Stof til en nullerputseng

Hej

Jeg vil gerne snart bestille nullerput seng til mislingerne, men jeg er super super dårlig til at finde ud af hvilket stof det skal være, hvilken farve og om der skal mønster på…Jeg er i tvivl!

Jeg har søgt i KG om nullerput billeder, men synes der er så mange tråde om emnet og mange billeder og stoftyper…på et tidspunkt kan jeg huske jeg faktisk fandt to billeder for længe siden, som lige passede til mig, men kan nu ikke finde tråden med billedet…(og jeg har brugt lang tid på at lede) og kan nu heller ikke huske hvem der havde den…
Jeg mener den var beige/creme farvet eller grå i noget blødt stof…Måske var der poter på, måske ikke…kan ikke huske…:?

Please hjælp mig med at blive inspireret.
Må jeg se din nullerput???

Så kan jeg forhåbentlig snart beslutte mig, og bestille til mislingerne…:D:D

Jeg tror jeg er efter farverne, men er meget i tvivl:
Beige eller creme
Grå
Måske med poter på eller andet katte-mønster?

Åhhhhh, jeg har PRÆCIS samme problem…:tihi: Stakkels Brita er blevet vold spammet af mig og mine mails angående samme ting. Jeg startede med 2 stk i sort fleece med hvide poter… Men så tipsede Brita om at jeg kunne søge på billederne herinde… Og så fandt jeg nogle helt vidunderlige nogen (i hvert fald at se ud fra billedet - hihi) i beige eller råhvd/cremefarvet - og dem ville jeg hellere have:tihi:

Den kære Brita ændrede med det samme og sagde det ikke var noget problem og at hun vil sy dem i de her lyse farver i Jaquard stof… Og jeg aner INTET om de der stoftyper, og når jeg søger på nettet er der 100 forskellige stoffer der hedder Jaquard. Så jeg er ikke blevet klogere…:gruble::tihi: Og at prøve at finde de billeder jeg “faldt for” vil tage en krig og være næsten umulig, så nu stoler jeg på “the nullerput master herself” og glæder mig til at se hvad det ender med…:klapper:

Men ååååh det er svært, når man er novice i stofferne.:muhaha::stuck_out_tongue:

Der er da kun en løsning på problemet:høhø:

Du må bare bestille flere af slagsen:tihi:

Har selv en af ko-nullerputterne,en Hello Kitty,samt en rød bævernylon til hunden
Men suk kunne da sagtens bruge mange flere:love2:

Tine

Her er de 2 vi har her hjemme. Jeg er jo selv helt vild med begge. Har været bidt af en gal ko engang, så den med ko print var selvskrevet her hjem. Og plet sengen er bare skøn. Elsker de plysstoffer. Synes de er lidt nemmere at holde end fx fleece som mine banditter her hjemme dog elsker.

Men her lige et billede af hver. :slight_smile:

Kimilla, den type stof synes jeg godt om. Hedder det plysstof?

Det er fra Stof og Still, og hedder: Pels creme/sort imiteret gepard. :slight_smile:

De to jaquardsenge vil jeg tro er hos misserne idag, Marianne

P.t. har jeg imiteret zebra og det er superflot…blot til alles orientering. Og sort fleece med poter på, lysebrunt fleece og en masse mere.
NÅR jeg engang har fået syet senge der ikke allerede er bestilt, skal jeg nok sætte billeder ind igen i den tråd der allerede er herinde. SÅ man kan købe en vinterseng eller en jukegaveseng til mis.
Men p.t. syes der til Odense d. 16. okt. og igår aftes kom jeg igennem alle bestillingerne.

HVIS man er i vildrede m.h.t. hvilket stof, kan man altid gå ind på stof og stils hjemmeside og kigge stoffer og så sende mig en PB med batchnummer af LIIIGE det stof man ønsker nullerputsengen i. Så kører jeg i stpf og stil og køber det og syr sengen og sender en PB om adresse og så sendes den…nemt

Har du også nogen med til Odense, som ikke er bestilt i forvejen? For jeg skal helt klart have en til Bassen. Han er begyndt at stjæle Magics, og det duer jo ikke :tihi:

Jaaaaaaaaaaaa, TAK Brita… Vil vi glæde os til… Ehh… I hvert fald mig:juhu::tihi:

Det der plet noget ser ellers helt fantastisk ud! Måske skal det være dem jeg skal have næste gang - altså hvis kræene gider dem:wehuu:

Hihi, 10 minutter efter jeg skrev mit indlæg ankom de!!! Der tages billeder og video til videre bevisførelse (De er rigtig fine Brita!!!):thumbup:

Troede jo ikke der var to!!! De fyldte jo INGENTING!!! Men jow jow… Da jeg pakkede op, lå der godt nok 2 stk og gemte sig:klapper:

Jeg tager AAAALLLLEEE dem med jeg kan nå at sy d. 16. Så bare kom og kig (og køb). Jeg vil prøve at have mange forskellige med så jeg rammer så mange menneskers smage som muligt. Zebra, fleecesenge med striber og poter, silkesenge, immiteret pels senge og meget mere

Jeg kommer med mindst 30 senge om så jeg skal sy mens jeg sover

Øj, den plettede i plysstof er BARE fin!

Hmmmmmmm!!!

Ooookay, et besøg på stof og stil’s hjemmeside, og jeg har allerede de første 10 nullerputsengs-ideer :smiley:

…jeg må spare sammen…

Katte: Den står på havregrød de næste 4 uger!

[QUOTE=kamikaze;698919]Jeg tager AAAALLLLEEE dem med jeg kan nå at sy d. 16. Så bare kom og kig (og køb). Jeg vil prøve at have mange forskellige med så jeg rammer så mange menneskers smage som muligt. Zebra, fleecesenge med striber og poter, silkesenge, immiteret pels senge og meget mere

[/QUOTE]

Det lyder rigtig godt. Og så kan det slet ikke gå for hurtigt med at blive den 16. Abasi var netop henne for at kigge til sengen, men desværre - den var optaget. Magic lå der allerede. Det var han ikke helt tilfreds med. Så måtte han jo “nøjes” med en køje i Pet Fun-træet. Skarn! :høhø:

Mine nullerputmislinger er thihvertifal glade for deres nye superbløde nullerputseng :høhø:

Jacquard har noget at gøre med måden stoffet er vævet på. Det er som om mønsteret er vævet ovenpå et glat stof. For det meste ensfarvet men kan ha flere farver.

Nogen der ved, om stretch velour er er hit for kattene??? Har fundet to farver i det stof, som jeg nok bliver nødt til at eje en nullerputseng i :slight_smile:

Altså du lokker med den zebra :stuck_out_tongue:
Nej spøg til side jeg havde overvejet en nuller til mine 2 rødder. Godt nok er jeg mest til sort så det sorte fleece lyder spændende men så tænker jeg på min lille hvide hund og så er den ikke sort ret længe. Zebra’en må være et super kompromis. Så når du får tid, så vil jeg gerne bestille en i zebra stor nok til en 4kgs hund og en 4kgs kat, da de to godt kan lide at putte sammen indimellem. (jaja Thea vejer kun 2kg lige pt, men hun vokser jo stadig så jeg gætter hun vil ende på 3-4kg).

Jeps, fandt jeg ud af idag…:thumbup: Nullerputterne kom i formiddags. Og de ser fine ud og er modtaget med kyspote af de 2 poter:wehuu: