Stadig lige fyldt med råddenskab

Jamen det var måske liiidt min egen skyld, men jeg så mig så arrig på en af brugerne derinde som bare støttede Charlotte og var flabet mod alle, du ved nok godt hvem jeg taler om.
Men hun havde skrevet følgende til en anden bruger:
Hvorfor lade sig gå på af sådan en provokation, *** det er vist ikke studenterhuen der strammer.

Jeg skrev, måske fordi hun bliver stødt over Charlottes måde at skrive at dyr kun er dyr, *** du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen.

I mine øjne er det er vist ikke studenterhuen der strammer og du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen nøjagtig den samme frase bare med andre ord, men den blev jeg banned for - eller det er min teori, siden jeg ikke fik nogen grund-tihi

Nåh jamen jeg har læst dine udmærkede indlæg til CK… jeg ved godt hvem du hentyder til du var oppe at diskutere med. Jeg kan kun være enig med dig i det du skrev ang. at hjælpe CK.

takker for roserne:) Den bruger irriterede mig bare grænseløst:mad:

Ja det kunne jeg se ;)… ved heller ikke lige hvorfor hun forsvarede CK sådan? Jeg synes det er så tydeligt at CK er totalt ligeglade med hendes katte og den eneste grund til hendes isolering af husene er kun, at hun godt er klar over at hun vil blive anmeldt igen. Men uanset hvor meget man isolerer så bliver pladsforholdene stadig ikke bedre hverken for ude eller indearealerne.

Nej, og som jeg også prøvede at forklare, og som flere har sagt - det hele kan jo nemt komme til at se fint ud på overfladen, men de stakkels katte er ødelagt for livet-ked
Og folk der ikke kan skue igennem Charlottes falskhed - jamen-doh
De to sideløbende tråde der kørte derinde, med en times mellemrum havde Charlotte formået at skrive:
Mine katte har det godt, vi behøver ingenting, bla bla I er alle dumme, I kan aldrig stoppe med - hendes sædvanlige tone.
Knap en time efter, så har hun pludeslig indset det hele står skidt til, og folk skal komme og hjælpen hende med at isolere og alt muligt.
Jeg er bare sådan lidt - HALLO folkens, undrer I jer slet ikke over to så forskellige udtalelser? Hun har jo bare set sit snit til at malke en situation:mad:

Da du jo ikke kan se hvad jeg skrev derinde poster jeg min kommentar her:
Jeg er fuldstændig enig med prinsessepuf og de andre. Hvorfor hjælpe Charlotte? Er kattene ikke hendes ansvar? Er det ikke hende der holder dem under kummerlige forhold for egen vindings skyld?

Jeg er enig i, at det er kattene man skal tænke på, men hvad hjælper det at isolerer de uegnede skure?? Kattene får ikke mere plads… bevares de skal måske ikke sidde i træk, men skurene vil stadig være kolde og klamme uden opvarmning og med alt alt for lidt plads. Efter at have læst domsafsigelsen (mere rystende læsning end jeg havde forestillet mig og jeg sidder her med tårer i øjnene over de stakkels katte) er disse skure slet ikke egnede til at holde katte i. Rummene er alt alt for små og uegnede, løbegårdene er for små, der er ikke hylder og huler nok til kattene, ikke stor nok afstand fra kattebakker til mad/vandskåle osv.

Jeg er sikker på at mange ønsker at hjælpe kattene, men det eneste jeg ser man gør er at hjælpe med til at holde gang i hendes usmagelige kattefabrik og nu vil hun tilsyneladende også slå sig ned på heste og hundehandel, på trods af hun ikke er i stand til at give de dyr, hun allerede har, ordentlige forhold.

Jeg ville ikke byde een af mine katte kun at have 8m3 rum at opholde sig på 24/7, Charlotte byder at 5 katte skal dele disse rummeter 24/7, 365 dage om året.

Normalt er jeg et positivt menneske der tror på det bedste i folk men i Charlottes tilfælde og efter at have kendskab til alle hendes smarte metoder til at narre og snørre folk, lyve osv. så tror jeg at eneste grund til at hun har oprettet dette indlæg, er at få hjælp til at udføre et arbejde som hun selv er blevet pålagt og når penge ikke er noget problem, så kan hun jo passende hyre nogle håndværkere til at udføre dette, hvis hun ikke selv kan overkomme det.

Efter min mening burde hele molivitten jævnes med jorden og der skulle bygges ordentlige huse med ordentlige pladsforhold, især fordi disse skure er dyrenes eneste opholdssted. Selv folk i isolationsfængsel har bedre forhold. De kommer i det mindste på gårdtur hver dag hvor de har mulighed for at få lidt motion. Det gør Charlottes katte ikke!!!

Mht. til de annoncer på om at skære ned på kattebestanden var 2 af annoncerne på gul og gratis ganske rigtig katte der skulle sælges men 2 andre var på 2 hankatte der blev udbudt til avl.

Desværre er jeg slet ikke optimist på at Charlotte overhovedet har ændret sig, det er blot endnu en af hendes smarte “salgstaler”.

Herligt - godt skrevet! Godt der stadig er nogen der har adgang derinde, som kan følge med:D

Jeg har postet en tråd “Stop indsamling til kattehandler” på kg, der er heldigvis KUN opbakning til at den skal stoppes og folk ikke gider at støtte hende-thumbs

[quote=TinaD;59985]Da du jo ikke kan se hvad jeg skrev derinde poster jeg min kommentar her:
Jeg er fuldstændig enig med prinsessepuf og de andre. Hvorfor hjælpe Charlotte? Er kattene ikke hendes ansvar? Er det ikke hende der holder dem under kummerlige forhold for egen vindings skyld?

Jeg er enig i, at det er kattene man skal tænke på, men hvad hjælper det at isolerer de uegnede skure?? Kattene får ikke mere plads… bevares de skal måske ikke sidde i træk, men skurene vil stadig være kolde og klamme uden opvarmning og med alt alt for lidt plads. Efter at have læst domsafsigelsen (mere rystende læsning end jeg havde forestillet mig og jeg sidder her med tårer i øjnene over de stakkels katte) er disse skure slet ikke egnede til at holde katte i. Rummene er alt alt for små og uegnede, løbegårdene er for små, der er ikke hylder og huler nok til kattene, ikke stor nok afstand fra kattebakker til mad/vandskåle osv.

Jeg er sikker på at mange ønsker at hjælpe kattene, men det eneste jeg ser man gør er at hjælpe med til at holde gang i hendes usmagelige kattefabrik og nu vil hun tilsyneladende også slå sig ned på heste og hundehandel, på trods af hun ikke er i stand til at give de dyr, hun allerede har, ordentlige forhold.

Jeg ville ikke byde een af mine katte kun at have 8m3 rum at opholde sig på 24/7, Charlotte byder at 5 katte skal dele disse rummeter 24/7, 365 dage om året.

Normalt er jeg et positivt menneske der tror på det bedste i folk men i Charlottes tilfælde og efter at have kendskab til alle hendes smarte metoder til at narre og snørre folk, lyve osv. så tror jeg at eneste grund til at hun har oprettet dette indlæg, er at få hjælp til at udføre et arbejde som hun selv er blevet pålagt og når penge ikke er noget problem, så kan hun jo passende hyre nogle håndværkere til at udføre dette, hvis hun ikke selv kan overkomme det.

Efter min mening burde hele molivitten jævnes med jorden og der skulle bygges ordentlige huse med ordentlige pladsforhold, især fordi disse skure er dyrenes eneste opholdssted. Selv folk i isolationsfængsel har bedre forhold. De kommer i det mindste på gårdtur hver dag hvor de har mulighed for at få lidt motion. Det gør Charlottes katte ikke!!!

Mht. til de annoncer på om at skære ned på kattebestanden var 2 af annoncerne på gul og gratis ganske rigtig katte der skulle sælges men 2 andre var på 2 hankatte der blev udbudt til avl.

Desværre er jeg slet ikke optimist på at Charlotte overhovedet har ændret sig, det er blot endnu en af hendes smarte “salgstaler”.[/quote]
Formidabelt godt indlæg!
Jeg kan bare ikke huske, om det fik lov til at blive stående, og om du blev hylet ud.

[quote=TinaD;59985]Da du jo ikke kan se hvad jeg skrev derinde poster jeg min kommentar her:
Jeg er fuldstændig enig med prinsessepuf og de andre. Hvorfor hjælpe Charlotte? Er kattene ikke hendes ansvar? Er det ikke hende der holder dem under kummerlige forhold for egen vindings skyld?

Jeg er enig i, at det er kattene man skal tænke på, men hvad hjælper det at isolerer de uegnede skure?? Kattene får ikke mere plads… bevares de skal måske ikke sidde i træk, men skurene vil stadig være kolde og klamme uden opvarmning og med alt alt for lidt plads. Efter at have læst domsafsigelsen (mere rystende læsning end jeg havde forestillet mig og jeg sidder her med tårer i øjnene over de stakkels katte) er disse skure slet ikke egnede til at holde katte i. Rummene er alt alt for små og uegnede, løbegårdene er for små, der er ikke hylder og huler nok til kattene, ikke stor nok afstand fra kattebakker til mad/vandskåle osv.

Jeg er sikker på at mange ønsker at hjælpe kattene, men det eneste jeg ser man gør er at hjælpe med til at holde gang i hendes usmagelige kattefabrik og nu vil hun tilsyneladende også slå sig ned på heste og hundehandel, på trods af hun ikke er i stand til at give de dyr, hun allerede har, ordentlige forhold.

Jeg ville ikke byde een af mine katte kun at have 8m3 rum at opholde sig på 24/7, Charlotte byder at 5 katte skal dele disse rummeter 24/7, 365 dage om året.

Normalt er jeg et positivt menneske der tror på det bedste i folk men i Charlottes tilfælde og efter at have kendskab til alle hendes smarte metoder til at narre og snørre folk, lyve osv. så tror jeg at eneste grund til at hun har oprettet dette indlæg, er at få hjælp til at udføre et arbejde som hun selv er blevet pålagt og når penge ikke er noget problem, så kan hun jo passende hyre nogle håndværkere til at udføre dette, hvis hun ikke selv kan overkomme det.

Efter min mening burde hele molivitten jævnes med jorden og der skulle bygges ordentlige huse med ordentlige pladsforhold, især fordi disse skure er dyrenes eneste opholdssted. Selv folk i isolationsfængsel har bedre forhold. De kommer i det mindste på gårdtur hver dag hvor de har mulighed for at få lidt motion. Det gør Charlottes katte ikke!!!

Mht. til de annoncer på om at skære ned på kattebestanden var 2 af annoncerne på gul og gratis ganske rigtig katte der skulle sælges men 2 andre var på 2 hankatte der blev udbudt til avl.

Desværre er jeg slet ikke optimist på at Charlotte overhovedet har ændret sig, det er blot endnu en af hendes smarte “salgstaler”.[/quote]

Super godt skrevet -thumbs
Hvilken tråd, har du skrevet den i?

Er også der inde ENDNU -muhaha
Måske ikke så længe efter mit sidste indlæg, men synes virkeligt det er sørgeligt, at man ikke kan/vil debatere det -rulleøjne

[quote=Mega;60008]Formidabelt godt indlæg!
Jeg kan bare ikke huske, om det fik lov til at blive stående, og om du blev hylet ud.[/quote]

Det står skam derinde endnu -thumbs

Det står på side 8 i tråden “isolering af hus” under forum om kattesnak.

Tusind tak skal I have og jo jeg er skam derinde endnu.

Jeg har jo holdt et pænt og sobert sprog ;). Desuden har jeg fundet ud af at CK ikke så let “angriber” tilbage når man skriver OM hende i stedt for at skrive TIL hende.

[quote=kamikaze;59803]Det er derrfor jeg SÅ ofte opfordrer til at tage en tur derud omkring. ÈT er at sidde og lade sig chokerer via en skræm noget andet er at se dyrene og de forhold, de bydes…og vil man RIGTIGT have èn på opleveren, så tage derud næste gang himmel og hav står I ÈT. For der sidder de der også HUSK PÅ DET.
Hvorfor tror I 2. dom var så meget mere omfangsrig og af større omfang økonomisk set?
Hvorfor tror I 2. dom blev set på med andre øjne end den forrige?
Hvorfor tror I der ikke denne gang skulle endnu en dag til for man kunne tage en bestutning om dommens størrelse?
og
Hvad tror I der sker næste gang vi får uvejr?
Brita, som endnu engang vil opfordre til at tage derud og lade sig leve med i hvordan det må være at være kat…hele tiden 365 dage om året, 24 timer i døgnet.[/quote]

