Spotty på vej til vagtdyrlægen :(

Lige nu bliver Bambina jagtet igennem huset og før det, prøvede han at slå en blomme ud af hænderne på mig … så jeg tror han har det bedre nu :thumbup:

:S

Åhhh hvor det glæder mig… puha en sten er faldet fra mit hjerte…

[QUOTE=Skattekat;828699]Lige nu bliver Bambina jagtet igennem huset og før det, prøvede han at slå en blomme ud af hænderne på mig … så jeg tror han har det bedre nu :thumbup:

:S[/QUOTE]

SÅ er han vist rigeligt frisk allerede :wink: Dejlig opdatering :slight_smile:

Dejligt at læse at han er ved at være sig selv igen :thumbup:

Dejlig læsning at stå op på, juble

Forøvrigt Hrönn
Fortæl Spotty/Simba 27 jeg er solidarisk med ham. Mine tarme er siden iaftes som renspulede pipelines. Men jeg valgte vagtdyrlægen fra.

Ser først denne tråd nu.
Sikke en grim omgang, godt han har det meget bedre nu :slight_smile:

Godt at høre han har det bedre igen :smiley:

Hvorfor det ?
Ham i Næstved var en lamse-bamse :slem:

Sådan som Spotty æder, skal han nok komme op i vægt igen og det bedste af det hele, han ligger ikke længere og ømmer sig :juhu: … det var ikke sjovt at se ham have det så skidt :S

[QUOTE=Skattekat;828943]Hvorfor det ?
Ham i Næstved var en lamse-bamse :slem:

Sådan som Spotty æder, skal han nok komme op i vægt igen og det bedste af det hele, han ligger ikke længere og ømmer sig :juhu: … det var ikke sjovt at se ham have det så skidt :S[/QUOTE]
OK, det må jeg så overveje (at tage til vagtdyrlægelamselår i Næstved) næste gang jeg sympatiprutter med Simba27/spotty.
Min mave er også fin igen og jeg har spist dagens første knækbrod fra urtekram…mums

Dejlige opdateringer. :thumbup:

Skøøønt at Spotty er frisk igen :slight_smile:

Dejligt at Spotty har det bedre :smiley: Han skulle jo nødigt komme bagud med balladen… :tihi:

Tak alle sammen :kram:

Hans tarme rumler stadigvæk lidt (kunne jeg høre, da han lå ved siden af mig lige før), men der ser ikke ud til at han har ondt længere :ok:
Han prøver at samle op på den manglende ballade, så mon ikke han er helt med igen, før jeg får set mig om … han har ihvertfald samlet tilstrækkeligt med kræfter til at kæmpe imod, når jeg giver ham sin pille eller når skal have Diarsanyl :S

Ej hvor godt det ikke var værre trods alt :slight_smile:
Kan han lide “salami-pinde” til katte. De er rigtig gode at gemme piller i nemlig(alt efter størrelsen på pillen selvfølgelig)
Sender nogle helbredende tanker til ham :slight_smile:

[QUOTE=tzari;829258]
Kan han lide “salami-pinde” til katte. [/QUOTE]

Ved ikke hvad ''salami-pinde er :?

Godt at høre, at han næsten er sig selv igen :slight_smile:

sådan nogle her findes i MANGE udgaver fandt bare første og bedste for at vise typen. De er ligesom de salami pinde man kan købe i især tyskland til mennesker bare lavet til kat

Kaustange für Katzen günstig online kaufen | zooplus her var en af de gode varianter pille gemme mæssigt:)

Godt at læse at Spotty er ved at være frisk og fræk igen :smiley: