Sort orientaler, Bjerringbro voldsomme billeder

Nå, men… jeg håber nogen ved noget…

​advarsel
Link indeholder voldsomme billeder
dette er ikke for sarte personer og ønsker man ikke at se noget frygtelig, så lad være med at klikke på linket

http://www.tvmidtvest.dk/indhold/dyremishandling

Ej, for pokker nåede ikke lige at læse, hvad det drejede sig om, for så havde jeg ikke klikket…puha…hvor trist…har altså ikke læst skyndte mig væk igen…

Det er desværre komplet umuligt at skrive herinde - og at sætte links og kopieret text ind i et opslag - ellers ville jeg have lavet et “bedre” opslag - men tålmodigheden med forummet er altså væk fra min side af. Det har taget mig flere minutter at skrive dette da man (jeg) er nødt til at taste et bogstav og vente 3 sekunder taste næste osv osv.

Uh, plejer ellers ikke at være sart, men fik helt gåsehud der :frowning:
Til andre, det er om en kat som er blevet mishandlet, og der er et stort grimt billede øverst i artiklen… Så er I advaret…
Håber virkelig den psykopat bliver fundet som har gjort det :frowning:

Pyh! Jeg skriver altså lige til admin og beder dem tilføje med store bogstaver at der er tale om VOLDSOMME BILLEDER! Øj jeg fik det da skidt indvendigt, stakkels, stakkels mis, ej det er forfærdeligt

Den lille stakkel, har svært ved at forstå nogen kan være så onde :ked:

Mishandling af dyr på den måde er et advarselstegn om at personen er psykopat og bliver med stor sandsynlighed morder/seriemorder. :ked:

Jeg bryder mig ikke om at indlæg korrigeres uden at det tydeligt fremgår HVAD der er korrektionen - rent princip, tag det ikke ilde op.

Tilføjet til overskriften:

“voldsomme billeder”

Tilføjet i selve opslaget:

​"advarsel
Link indeholder voldsomme billeder
dette er ikke for sarte personer og ønsker man ikke at se noget frygtelig, så lad være med at klikke på linket"

Du må selvf. tro og tænke hvad du vil, men måske bør du overveje om du har belæg for din påstand og at du ytrer den.

Ugerningen kan vi godt blive enige om er forfærdelig - man diagnoser kan man næppe stille på baggrund af det fremlagte materiale, så lad være med det.

Det ER faktisk bevist ved flere undersøgelser, den der sammenhæng mellem mishandling af dyr og psykopati.

[QUOTE=KartoffelChips;1158231]Du må selvf. tro og tænke hvad du vil, men måske bør du overveje om du har belæg for din påstand og at du ytrer den.

Ugerningen kan vi godt blive enige om er forfærdelig - man diagnoser kan man næppe stille på baggrund af det fremlagte materiale, så lad være med det.[/QUOTE]

Det er da kun en psykopat, der kan behandle et dyr på den måde - eller vil du påstå, at han/hun er helt normal og velfungerende ??

Håber næsten, at dyrevenner finder vedkommende først :GRR:

[QUOTE=KartoffelChips;1158231]Du må selvf. tro og tænke hvad du vil, men måske bør du overveje om du har belæg for din påstand og at du ytrer den.

Ugerningen kan vi godt blive enige om er forfærdelig - man diagnoser kan man næppe stille på baggrund af det fremlagte materiale, så lad være med det.[/QUOTE]

Det er ikke noget jeg bare slynger ud. Hvis man bruger søgeordene “psychopath animal abuse” på google scholar, så kommer der 19,400 hits.

Jeg skal da gerne tage ordet stor i mig, men det er det største advarselstegn på en potentiel (serie)morder sammen med vandalisme og ildspåsættelse. Det helt klart et forstyrret individ, der har gjort dette. Vedkommende har sikkert en sørgelig historie med svigt og misbrug.

Jeg ville ikke åbne linket, men læste så på et andet forum, hvad der var gjort ved katten, før den døde :frowning:
Simpelthen rendyrket ondskab.

Tror desværre ikke, at den udlovede dusør fører til opklaring, og politiet vil sikkert alligevel kalde det for “drengestreger”.

PS: Dyrlægen udtaler, at det er usandsynligt, at en person alene har kunnet gøre det, og desuden har der været flere sager om dyremishandling, hvor der har været flere indblandet, så at det nok er en psykisk ustabil person, er langt fra sikkert, men der er en (forstålig) tilbøjelighed til ikke at ville se i øjnene, at nogle mennesker ER onde og grusomme mod andre, her dyr.

Et klart fællestræk hos voldspsykopater, er at de (allerede som børn) har mishandlet dyr…:frowning:

:ked:Stakkels, stakkels mis… :frowning:

:brist::brist:

Jeg vælger IKKE at se det - for sådanne billeder har jeg svært ved at slette fra hukommelsen

Tak til Søren for at viderebringe denne væmmelige historie som advarsel til andre.

Efter min opfattelse må man være skruet meget sygt sammen for at kunne gøre sådan mod et levende væsen. :S

Så længe vi husker dem, er de stadig med os. :rip:

Undrer mig lidt over noget…hvor mange sorte orientalere findes der lige i DK? :? Det kan da ikke være mange.

Er der nogen, der har stødt på en efterlysning nogen steder?

Mon den er opdrættet i DK? Det oplyses jo i tvklippet at den ikke var chipmærket (og så var den nok heller ikke øremærket, formoder jeg).

[QUOTE=Diana F;1158286]Undrer mig lidt over noget…hvor mange sorte orientalere findes der lige i DK? :? Det kan da ikke være mange.

Er der nogen, der har stødt på en efterlysning nogen steder?

Mon den er opdrættet i DK? Det oplyses jo i tvklippet at den ikke var chipmærket (og så var den nok heller ikke øremærket, formoder jeg).[/QUOTE]

De er ellers rimelig nemme at sælge, så jeg tror der findes en del… Men jeg har lagt det på dso facebook side, i håb om at en kender katten… det ligner jo en rigtig godt typet orientaler… (jeg priser mig selv lykkelig for at det på ingen måde ligner Gaia som er den eneste sorte orientaler jeg har lavet og at jeg ved at Gaia har et godt hjem og er mærket)
Men jeg tænker lidt på om den er tjekket for chip, men jeg tror det er en kat som har været en kælekat et sted og der ved jeg at nogle ikke ofre penge på det

For pokker! Lad alle os, der bor her holde øjnene åbne. Det er jo ANDEN GANG - sidste gang lå der en sort ori-lignende kat i en transportkasse i Søndersø i Viborg!