Jeg tror det lykkes mig at bestille en
Spændende! Hvilken én valgte du så?
Den fra den tyske
Det er den første i serien Der er også én, hvor scenerne er henlagt til London i Victoriatiden og jeg arbejder pt. på det sidste til én, der er henlagt til USA.
Planen er at lade disse katte rejse lidt rundt i verden, så der med sikkerhed kommer variation i tegningerne.
Spændende Lige pt nøjes jeg med denne
Så må vi se om jeg bliver nødt til at have den anden også
Du kommer til at få mange timers underholdning med den her, men jeg håber, du bliver glad for den og har lyst til at købe en af de andre i serien, når du er færdig med den første
Bare nysgerrig - er der noget at male efter eller bestemmer man selv, hvordan det skal se ud?
Mette kommer og tjekker, når du melder ‘‘færdig’’
Her er et eksempel på en tegning, der kunne have været med i den næste, der bliver udgivet inden for et par dage (temaet for den er USA og motivet er fra Alamo i Texas)
Men hvilke farver, man har lyst til at bruge, er totalt frivilligt eftersom al farvelægning foregår manuelt
Uha, hvad mon der så sker, hvis det ikke er godt nok ?
En superskøn cowboycat
Jeg har besluttet at lade Steampunk kattene rejse verden rundt til byer og steder, der var vigtige for handel og industri i Victoriatiden, så der er temaer for i hvert fald de næste 10 bøger
Så er den allerede kommet
Jeg elsker at der ikke er tegninger på begge sider, så man ikke kommer til at farve den på bagsiden
Den er smuk
![](https://kattegale.dk/user_avatar/kattegale.dk/mortilkatja/48/32771_2.png)
Så er den allerede kommet
Jeg elsker at der ikke er tegninger på begge sider, så man ikke kommer til at farve den på bagsiden
Det er faktisk 100% bevidst, at der kun er tegninger på højresiden - netop for at undgå, at farven trænger igennem og ødelægger den næste tegning.
Jeg håber, du får meget glæde af den
![](https://kattegale.dk/user_avatar/kattegale.dk/mortilkatja/48/32771_2.png)
Jeg har lige bladret hurtigt igennem den…
Denne tegning er der 2 gange
Jeg synes ellers, jeg går materialet ret grundigt igennem, før jeg sender til trykning, men jeg kan godt se (ved et tjek af min fil), at den er smuttet i korrekturlæsningen. Beklager
Men den er alligevel meget smuk