Spørgsmål om grupperne

[quote=dkkorat;510704]Nu bliver jeg nødt til at spørge direkte - i hvilken tråd er grupperne og reglerne for dem diskuteret tidligere:? Admin-teamet mener åbenbart ikke det, siden reglerne for grupperne først er skrevet idag (så vidt jeg er orienteret) - så jeg vil gerne have et link til en tråd eller et indlæg, hvor dette emne menes at være blevet diskuteret:)
Nej, der er ikke brug for nogen videre debat - nu er reglerne for grupperne præciserede:)[/quote]

Kan se du har fået linket til tråden, hvor lukkede grupper og regler diskuteres :slight_smile:

Knus Gitte

[quote=DK Nemador;511188]
Men nu lå der lige en chat forud for spørgsmålet, hvor lukkede gruppers berettigelse endnu engang blev diskuteret…og jeg så således at vi igen skulle igennem en lang debat.

Knus Gitte[/quote]

Tag ikke fejl - jeg har stadig et problem med lukkede grupper herinde, men eftersom nogle åbenbart har et behov, så findes de. Jeg kan jo bare lade være med at melde mig ind, selvom jeg måske er nok så kvalificeret - det er mit valg.
Denne tråd handlede egt ikke om de lukkede grupper - den handlede generelt om grupper og reglerne for disse. Dette er nu klarlagt, så nu er tråden slut for mit vedkommende:)