Sofus skal hedde...?

Heeej, så kommer der en afstemning igen.
Det viste sig jo at Sofus var en pige, så hun skal have et navn der ikke sår nogen tvivl om hendes køn :stuck_out_tongue:

I bestemme, men der kan kun vælges dem fra afstemningen her, for demsynes jeg er søde/sjove :slight_smile:

I kan stemme… NU! :thumbup:

Øh, hvilken afsteming og hvilke navne? Kan hun så komme til at hedde Toby? -LOL

Edit: Ah, nu kom der en afstemning med…

Er det mon bare mig, der hverken kan se navne eller afstemning? Men det er nu også lige meget, hvis hun ikke fortsat må hedde Sofus, ja det er :rock:

Diva :slight_smile:

Når Sofia ikke er med, må det bestemt blive Diva

:slight_smile:

Pepsi er ubetinget et pigenavn?? :smiley:

Nægter at stemme.

Hun skal hedde Victoria.

Stacy :smiley:

Nej men det er lidt fimset :klapper:

kan ikke forstå hvorfor bare ikke sofia…

Hvis du VIL vide det, så er det fordi Sofie/Sofia minder mig om en pige der boede på min vej da vi var små, som drømte om at blive stripper når hun blev stor :stuck_out_tongue:

Så vil konstant komme til at kalde katten for StripperSofie, hvis jeg døber hende det hehe :stuck_out_tongue:

Så er det på plads :høhø:

Simon - Fair nok -LOL May hedder ikke Mille fordi jeg i den periode kendte en dum tøs ved det navn (som jeg ellers synes er pænt) -høhø

Har stemt på Pepsi :smiley: Men var også tæt på Diva, men tænkte at hun hellere måtte lade være at få gode ideer. De kan så rigeligt selv de hunkatte :sshh:

Lady? Hun er da ikke en cocker spaniel :stuck_out_tongue:
Okay, ud fra de nævnte: Diva - det passer til alle hunkatte :tihi:

Det ville da faktisk være lidt skægt som kattenavn :klapper: Men okay, det forstår jeg godt :slight_smile:

Diva :slight_smile:

Okay - jeg vidste ikke, det var en fimset kat, du havde -LOL-LOL

Hvis du får en hankat mere, kan du jo kalde ham Pepsi Max :smiley:

Lige lidt info om hendes personlighed, så i har lidt at gå efter :slight_smile:

Hun er en lille lidt forsigtig kat, men MEGET nysgerrig.
Hun kender sin ret, og hvis vandskålen er tom, eller døren er lukket, eller der er noget andet hun ikke bryder sig om, så sætter hun sig foran skålen eller døren, og mijawer med sin lyse lille stemme.
Hvis Victor vil slås og han bliver for voldsom, så begynder hun at knurrer, og ligeså snart han fjerner sig, så springer hun i fjæset på ham :stuck_out_tongue:

Nogle gange (ca. hver aften) lykkes det hende at overtale Victor til en hæftig omgang fangeleg, så det hele ikke kun er drenge-lege. Hun er en fin lille pige, fordi hun vil helst hvile sig i kradsetræets hængekøje, end hun vil ligge på gulvet sammen med Victor, men hvis Simon sidder i sofaen, er det at foretrække at ligge tæt på dér.

Hun lyder da som en Diva :tihi:

Ja undskyld mig, men der er bare slet ikke nogen af de navne,
der passer sammen med Victor, hun skal da hedde Anja. :yah:

Hun er da en lille skøn brusende Pepsi :høhø:

Diva er da en møgkat der vil bestemme alting…lady er en hund…pepsi er en drik, Daisy er Margrethe…hun kan i min verden ikke hedde andet end Stacy…selv om det ikke var et navn JEG ville vælge…men sådan er vi jo forskellige…og godt for det…eller ville alle misser hedde pussi og alle hunde lady…og det er sgu da kedeligt