Jeg vil så sige til de personer, der har svært ved at se dyr lide -brist dem der helst vil tage dem med hjem -bleg dem der ikke kan gå derfra uden at tage kattene med for det gør for ondt -brist BLIV VÆK DERFRA for man får virkelig mareridt om natten,-brist og man begynder helt automatisk at lægge mærke til vejret, og man kan ikke undgå at tænke på de stakkels katte når det regner -brist -brist -brist -brist

Og værst af alt -brist når man sidder og nusser sine egne katte, giver godbidder og snakker baby sprog med sin elskede kat Ja så kommer man til at tænke på dem der sidder ude i disse skure uden nogen form for social samvær med kærlige menneske mødre og fædre -brist -brist

Det har du FULDstændig ret i Karen.
Jeg opfordrer nok også mest, de der åbenbart ikke fatter alvoren i det og som endda sidder foran deres skærme og og nærmest tager ejeren af de miserable forhold og de stakkels dyr…i forsvar.
IGEN…det er SÅ nemt at være SÅ klog, når man end ikke har set andet end et skærmbillede.
Nu kom domsudskriftet og det viser jo også med al tydelighed hvad det handler om… ikke?
HVIS ejeren selv kunne se det er horribelt, dèt der foregår, havde hun forlængst gjort noget…der er ikke mange skridt over til den bil der står derude fyldt med transportkasser…og der skal ikke meget til for at gøre både større og mere tætte…omend det ikke hjælper på det er psykiske vrag der bliver solgt.
En kat skal have menneskelig omsorg ind med modermælken ellers bliver det skidt.
De MÅ alle da kunne forstå.
Et menneske der ikke kan det BØR ikke have dyr.

Brita, som aldrig har interesseret sig for vejrudsigten…men det var i gamle dage -muhaha

Helt enig -ked
Sådan en virkning har det især når man ser det første gang, og jeg tænkte slet ikke på jer andre og jeres følelser, at det var første gang. -sorry
Håbede ikke jeg virkede alt for ligegyldig eller følelseskold, men det var udelukkende fordi det ikke var noget nyt for mig, og jeg prøvede at distancere og tænke på andre ting ifm sagen, hvis I forstår -sorry

Mine marreridt over stedet har jeg haft mange gange tidligere kan I tro -ked

helt enig brita
jeg har så ikke selv været der men kan aligevel godt forestille mig hvordan de stakkels katte har det
ja brita jeg tænker også over vejrudsigten og er inde på nette og tjekkke hvordan det ser ud nord på

og denise du lyder ikke føelsekold i mine øjne
men som en der prøver at få det bare en lille smugle på afstand uden at lade være med at tænke på kattene ja det var svært at forklare men jeg syntes også de skæbner jeg ser jeg skal helelr ikke tage det altsammen med hjem for så vil jeg blive tosset tror du måske har det lidt på sammen måde

ja selvom Le-ander er en bisse,fryder jeg mig over ham hvergang han kommer ind fra kattegården, og tænker ja ja du kan bare gå ud og ind som det passer DIG ,hvor har du det godt din lille frækkert,jeg elsker dig -wehuu-wehuu (lige et lille sidespring)

ja jeg har jo desværre også været der og været forbi 1000vis af gange, og jeg glemmer aldrig første gang ,det sidder bare fast på nethinden stadigvæk.Som Denise skriver så kan man se det så mange gange at man ligesom kan skubbe det lidt til side,men første gang glemmer man aldrig-ked-ked-ked

Man får det aldrig på afstand, måske skubbe det i baggrunden, men det popper op hele tiden.
Jeg glemmer heller aldrig den første gang jeg så det derude, jeg glemmer ikke hende der brød fuldstændig sammen og måtte følges ned i bilen igen. Åh hvor hun græd ved synet af de stakler der så bønligt bad om lidt opmærksomhed og som var ved at klemme sig gennem trådhegnet for at blive nusset lidt.
Hun skal lukkes inde og nøglen smides væk, før får jeg ikke ro, for før holde den mishandling ikke op.
Lige min meninge om tingene.
Elin