Spisning af moderkage... hos mennesker?

OK. Er jeg über sart eller er det dog det klammeste der er kommet på mode indtil videre?

Jeg sidder og ser aftenshowet og … Det er åbenbart kommet på mode at gumle moderkage i sig???

Jeg kan huske da jeg fik den sidste, og jordemorderen holdt moderkagen op og fablede om “Livets Træ”… syntes jeg det var det mest ulækre jeg nogensinde havde set… og at spise det der blæwer?

Jeg har sådan set altid været glad for at mennesker ikke gjorde sådan noget… men det gør de så altså åbenbart alligevel… i Hollyweird…

(til gengæld har jeg smagt på (min egen) mælk og det havde jeg absolut ingen problemer med… så jeg ER nok bare sart… eller…?)

Nej… jeg mistede simpelthen min ellers glubende appetit… Det er SÅ klamt og fuldstændig unødvendigt. (ved ikke om jeg får aftensmad senere… lige nu er jeg IKKE sulten)
Jeg smagte også en lille strit af min egen mælk, men det er i min verden også noget HELT andet. Det er maden til dit barn… moderkagen er forbeholdt dyrene.

Lyder total sindsygt - men bon appetite så længe det ikke er noget der forventes af alle mødre :høhø:

Det er noget af det klammeste jeg har hørt - så nej jeg synes bestemt ikke du er sart.

og hvorfor i himlens navn skulle jeg absolut ind og se denne tråd:yikes:
øv siger jeg bare

Stegt på panden og godt med ristede løg til…ej helt ærligt, så synes jeg godt nok det lyder frastødende.

Jeg melder mig ganske frivilligt ind i klubben for de über-sarte.
Jeg har heldigvis ikke set indslaget, men at spise en moderkage … altså min grænse er sat længe før dét :rock:

Bvadr… Det er simpelthen for ulækkert

:inlove:

Jeg fik ikke set det hele, var lige inde hos Nabo og samle en lampe…

Men jeg tror nu ikke, at jeg ville have den store lyst til at smage :gruble:

Til gengæld synes jeg, at det var meget smukt og fascinerende at se min moderkage med Livets Træ :hjerte:

Og ja-da, jeg smagte da også på min egen brystmælk - men det faldt ikke lige i min smag - det er meget-meget sødt :slight_smile:

jamen hvorfor skal man spise den? ad øv!

[QUOTE=Johnny;831589]og hvorfor i himlens navn skulle jeg absolut ind og se denne tråd:yikes:
øv siger jeg bare[/QUOTE]

Syntes du ikke, at overskriften var beskrivende nok?

Jeg melder mig i klubben af über-sarte. Det er lige før, at det vender sig i mig, når man morkatten spiser dem efter fødslen, men det kan jeg trods alt acceptere.

[QUOTE=En forhenværende bruger;831600]Syntes du ikke, at overskriften var beskrivende nok?

Jeg melder mig i klubben af über-sarte. Det er lige før, at det vender sig i mig, når man morkatten spiser dem efter fødslen, men det kan jeg trods alt acceptere.[/QUOTE]

jo så absolut, men min nysgerrighed var vist større end at jeg kunne lade være, så kan jeg lære det kan jeg.

mon ikke bare det er det man kalder moderne kannibalisme

Jeg tror også at jeg springer denne “spise” over. Jeg går ikke ind for den slags “kannibalisme”. :thumbdown:

Føj for … :uha:

Jeg fik ikke set det hele, var lige inde hos Nabo og samle en lampe…

Men jeg tror nu ikke, at jeg ville have den store lyst til at smage :gruble:

Til gengæld synes jeg, at det var meget smukt og fascinerende at se min moderkage med Livets Træ :hjerte:

Og ja-da, jeg smagte da også på min egen brystmælk - men det faldt ikke lige i min smag - det er meget-meget sødt :)[/QUOTE]

Jeg bad også om at se min, for jeg er så nysgerrig så skulle bestemt se hvordan sådan en så ud. Og jeg synes ikke den var klam, der boede min baby jo i 9 måneder :hjerte: Havde nu ikke lyst til at smage, så de fik lov at beholde den :tihi: Hvis der er nogen andre der har fået “glæde” af den, det er da i orden med mig :høhø:

Heh jeg tror måske osse det var fordi jeg ikke havde BEDT om at få det der blodige blat holdt op for øjnene af mig. normalt er jeg egentlig ret nysgerrig over at se “sådan noget” men det skal være når JEG vil og ikke en eller anden jordemoder er ved at svømme hen over hvor “smukt” det var. Tak det var ikke smukt, det var … noget blodigt blat

Spiser de den rå? Med kniv og gaffel eller gnaver de af den :?

Synes det lyder temmelig klamt og er glad for jeg ikke skal have flere børn :tihi:

Pjat med jer, I er da kattemennesker, ikk? Så go for it…:stuck_out_tongue:

Aii - jeg synes det er klamt…Jordmoderen viste mig også min moderkage efter fødslen, og jeg synes den var…mmmm…mindre interessant. ggg

Det er ikke særligt lækkert syntes jeg.
Folk finder sgi på de mest mærkeligste ting for at gøre sig bemærket.