Søger reserve kattemor

Det har du HELT ret i - også derfor, jeg skrev, at dyrlægen først skulle høres.
(Vidste for øvrigt på det tidspunkt ikke, hvor omfattende blodprøven var.)

Hej :slight_smile: Jeg tænkte at jeg nok måtte komme med en update på situationen herhjemme. Stella (mormissen) ser ud til at være kommet sig fuldstændigt! Hun hænger ikke med hovedet mere og virker glad og tilfreds.
Hun viser også killingerne interesse igen og passer på dem som en mormis skal, hvor hun pussenusser og småsnakker med dem :slight_smile: Hun har dog lidt svært ved at finde ud af hvordan man flytter rundt på dem i nakkeskindet, men hun er begyndt at lave mere mælk :wehu:
Killingerne har det også godt. De er begyndt at smage på mors mad og jeg giver dem torskerogn med A38, som de glædeligt mæsker i sig (og bader i :tihi:), og jeg giver dem stadig flaske indimellem. Og når alle har fået fyldt maverne op ligger de og ælter og spinder hos mor allesammen :slight_smile: Er bare så glad for at de har det bedre nu :hjerte:

Jeg regner iøvrigt med at der snart kommer billeder op af den lille familie :slight_smile:

SKØNT med en update! Tak for den! Og dejligt at høre at det går godt med de små!

Hehehe bade i torskerogn… uhm… NOT! L

Tak for den gode update. Ja, og billeder gør os altid glade, så kom endeligt med dem. :smiley:

Hvor er det dejligt at høre. Ja billeder må der til. Dem kan vi ikke få for mange af, og slet ikke af sådan en lykkelig familie :thumbup:

Så kom der endeligt billeder, som kan ses her: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?33978-Den-lille-kattefamilie-(killinger!) :smiley:

Så er alt jo fred og idyl hos den lille kattefamilie.
Hvor er de bare kære - Men lille Mørke tager altså førsteprisen med sine frække, nysgerrige øjne
:wehuu:

Ja, han er skøn og ikke mindst fræk! Han smager på og bider i alt og alle :tihi: