Spotty på vej til vagtdyrlægen :(

Hjemme igen med Spotty-drengen.
Dyrlægen mente det var en bacterial infektion, så selvom Spotty har gået op og ned ad de andre katte, anbefalede han (dyrlægen) isolation indtil afføringen fik en fastere form :S
Han fik en indsprøjtning med antibiotika hos lægen og jeg har fået Clavubactin til 5 dage, med hjem.
Udover det, må jeg meget gerne fortsætte med Diarsanyl og Zoolack, som jeg jo havde liggende herhjemme.
Spotty var lettere dehydreret, så jeg skal først og fremst sørge for at han får masser af væske … og så hvad jeg kunne få ham til at spise.

Nu skal han bare blive rask i en fart (og de andre skal ikke så gerne få splatmave :kryds::kryds::kryds:), så han kan blive rigtig uartig og belastende Pestilens igen :bebe:

Jeg håber, han bliver frisk hurtigt!

-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser

Øv da, men rigtig god bedring til ham!

:kryds:'er fingre for at det går godt igen snart :slight_smile:

Tak for update og fortsat rigtig god bedring til ham

:slight_smile:

Dejligt at høre, at det trods alt ikke var værre :slight_smile: Jeg håber, han snart bliver rigtig pestilens-agtig igen :kryds::kryds::kryds:

Tak for up-daten… Håber du snart har en sprælsk Spotty igen - OG slipper for at andre blir smittede :slight_smile:

God bedring med ham, og krydser fingre for at han ikke har smittet de andre :kryds:

Tak alle sammen :kram:

Han er nu isoleret i mit soveværelse (selv om jeg tænker om det er nødvendigt, nu hvor han jo har gået sammen med de andre katte, de dage hvor sygdommen begyndte :?), med en frisk kattebakke og masser af ‘‘suppe’’ (paté rørt op i kogt vand) … har allerede hentet skål nr. 2 til ham :cool2:
Han ta’r det pænt, men B’erne brokker sig over at være lukket ude :venter:

Hvis det er noget bakterielt er sandsynligheden for smitte ret lille - virus er meget værre.
Jeg ville ikke isoleret, hvis det var her :slight_smile:

God bedring med ham.

Jeg er enig med Vivi, heller ingen isolering her. God bedring med ham :slight_smile:

Jeg ville heller ikke isolere.
Rigtig god bedring med ham :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;827887]Hvis det er noget bakterielt er sandsynligheden for smitte ret lille - virus er meget værre.
Jeg ville ikke isoleret, hvis det var her :slight_smile:

God bedring med ham.[/QUOTE]

[QUOTE=Coon Danica;827892]Jeg ville heller ikke isolere.
Rigtig god bedring med ham :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Jeg vover pelsen (så at sige :tihi:) og løslader ham igen … ingen grund til at skabe stress herhjemme, det svækker jo også immunforsvaret.

God bedring med ham :slight_smile:

God bedring med Spotty :slight_smile:

God bedring med den lille fyr. Har lige set ham i den anden tråd, hvor han bliver trøstet Bølle-Bjørnen :slight_smile:

Spotty er mere vågen i dag, end han var i går, hvor han sov det meste af dagen … men ellers kan jeg ikke mærke forbedring som sådan :gruble:
Men det skal nok komme og han var i det mindste fræk nok til at slås med mig om pillegivningen … jeg vandt (denne gang) :rock:
Jeg har heller ikke fundet splat-klatter i bakken, til gengæld fandt jeg to sæt alm. afføring … det er så minusset ved ikke at hold ham isoleret, jeg ved ikke med sikkerhed hvad kommer fra ham, hvis ikke jeg ser ham gå på bakken :frowning:
De andre er dog gået ud nu, så hvis der dukker noget op i bakken, må jeg gå udfra at det er hans … :tihi:

Når de går fra splatmave til at få form på, kan der sagtens gå et par dage - at der ikke kommer noget er i sig selv et udmærket tegn - for så er det sandsynligvis ved at “samle sig” i tarmen.

skal vi ikke krydse fingre for at det er fordi han har det bedre… altså at han er mere vågen :slight_smile: