Sover jeres katte i jeres seng?

jep…dem der ønsker det

Jeg har altid åben dør til soveværelset og altid katte i sengen, men jeg har en dobbeltseng, en bred dyne og ingen mand, så der er plads nok - også til min hund Holly :hjerte:
Fenris har bare den idé, at han lige skal runde haven først. Så kommer han, fyldt med sne, og skal ligge tæt op ad mig. Han ryster sig ikke engang først :S

de sover begge i sengen. Og må gerne. Men bliver en gang imellem lukket væk, hvis Tiger beslutter at nu skal der leges. :slight_smile:

Det er lidt forskelligt om vores er i soveværelset…

Nogen gange er de totalt hyper, også kommer de ud og døren bliver lukket…

I nat har jeg sovet med alle 4 basser :hjertehop:

[quote=Battlestar;505374]jo da - men det er ikke altid der er plads til mig

[/quote]

:tihi: fnis… hvis nu i ligger to på min brystkasse, en i min arm, og en eller 2 mere bag mig… så er det nogenlunde det samme…

nogen gange når jeg vågner, sådan stille, tænker jeg, utroligt jeg kan sove…:tihi:

Jeg har i nat sovet med Ami på det ene kraveben. Desværre har jeg ingen billeder af hendes valg af sovested, men det var hyggeligt. Heldigvis er hun ikke en Maine Coon, men en forholdsvis lille kat. :ok:

Normalt har vi Kitten med i soveværelset. Om hun vil sove i sengen eller ej er lidt med forskel. Men på det seneste har hun valgt at sove i stuen, og så er døren mellem køkken og stue åben, hvilket betyder at vi typisk har mellem 1 og 3 hankatte i sengen. Når Kitten går med os om aftenen, så bliver drengene nemlig lukket i stuen. Og så får vores pige lidt ro og kvalitetstid med os.

Så svaret er vel: Hvis de gider!

Sover og sover… Det er vist så meget sagt… :gruble:
Freja kommer en gang imellem ind og hygger i 30-45 min. inden vi skal sove :inlove: Men hun sover ikke derinde
Bernie ligger for det meste inde ved os i sengen eller på mit sengebord, men kan blive i tvivl om hvor meget han overhovedet sover, når han kan vække mig 5-10 gange i løbet af natten, fordi det er så sjovt at pille ved mine ben, når der stikker et stykke med bart ud under dynen :venter: :rolleyes: Blev vækket kl. 06.10 i morges ved dette cirkusnummer. Vil sige det ikke er så charmerende når man er i søvnunderskud.

Men altså. Døren til soveværelset står på klem, så de kan begge gå ud og ind som det lyster dem. :slight_smile:

[quote=Chicabee;505341]Øøøh ja…vi kan allernådigst få lov at sove i sengen :høhø:

[/quote]

Sikke dog et herligt billede!

Og mine to sover i øvrigt også i sengen. Eller rettere, de sover på mig, som sover i sengen.

Buster sover i sengen, på en pude ved siden af min hovedpude.
Det er hans eget valg at det skal være sådan, han gider ikke ligge under dynen.
Døren mellem stuen og soveværelset står altid åben om natten, så han kan komme og gå som det passer ham, men han sover faktisk langt det meste af natten. Og hvis han er oppe vækker han mig ikke.

Det sker han har lagt sig til at sove i en hule i stuen inden jeg går i seng, men så kommer han bare trissende ind engang i løbet af natten, og så ligger han der når jeg vågner.

Oliver kommer som regl trissende i løbet af natten :hjerte:

Han lægger sig til at sove oppe i hans kradsetræ når lyset bliver slukket, og hjemmet er studeret… Tænk hvis nu noget havde flyttet sig fordi det blev mørkt -what

Hver morgen bliver jeg vækket af en stor spindende kat… Gerne 10 min før min alarm ringer… :tihi::venter:

Min skønne burmeser sover altid under min dyre, et par gange om natten er han oppe at spise + toiletbesøg. Jeg har aldrig sovet så godt efter at Tullefnus er flyttet inde hos mig. skønt at mærke varmen fra ham.

