SORT/HVID Maine coon lign langhårs kat fundet - Kolding

[QUOTE=Jeanette;602228]Hvordan ser den af din ud i forhold til vores sort/hvide langhårskat ??

[/QUOTE]

Kan den ikke minde en del om din?

For mig at se ligner den så meget at jeg havde kastet mig ud i en bil prompte for at tjekke. Helt så vanlige er de hvide aftegninger altså heller ikke, så det er nogen man finder på alle gadehjørner.

[QUOTE=Jeanette;602228]Hvordan ser den af din ud i forhold til vores sort/hvide langhårskat ??
[/QUOTE]

Som jeg ser de,r så er den du viser billeder af med meget mere hvid i hovedet ifht den (selvom der ikke er et direkte af hovedet på den hos Heidi) så synes jeg ikke det ser udsom om det hvide går ret højt op på det man kan se af hovedet.

Jeg synes godt nok aftegningerne ligner Jeanettes kat og :kryds: for at det er den.

Jeg syntes også at aftegningerne ved hovedet er forkert og jeg har lige sat og kigget billederne af Silke igennem og der går et hvid bånd om om halsen, den er dog meget smal i nakken.

Jeg har desværre ikke mulighed for bare at smutte til Kolding.

Har du intryk af om den er øremærket ??

Ud fra det dårlige billede syntes jeg ikke, at den macher 110% til Jeanettes kat. Men hårlængden kan jo sagtens forskyde visuelt. Jeg vil så gerne have et face to face billede, så jeg kan lave opslag og sende ud i områdets postkasser. Gives der ikke positiv respons denne vej, så er det en indfangning, som er løsningen - få den tjekket hos øremærke og chip - og er den ikke det, så er den jo Herreløs, og dyrlægen må tage stilling til hvad der skal ske. Vi skal ikke have flere dyr rendende herude, og den her kan slet slet ikke med vores huskat, og der lyder højlydte skrig indimellem - og det er synd for Chiddie Huskat.

Det hjælper ikke dig Jeanette, om du kom hertil og lurede - den er så sky, at jeg ikke tror på, at du vil kunne komme til at se den desværre. Det er jo få sekunder vi når at se den pr. dag. Det billede jeg tog, er igennem stuevinduet og fik det kun fordi den var travlt beskæftiget med at spise.

Jeg håber på, at der findes rette ejer - men tiden må vise, og det er jo varmt så den kan jo heldigvis godt trives endnu ude

jeg kan låne/lægge depositum hos INges kattehjem i Horsens for lån af fælde, men håber at finde en tættere på, så jeg ikke skal køre 130 km frem og tilbage - falck eller hvem der varetager indfangning af kat her i Kolding må jo kunne hjælpe også

jeg skal nok holde jer opdateret

Hilsen Heidi

Jeg vil umiddelbart råde dig til at kontakte din kommunes tekniske forvaltning. Kolding har tidligere haft en samarbejdsaftale med Kattens Værn om indfangning af vildtlevende herreløse katte, men om de har opsagt aftalen skal jeg ikke kunne sige (kan tjekke i morgen, hvis det er). Hvis kommunen ikke længere har en aftale med KV bør de kunne fortælle dig, hvilke andre muligheder du har som borger.

det var også tanken - eller 70102030 som helt klart kan fortælle om aftalerne i Kolding kom også

Heidi

[QUOTE=Con Meo;604053]det var også tanken - eller 70102030 som helt klart kan fortælle om aftalerne i Kolding kom også

Heidi[/QUOTE]

:thumbup:

SÅ lykkes det endelig med et ansigtsbillede af den fremmede kat - er det din?

Heidi, som nu kan få lavet løbesedler og give folk 1 uge til at regere inden den bliver indfanget og afleveret hos dyrlægen

[QUOTE=Con Meo;608146]

Heidi, som nu kan få lavet løbesedler og give folk 1 uge til at regere inden den bliver indfanget og afleveret hos dyrlægen[/QUOTE]

Synes godt nok den ligner Jeanettes …

Ja det gør den altså godt nok, kan dog ikke se om Jeanettes også har en sort albue/knæ :?

I sær omkring øjnene. Under det ene er der et lille “dryp”.

Det da være Jeanettes :bebe:

Heller ikke her, billederne er så små…

Det ligner at denne her har lidt længere hvid streg i panden og så er der jo det med det sorte knæ :?
Ih, jeg kan ikke lade være med at tænke på denne mis som måske har hutlet sig gennem en meget kold vinter :frowning:
Der må da være nogen som savner den.

Nu har jeg skrevet en PB til Jeanette og gjort hende opmærksom på opdateringen af tråden. Så tager hun nok snart et kig. :slight_smile:

Tror ikke det er hende, ikke når man kigger på disse billeder …

tak, men det var det første jeg selv gjorde - tror ikke det er Jeanettes desværre…syntes ikke den ligner i aftegningerne DESVÆRRE

Heidi

[QUOTE=Con Meo;608146]

Heidi, som nu kan få lavet løbesedler og give folk 1 uge til at regere inden den bliver indfanget og afleveret hos dyrlægen[/QUOTE]
Du kan også fremlyse den på DB’s side og via mail sende billedet til dyrlægerne i området. Det kunne jo være, de kender den.

starter lige med alle post kasserne herude først - jeg har ventet snart flere måneder på et hovedbillede af den, så nu kan jeg lave noget folk kan se lidt på
Og så tager vi den derfra, hvis det ikke giver noget

men ellers tak

Heidi