Sover sammen

Hvor tit ligger jeres katte tæt sammen? Eller ved siden af hinanden? Eller i umiddelbar nærhed af hinanden?

Ifølge Roger Tabor kan man se på sin katteflok om den er en “flok” eller om de blot tolerere hinandens tilstedeværelse ud fra dette.

Mine fire ligger meget sammen på skift - Jeg har observeret det i en månedstid nu og må konkludere, at der ikke er en kat herhjemme, som aldrig ligger med de andre.

MVH

Charlie og Nunuu ligger tit sammen men Victoria gidder ikke deres selskab når der skal soves :slight_smile:

Mufti og Fnug ligger jævnligt ved siden af hinanden, men det sker ikke hver dag, et par gange om ugen nok snarere - det kommer lidt i perioder.
Hvor ofte skal de sove sammen for at være en flok?

Jeg drejede lige rundt og tog et billede. Håber det er forklaring nok, som du altid siger. :slight_smile: :stuck_out_tongue:

Nej vent billedet er faktisk lidt atypisk for Wulfi har ikke armen rundt om nogen. -tihi

Men mine kan generelt ikke rigtig sove uden at ligge op ad enten mig eller hinanden.
:wehuu:

:tihi:

Jeg har jo kun én kat, så Silke må nøjes med at putte med mig - men det gør hun heldigvis også hver eneste dag - og om aftenen når vi går i seng.

Og jeg kunne ikke undvære det… at mærke hendes små pust på kinden, når hun trækker vejret…hendes lille varme bløde krop…hendes dejlige bløde poter…hendes smasken når hun rigtig hygger…hendes dejlige æltepoter når hun sætter mit hår op til narrestreger… tror jeg stopper her, selvom der er mange flere dejlige ting ved at putte med hende…

:hjerte::hjerte:

Mine ligger aldrig sammen. - Der er nu heller ikke plads til 2 katte, i deres kurve osv., men selv om der var så lå de næppe sammen.

Diamond og Gismo har dog delt kurv engang, men det er ikke set siden da…

Jeg tror dette billede siger alt…gør det ik?ggggg

[quote=Ronja;138186]Jeg tror dette billede siger alt…gør det ik?ggggg

[/quote]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jow, og hvor ser det dejlig ud…

Jow, og hvor ser det dejlig ud…[/quote]

jamen de er simpelthen SÅ gode til at hygge og putte…især hvis man kan lægge sig ind i vores dyner eller sove mellem os…de sover gerne allesammen i sengen om natten, og helt i midten på ca samme måde som på billedet…lars har som regl ikke så pokkers meget plads at sove på når både mig og misserne fylder…

Det bedste er når jeg har kolde tær at My og Ninja kravler under dynen og ligger og luuuuner…ssssssssssssssssssss

Panda og Phoebe og Panda og Filur ligger af og til ved siden af hinanden, men ellers ligger de sjældent sammen- desværre…

Det er sådan et spørgsmål man som burmeserejer ELSKER at svare på :stuck_out_tongue: for det er mere reglen end undtagelsen at de ligger sammen :wehuu::wehuu:

Jeg må så konstatere at jeg ikke har en flok, men kun fire katte der tolererer hinanden :wink:

Nej - de sover sjældent sammen… de putter ikke… men de er i nærheden af hinanden og opsøger selskabet aktivt… det er vel også okay?
Igen - der er forskel på racerne :slight_smile:

Sjovt nok er det som regel vældig populært at putte med hundene - især Dises lange pels er attraktiv…

Hvis en flok er mere end 3 har jeg ikke en flok men ellers de sover sammen hver dag.:inlove::inlove::inlove:

Her ser det tit sådan ud
Ellers ligger de tit ved siden af hinanden.
Knus Elin

Det er kun de to B’er, der putter tæt sammen … men mine ligger rimelig tæt på hinanden, på nær Furby … jeg falder nok om med hjertestop den dag jeg ser hende putte med en anden kat :besvimer:

Ann: Jeg ved ikke om Tabor har ret:-)
Synes bare det er sjovt at høre hvad andre oplever.

Tak til I andre for de søde fotos:-)
De ser så dejlige ud, når de ligger der og råhygger:-)

Ochta har sine øjeblikke, hvor hun elsker at putte med Seven, og Seven tolererer det til en vis grænse.

Olle elsker at putte med de små, og de elsker ham og hinanden, men det er jo ikke sikkert, at det varer ved.

Her hjemme ligger de på skift sammen, det er meget forskellige hvem der ligger sammen, men ofte er Fenris min unge fertile knægt altid samlingspunktet.

MVH
Gitte

Det er meget i perioder…

nogen gange putter de tæt ret ofte - gerne hele dage, og andre perioder ligger de i hver sin ende af leljigheden :slight_smile:

[quote=Ann K;138224]

Sjovt nok er det som regel vældig populært at putte med hundene - [/quote]

Piper foretrækker også, at putte med Biva.