SORT/HVID Maine coon lign langhårs kat fundet - Kolding

Så har vi igen fået en tilløber - denne gang en sort/hvid meget smuk langhårs blandingskat formoder jeg.

Den sidder og kigger sødt ind i løbegården, og er ikke indfanget…endnu, og derfor inge billeder.

Men kender du til en som savner sin smukke kat i Kolding eller nærheden, så ring endlig på 75554510 eller sms 24210080.

Katten befinder sig i Dons lige uden for Kolding

Hilsen Heidi

Du skulle overveje at åbne en pettingzoo for alle dine tilløbende katte og geder - så kunne de tjene til deres eget ophold :stuck_out_tongue:

ingen hemmelighed…jeg er sgu træt af, at Chiddie Huskat er ved at være gammel… hun forsøgte at jage ham væk …uden held…nu er den 2 dreng på få måneder… tror vi må købe os en ægte ny dræber kat…så und¨år vi alle de her fremmede hanner

nå nogle må mangle den smukke kat

Heidi

Hun er 8½ - det kalder vi ikke gammel her i huset… :slight_smile:

hun forsøgte at jage ham væk …uden held…nu er den 2 dreng på få måneder… tror vi må købe os en ægte ny dræber kat…så und¨år vi alle de her fremmede hanner
nå nogle må mangle den smukke kat

Findes der ikke noget, der virker modsat Feliway og skærper agressionerne?
Nu kan man jo ikke udstede medarbejderaktier til en kat, for ellers kunne det også være motiverende. :høhø:

Hvor stor er ligheden med hende her:

Jeg håber, at den lille mis snart finder hjem :kryds:

[QUOTE=FinnFrode;582227]
Findes der ikke noget, der virker modsat Feliway og skærper agressionerne?
Nu kan man jo ikke udstede medarbejderaktier til en kat, for ellers kunne det også være motiverende. :høhø:[/QUOTE]

chili i maden :ok::tihi:

[QUOTE=Jeanette;582594]Hvor stor er ligheden med hende her:

ligner umiddelbart hinanden rigtig meget men den var her igen i går - og syntes den er for meget “perser” i forhold til denne her…men jeg skal have taget billeder, for det er meget nemmere - den er jo meget sky og jeg når ikke at se så meget…
Gad vide om den æder Chiddie Huskats foder…? skidt med det bare den ikke lider, men den SKAL ikke bo her…

Heidi

Finn Frode - fedt du har tjekket Chiddies alder…ork hun er jo bare en ung løvinde…

[QUOTE=Con Meo;585833]ligner umiddelbart hinanden rigtig meget men den var her igen i går - og syntes den er for meget “perser” i forhold til denne her…men jeg skal have taget billeder, for det er meget nemmere - den er jo meget sky og jeg når ikke at se så meget…
Gad vide om den æder Chiddie Huskats foder…? skidt med det bare den ikke lider, men den SKAL ikke bo her…

Heidi[/QUOTE]

Kunne den evt fanges i en fælde, så den kunne blive tjekket for chip og øremærke hos en dyrlæge ??

Jeg vil ønske det er min for vi savner hende ??

Hej Jeanette

jeg har desværre ikke haft tid til at gøre noget ved kattesagen - den kommer nu mindst 1 gang pr. dag, hvor vi når at se den - i går var der her straks vi ikke var i nærheden af dørenene. Den æder huskattens mad, så det er klart den kommer igen. Den er bare ekstrem sky, og ser lidt forhutlet ud syntes jeg. Vi har flere gange set, at den går ned i baghaven, og kommer også nogle gange derfra…vi har faktisk overvejet, om det er vores nye nabo’s kat…vi troede vores tidligere nabo var i Sydafrika hvor han også bor indimellem på hans vinfarm… men så opdagede vi et "louise et eller andet " på navneskiltet…og kunne heller ikke forstå, at nogle planter pludselig var skåret ned uden Mathias var hjemme…så manden er flyttet uden at sige farvel…det er da bare træls - super sød fyr, som vi ikke har haft så meget med at gøre siden han og kæresten gik fra hinanden - da har vi mest talt med hende…men ikke noget ondt imellem os overhovedet. Så vi mistede vores søde vinnabo til fordel for …jahh…et andet sted i Verden.

Så når vi kan træffe Louise hjemme, så forhører jeg mig lige hende inden vi sættet det helt store værk i gang - jeg skal nok breefe straks jeg ved noget mere

det må værkelig være forfærdentlig at miste en kat og ikke vide hvor den er henne

Hilsen Heidi

[QUOTE=Con Meo;588520]
Så når vi kan træffe Louise hjemme, så forhører jeg mig lige hende inden vi sættet det helt store værk i gang - jeg skal nok breefe straks jeg ved noget mere.

Hvis hun er til at snakke med, vil i så høre om den er øremærket og om hun hat fået den som voksen

det må værkelig være forfærdentlig at miste en kat og ikke vide hvor den er henne

Ja, det er forfærdeligt, hver gang jeg ser en en sort/hvid kat, når jeg er ude og køre, giver det et helt sug i maven.
Men selvom hun har været væk længe, har jeg stadig et håb om at hun kommer tilbage

Hilsen Heidi[/QUOTE]

Jeg håber i får et godt forhold til jeres nye nabo :slight_smile:

Har jeg indsat dette link før?
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/211864d19f62580b36

[QUOTE=Mega;588693]Har jeg indsat dette link før?
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/211864d19f62580b36[/QUOTE]

Ja, du har sat den ind i tidligere indlæg, det er desværre ikke vores silke, hun har helt hvide forben.

[QUOTE=Mega;588693]Har jeg indsat dette link før?
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/211864d19f62580b36[/QUOTE]

det er ikke denne her kan jeg se - forsøger og forsøger at få et billede af ansigtet, men det er ikke lykkes endnu - den er utrolig sky og bare den ser os inde, så farer den afsted.
Det er desværre IKKE naboens kat, og ingen kender til den i området - men jeg vil så gerne have et billede af den, så jeg kan lave flyers af den, så folk lige kan kigge endnu engang.

Den er sulten og ser lidt forhutlet ud, dog er den blevet pænere mens den har spist af Chiddie Huskats mad her - men føj hvor nogle hyl og skrig der kan lyde, når de 2 har magtkampe. Det er altså synd for gamle Chiddie.

Men jeg skal have fat i en fælde til den, og have den indfanget snart - for det er ikke holdbart med den her, og så kan vi få den tjekket om der er mærke eller chip i den.

Hilsen Heidi

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/117834dd4c785bb525

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/117354dcae0f4e221b

Der efterlyses flere langhårede, sort/hvide katte på dyrenes beskyttelses hjemmeside.

Her er et billede af katten - måske kan nogle genkende den ud fra bare det pga aftegningerne - men jeg gør ALT for at få et billede af hovedet på den

Hilsen Heidi

Man skal så lige huske, at den dukkede op hos Heidi allerede midt i april…
Mærkeligt, hvis ingen savner den stakkels kat. :?

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/lysning/vis/112684d35ade880472

Hvis det nu er meget længe siden, at katten er forsvundet, så har de måske opgivet at se den igen.

Hvordan ser den af din ud i forhold til vores sort/hvide langhårskat ??