Søger ammemor

Vores hunkat som pt har 6 stk 4 dage gamle killinger ligger i dette øjeblik på operationsbordet, vi håber selfølgelig hun kommer sig, men for en sikkerheds skyld og som en måske god ide, vil det være om vi kan skaffe en ammemor til 2-3 stk af killingerne.

Vi bor i Skanderborg
tlf 87885028

Ååhh jeg :kryds: at Missemor kommer godt igennem det her.

Øv da, mine patter er desværre fyldt godt op efterhånden.

god bedring til missemor, må man spørge hvad hun fejler…??

Fastsiddende moderkage…vi har forsøgt med Oxiticin, Methergin tons af antibiotika…men nej, nu tør jeg ikke andet end at få fjernet livmoderen.

Puuhaa Camilla altså. Lille mis. Åh hvor var det godt hun blev åbnet, det er ikke til at sige hvor længe hun havde klaret den ellers :frowning: :frowning:

-kramer

:kryds::kryds::kryds:

Åååååh Camilla, det er jeg godt nok ked af at høre :frowning: :frowning:

Jeg :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: for at hun kommer hjem i god behold…

Sender mange tanker… :kram:

For to år siden fødte min hunkat også 6 stk. killinger og 1½ døgn efter måtte hun også på bordet, for at få pillet en død killing ud . . . . :ked:

Hun havde ingen problemer med at tage sig af sine killinger da hun var hjemme igen . . .tvært imod . . . .såååååååå jeg tror ikke du skal tage sorgerne på forskud - men det er jo altid godt at være forberedt :kryds:

Jeg legede plejemor hele søndagen (se’følig skal det altid være i week-enden) :doh:

Håber alt går godt . . . .

Øv Camilla …Jeg har desværre ingen mulighed for at hjælpe dig - Men jeg vil sende dig ALLE de krydsede fingre og poter jeg har, for at missemor, selv kan klare opgaven med hendes børn, når hun er blevet klar i hovedet igen …Jeg er ret sikker på, at hun er ‘fit’ igen i løbet af et par døgn, så hvis du kan klare opgaven indtil, så tror jeg du kan beholde dine små yndige bimse-børn hjemme :slight_smile:

Desværre er momis meget groggy og meget afkræftet oven på 3 intense døgn med skrap medicin. Jeg tror ikke der er meget mælk tilbage i hende, og jeg har prøvet rigtig mange gange at få de små til at kmr uden held.

Desværre ligger jeg selv syg med verdens mest onde influenza, så dette er virkelig et mareridt. :ked:

Jeg har en milig aftale til 2 af de små i aften…men vi skal have fundet en amme til 2 mere…gerne hurtigt. :kryds:

[quote=Chicabee;232271]Desværre er momis meget groggy og meget afkræftet oven på 3 intense døgn med skrap medicin. Jeg tror ikke der er meget mælk tilbage i hende, og jeg har prøvet rigtig mange gange at få de små til at kmr uden held.

Desværre ligger jeg selv syg med verdens mest onde influenza, så dette er virkelig et mareridt. :ked:

Jeg har en milig aftale til 2 af de små i aften…men vi skal have fundet en amme til 2 mere…gerne hurtigt. :kryds:[/quote]

ååhh hvor jeg håber at nogen kan hjælpe dig med 2 mere:kryds: :kryds: Øv at Vanilla ikke kan tage så små ind ellers var de mere end velkomne.

chicabee - hvad med sondefodring indtil der er fundet en amme? så får de da noget i maven… Jeg ved Mette Mejdahl kan sondefodre… Hun bor jo ikke vildt langt fra skanderborg

Øv for en træls udvikling - håber alt det bedste for både mormis og killinger :kryds::kryds::kryds:

Og god bedring til dig selv også.

Øv for en oplevelse. Rigtig god bedring til missemor og dig - håber det lykkedes at få de små til patterne igen.

Mine killinger er jo desværre temmelig store så kan desværre ikke hjælpe.Kender ikke nogen der lige har så små killinger lige nu desværre.Håber det bedste:kryds:.Har du skrevet på kattegalleri? og de andre kattefora? Hvad med hittekilling kan være de har en mor med ikke så mange killinger? Hilsen Ninna

åhh nej hvor er det en trals læsning :frowning:
:kram:

Desværre var Fraja jo ikke gravid for det ville have passet med at hun også skulle have født i sidste uge :frowning:

:bebe:åhh jeg håber på at der kommer en løsning :kryds::kryds::kryds: og god bedring til jer begge :bebe:

Åhh bare man kunne hjælpe. Håber du finder hjælp og god bedring til både mis og dig.

Mormissen har for første gang i 3 døgn spist lidt tørfoder og drukket lidt kmr. Hun har fået en killing for at vi kan vurdere om hun kan klare at passe den, går det for hun 2 mere i løbet af aftenen. Hun vil gerne gemme dem, og løfter rundt på dem, og den går ikke når man er vakkelvorn.

3 andre er i plejefamilier…og jeg håber og ber til at de klarer sig :kryds:

Jeg håber virkelig at de klare sig alle sammen :kryds::kryds::kryds:

:bebe: jeg sender alle gode tanker til hende og :kryds: alt hvad jeg har for at det skal gå godt:kryds:

Hvor vil hun have killingen hen?