Ja jeg sover i kattenes seng …

mener de selv …

Alle mine vil gerne sove i seng, men ikke alle får lov til det. De er nemlig lidt for aktive mange af dem :slight_smile:

Tidligere har vores soveværelse været no go for kattene, dette pga. jeg har allergi og især skovkattenespels for mig til og blusse op og sådan en bunke skovkatte i sengen har ikke været sagen.
Men nu er der åbent hus om man kan sige ss Dog er det kun Delle og Pyrus som gider dele seng med mig, men… De sidste 3 uger har jeg sovet på sofaen da det er så hyggeligt inde ved brændeovnen og med hundene snorkende i enden og misserne fordelt godt rundt om på ledige pladser rundt om en´ - Sjovt nok er gemalen fulgt med ind på sofaen gg Så har faktisk et stort ledigt soveværelse, men mon ikk vi rykker der ind igen med tiden

MVH
Gitte

Holddaklappe - det er da Bimsehimlen, det der, himmel for mennesker i et hav af kærlige bimser :wehuu: :hjerte: :inlove: -love:hjertehop:

[quote=Alhela;505411]Nøøj - hvor er de søde :wehuu:[/quote] Jaaaa!
Selv havde jeg forsvoret, at jeg skulle kalde mig for mor for noget levende væsen!

Men mors Gissepige sover ved siden af mig, og det er lykken :ok:

½ år efter hendes indflytning var jeg til nytårsfest hos gamle venner, og overnattede. Det gik fint, indtil jeg vågnede om morgenen, og der var meget tomt, ingen Giagisse hos mig!
Da gik det op for mig, hvor meget godt, hun gør mig, den lille mispige - jeg var igen komplet uvant med at sove alene :uha:

Leise er til gengæld skødekat om dagen. Kun i den koldeste vinter sover han på mine fødder, bogstaveligt talt PÅ mine fødder, skurksen :wink:

Jo da. Når man nu har et par levende plydsbamser i hjemmet, så er det da bare at nyde det døgnet rundt!
Nu zzzz :godnat:-sover med bamslingerne

[quote=Mega;505459]Jeg har altid åben dør til soveværelset og altid katte i sengen, men jeg har en dobbeltseng, en bred dyne og ingen mand, så der er plads nok - også til min hund Holly :hjerte:
Fenris har bare den idé, at han lige skal runde haven først. Så kommer han, fyldt med sne, og skal ligge tæt op ad mig. Han ryster sig ikke engang først :S[/quote]
Sikken slemrik, ham Fenris, sådan at sne puttemor til! Hanne, du må have et badelagen liggende ved sengen at fange ham i, så det værste bliver tørret af først :inlove:

I ved da godt - at hvis man er nødt til at bruge et tæppe for at holde varmen om natten - så har man ikke katte nok :klapper:

Teresa

Jeg deler min seng med to hunde og (som regel) en kat. Katten bestemmer selv om han vil sove i soveværelset eller ej. Han er ikke sådan én der ligger i ske, men hvis ikke der ligger hunde i vejen kan han godt ligge og sutte lidt på dynen og spinde løs, hvis man nusser ham…

Den lille ny mis må ikke sove i soveværelset, da hun har tisset i min dyne en gang! :mad: Meeen, jeg er da ikke afvisende for at gøre et forsøg når hun bli’r lidt ældre og mere fornuftig - hun er nemlig en rigtig kælen kat, så det kunne nok være meget hyggeligt! Hvis ikke hun og unghunden holder party hele natten… :rolleyes:

Rigtig gode billeder, hvor er i heldige at i sådan kan hygge på den måde :wehuu:

Det helt korte svar: Ja… de sover i vores seng og vi nyder det alle :wehuu: