Sommerferie

Hvor skal I hen på sommerferie ??
Min datter og jeg tager min mor med til Rhodos en uge. Har aldrig været i Grækenland før. Glæder mig til noget sol. Når vi så har været hjemme en uge tager min datter og jeg med min veninde og hendes børn på en rigtig tøsetur til Fanø - bare to overnatninger (savner jo allerede misserne). Der har jeg heller ikke været før. Har dog bestilt hus hvor der er badeland - man ved jo aldrig med det danske sommervejr. :slight_smile: på vej hjem skal vi i Givskud løvepark, der har jeg ikke været siden jeg var lille barn.

jeg skal en uge til det nordjyske…vestjydske? nordvestjyske?

Jeg skal til stenbjerg! i thy! en hel uge med rollespilsgruppen! wuhu! Så skal vi grille om bade om dagen, og nørde med rollespil om aftenen - det bliver kanon!

og så skal jeg en uge til et kæmpe spejdercenter i hvalsø hvor jeg skal spille sommerscenarie, så det hedder en hel uge i kostumer og i middelaldertelte hvor vi skal ud og lege! Jeg glæder mig helt vildt meget!

Eneste downside er at jeg kommer til at savne misserne helt vildt meget. heldigvis er jeg hjemme en uge mellem Thy og sommerscenarie, så jeg kan lige få mig en dosis kat før jeg forlader dem igen :slight_smile:

Jeg skal til Rom - jeg rejser på søndag…

så får manden lov til at passe misserne sålænge :slight_smile:

vi tager igen i år på campingferie med vores teltvogn(combicamp).
vi starter med at kører til hartzen hvor vi vil hygge os en 4 dages tid, derefter kører vi til prag hvor vi vil være en 5-6 dage alt efter vejr og vind og så kører vi til berlin i 4 dages tid og derefter vender vi snuden hjemefter.

Den står meget snart på badeferie i Tyrkiet - glæder mig helt vildt til at blive varmet igennem af andet end en brændeovn …

I sensommeren tager Luna og jeg en tur til Rom - og sandsynligvis også Pompeji.

Jeg skal hele 7 km væk :høhø:

Ej… Mine forældre tager på ferie… i de 2 uger, pakker jeg kattene sammen og tager dem med ud til mine forældres hus og holder bondegårdsferie :slight_smile:

Jeg tager som sædvanlig til det exotiske Danmark for at holde ferie :høhø:

Vi tager til Island på onsdag :slight_smile:

13 dage rundt i et par autocampere sammen med mine forældre, søster og svoger med yngel.
Samt selvfølgelig en Webergrill :slight_smile:

Det skal nok blive godt, selvom Eyjafjällajökull er blevet rolig igen.

Vi tager på storbyferie i år - En uge til Berlin.

jeg tager en uge til Bornholm sammen med min datter. Det er 4. gang vi er afsted sammen, vi har indtil nu været utrolig heldig med det danske sommervejr :-).

Alle misserne tager på daseferie i Hillerød i mens :slight_smile:

Jeg skal holde sommer hjemme, økonomien er ikke til andet.

Så det bliver noget med en katteudstilling eller 2, ture ud i det blå med eller uden grill, familiebesøg, en tur i Ree Park og hygge hjemme med misserne.

oooh glæd dig - Rhodos er lækkert!

Jeg har været der 3 gange. Lov dig selv at i tager en heldagstur til den gamle bydel. Der er ingen biler tilladt, og der er gamle borgmure og gamle kanoner man kan se, og på specialle dage og tidspunkter er der rundvisning hvor man kan gå rundt på den gamle borgmur.

inde i den gamle bydel er der SÅ meget at se. Arkitekturen er fantastisk flot, og der er små boder og butikker med fantastiske fund over det hele. det er også i den gamle bydel at man virkelig kan finde de gode steder at spise hvis man er heldig. De laver ÆGTE græsk mad, hvor jeg synes resturanterne godt kan være lidt for…ja…jeg skulle til at sige “europæisk inspireret” men det kan man jo ikke rigtigt længere Gg

En ting du skal forberede dig på er kattene og hundene. Der er herreløse dyr OVERALT. Det kan godt være ret hårdt at se for de lever virkelig kummerligt og kommer helt op til dig og tigger.

Ingen steder… Vi skal en tur i Ree Park og så op og besøge JulleML (aka Janne)

Det bliver nok Costa Del Baghave, ligesom sidste år … og forrige år … og …

Ja, det er også dér, min sommerferie ofte går til - og i år er ingen undtagelse :slight_smile:

Jeg har dog delt min ferie i to og bestilt killinger til anden halvdel af ferien, så jeg har noget andet end hækkeklipning at gå op i :slight_smile: Nu mangler jeg så bare et par enkelte detaljer, før min bestilling kan gennemføres :høhø::høhø:

Costa Del Forhave :slight_smile:

når Mille (vores bil) har fået nogle nye sko og en ny dims køre vi en tur i en uge… hvorhen ved vi ikke, men vi tager et telt med og diverse tilbehør så vi kan komme ud og få en lille ferie sammen

Hvor avanceret :stuck_out_tongue:

Det lyder bare rigtig hyggeligt :slight_smile: Det skulle ikke være umuligt at finde steder, hvor det er gratis at slå et telt op. Gør spejdere da tit. :slight_smile: Og hvis man finder en gård med masser jord til, kan man jo altid spørge om man må låne et hjørne…
Eeej… Det kunne jeg også godt tænke mig…

Vi nupper en tur til Tyrkiet, nærmere bestemt Alanya, i august - der er SÅ længe til!!! Jeg har for første gang nogensinde booket 3 ugers ferie i rap, plejer ellers at dele den i hhv. 2 og 1 uge.

Vi nøjes med en uge i det tyrkiske, resten tager vi herhjemme :smiley: