Spotty på vej til vagtdyrlægen :(

Har lige snakket med vagtdyrlægen, han skulle til at operere en hund, men vil ringe tilbage til mig, når han har tid til at tilse Spotty.
Jeg er så DUM :dokdok::dokdok::dokdok: … har gået og glædet mig over her på det sidste, at nu var han vist ved at være voksen … at der ikke var de store konfrontationer længere overfor de andre katte, at han var mindre uartig og frembusende … og så har det sgu været tegn på at han var syg! :dokdok:
Han har lige fra jeg fik ham haft tendens til blød mave, men uden at han på nogen måde har virket syg … så jeg har bare blandet IAMS hairball i foderspanden og det har ikke været noget problem.
Men i onsdags lagde jeg mærke til at han havde rigtig diarré og da jeg havde en stor tube Diarsanyl i huset, gik jeg i gang med at gi’ ham det + at jeg købte noget kylling som jeg kogte, men som han ikke rigtig gad spise :venter:
Men i dag er det helt galt … det sprøjter ud af ham og han er meget stille :S
Han har også tabt sig 200 g. siden jeg vejede ham sidst (længe siden), men jeg ved ikke over hvor lang periode det er sket.
Jeg tør ikke andet end at køre afsted med ham … stakkels Spotty-drengen … her har jeg gået og glædet mig over hvor stille du var blevet, men så er du syg :ked:
Dyrlægen regnede med at han ville ringe tilbage ved 12:30 - 13:00 tiden, men han havde svært ved at afgøre hvor lang tid den operation ville tage, så jeg må bare vente … :S

Åh nej…sikke noget øv. Håber dyrlægen kan finde ud af hvad der er galt

Åh nej da :frowning: Sender en masse :kryds::kryds: sydpå og håber, dyrlægen kan hjælpe med et mirakelmiddel

Øv da.:frowning:
En masse :kryds::kryds::kryds::kryds: herfra for at han snart er frisk igen.

Åhhhh Stakkels lille mand og dig også - lad være med at bebrejde dig selv at du troede det var fordi han er ved at være voksen.
Du tager jo ansvar nu og får ham afsted.

Rigtig god bedring til den lille
:kryds:

Rigtig god bedring og masser af :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Tak for de krydsede fingre … der MÅ ikke være noget alvorlig galt, det ville jeg ikke kunne bære :brist:

Kom nu dyrlæge, riiiing

Åh nej :frowning:
Krydser alt hvad der krydses kan, for at din dejlige Spotty hurtigt er helt fit-for-fight igen :kryds: :kryds: :kryds:

:kram:

Håber ikke det er noget alvorligt!

God bedring… :kryds:

Åhh nej da… krydser finger for at det snart er over…

Hvis han har haft lind mave og nu rent ud sagt pistolskide så kan han sagtens være dehydreret. Prøv at lave nakkeskindsprøven på ham (OG husk at mysse ham imens)

God bedring Spotty. :kryds::kryds::kryds:for at det ikke er noget alvorligt…:trøste:

God bedring Spotty

Håber han snart får det bedre :kryds::kryds::kryds:

God bedring med Spotty

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

God bedring til ham!
Og jeg synes heller ikke, du skal bebrejde dig selv…
Du tager ansvar nu… Jeg håber ikke, det er noget slemt!

Æv - Jeg krydser både fingre og tæer for snarlig bedring.

Håber dyrlægen kan hjælpe :slight_smile:
God bedring til smukke Spotty

Er I kommet afsted søde?
Håber det bedste for smuksakken.
Kram

Åh nej dog. :frowning: Jeg krydser alt for, at det er noget relativt harmløst. :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: