allerede var et billede af ham. Jeg sender fluks nogle til dig FF.
Og du vil IKKE fortryde hvis du fik en Frans. FinnFrode og Frans…det klinger fisme:)
Jo, der er da også allerede billeder af ham - det er bare først i tråden og ikke på den side, hvor jeg sidder og kigger…
Men lad os alligevel tage dem én gang til for dem, der har glemt, hvordan han ser ud.
Desværre er det ikke muligt p.t. - fruen siger stop! Og han er også alt for pæn til mig… :engel2:
-
-
- Updated - - -
-
FF, pas på at Snehvide ikke ser billederne af Frans, for så vil hun garanteret kræve, at han flytter ind
Han er godtnok en lækkermås - håber der findes et andet rigtigt godt hjem til ham et sted (når det nu ikke kan blive hos FF og Snehvide) :høhø:
JUUUUUUUUUUUUUUBLE
hvad hvad hvad ??? :?
Har han fundet et nyt hjem?
BRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITA…
Jeg er på arbejde, så jeg er fraværende ind imellem.
Men JOOOOOO Simba 50 skal bo i Gl. Rye…på en gård med en anden mis og en hund.
Og børn…men det passer ham lige. Han var igår børnehavekat for en flot børn i 5-årsalderen og han syntes det var SÅ fedt. Jo mere kram desto bedre.
Jeg er bare SÅ lettet for gamle og halvgamle mis er altså ikke de nememste at finde hjem til.
Finn Frode’er hænger ikke på træerne, som man siger
Dejlig opdatering - det skal nok blive godt.
Og om jeg fatter, hvorfor det stadig er svært at få placeret de gamle og halvgamle katte. :?
Sådan som Snehvide er blevet promoveret her, burde ingen da være i tvivl mere…
[QUOTE=FinnFrode;1034531]Dejlig opdatering - det skal nok blive godt.
Og om jeg fatter, hvorfor det stadig er svært at få placeret de gamle og halvgamle katte. :?
Sådan som Snehvide er blevet promoveret her, burde ingen da være i tvivl mere… [/QUOTE]
Jeg er helt enig - der findes ikke noget så godt som halvgamle missere What you see is what you get!