Steampunk Cats

Ved nærmere eftersyn kan jeg se, at det er portoen fra den amerikanske side, Amazon oversætter til 96,06 danske kroner og at den indeholder importafgifter. Mange store internationale firmaer har særaftaler i forhold til importafgift, så de opkræver den allerede ved køb og så betaler køberen et lavere beløb end hvis de havde handlet hos et mindre firma. Og man må jo sige, at Amazon er store :wink:

Men der er nok stadig ingen tvivl om, at den tyske side er den billigste løsning, uanset om man bliver opkrævet porto eller ej.

2 Synes om

Og så var der to :wink:

https://www.amazon.com/dp/B0DB6NHP73?binding=paperback&ref=dbs_dp_sirpi

Jeg kan hermed regne ud, at det ikke er mennesker, der godkender uploads til Amazon KDP, for den godkendelse kom i aftes og jeg tvivler på, at de har folk til at arbejde i weekenden på den slags opgaver.

10 Synes om

Får du solgt noget?

2 Synes om

Ja, det går faktisk ganske godt - jeg har fået flere beskeder om, at folk har købt deres første eksemplar og fik et billede på Facebook igår af en af mine allerførste kunder:

Hun er godt nok ikke helt voksen, men hun har altid været dygtig til fordybelse, så jeg kan sagtens forestille mig, at hun vil få glæde af den.

13 Synes om

Nu bruger jeg desværre ikke papirmalebøger, men bruger online versioner dagligt, men jeg formoder ikke det lige er noget du kaster dig over? Gætter på at det kræver noget mere/andet, lave app e.l., ikke at jeg overhovedet har styr på hvor svært/let den slags er.

2 Synes om

Online malebøger?

Det var jeg slet ikke klar over, var en “ting” :slight_smile: Der er intet i vejen for, at jeg udgiver dem i en Kindle-version, men ligefrem at lave en app, som folk kan installere på deres computer, er langt over mine evner :slight_smile:

2 Synes om

De er med nr så man automatisk maler fladen når man trykker på det rigtige nr med den rigtige farve

5 Synes om

Kindle-version har jeg ikke lige tjek på hvad er. Men som app findes der virkelig mange, den ene af dem jeg har, står der at den er downloadet mindst 100 millioner gange. Tog lige et skærmbillede af de to jeg bruger p.t.

Nå men, det var egentlig også bare lige for at høre om du måske kunne/ville lave det, da jeg ville elske det. Prøvede lige at søge, og det ser ikke ud til at steampunk coloring books findes som app, underligt.

3 Synes om

Lige præcis, og så bliver farven ens over hele feltet, og man kommer ikke til at male udenfor. Derfor jeg er bruger online versioner i stedet for papirversioner. :slight_smile:

5 Synes om

Det giver ens hoved fri, så både børn og voksne bruger det hjemme ved os når ligegyldig aktivitet er rart og nødvendigt…

5 Synes om

Ja det samme her.

3 Synes om

Ja, jeg kan godt se fidusen, men jeg kan roligt sige, at det er fuldstændigt urealistisk, at jeg skulle kunne udvikle en app af nogen som helst art :slight_smile: Den del af programmering har jeg ingen forstand på og det vil kræve nogle ressourcer, jeg ikke har, hvis jeg skulle lære det.

2 Synes om

Altså, nummer to kunne jeg godt finde på at købe bare for at se billederne. Viktoriansk litteratur var min store interesse dengang jeg - for alt for mange år siden - studerede engelsk :grinning:

3 Synes om

Når tegningerne er gode, er de virkelig gode, og så kommer der lige en smutter som denne her, der ved første øjekast faktisk er ret god, meeeeennnn der er lige en mindre detalje, der er gået ret skævt…

11 Synes om

Nu er det jo katte og ikke blæksprutter :wink:

3 Synes om

Det er en ret sjov fejl…

Men hvad det kan være en lillebror der gemmer sig

3 Synes om

En 6 benet mutant ?

2 Synes om

Har I aldrig hørt om kentaur-katte…! :smirk_cat::joy:

2 Synes om

Jeg overvejer faktisk - hvis jeg får lavet tilpas mange af den her type - at bruge dem til en Steampunk Fantasy Cats bog. De er jo stadig sjove - de skal bare ikke sælges som “ægte” :smiley:

6 Synes om

Den nederste har jeg også og er rigtig glad for den :slight_smile:

2 Synes om