Stof til en nullerputseng

[QUOTE=kitiradk;699148]Altså du lokker med den zebra :stuck_out_tongue:
Nej spøg til side jeg havde overvejet en nuller til mine 2 rødder. Godt nok er jeg mest til sort så det sorte fleece lyder spændende men så tænker jeg på min lille hvide hund og så er den ikke sort ret længe. Zebra’en må være et super kompromis. Så når du får tid, så vil jeg gerne bestille en i zebra stor nok til en 4kgs hund og en 4kgs kat, da de to godt kan lide at putte sammen indimellem. (jaja Thea vejer kun 2kg lige pt, men hun vokser jo stadig så jeg gætter hun vil ende på 3-4kg).[/QUOTE]
Blot for jeg er helt sikker på jeg får syet den helt rigtige størrelse seng…det skal være til 8 kilo dyr
Zebrastoffet er et godt valg

Det kan sagtens lade sig gøre. Jeg har flere gange syet i den slags stof bl.a. noget hvidt med lilla,røde og gule misser på

Altså…tag jer sammel siger Maddie, Dahlia, Joy, Ture, Aragon, Anakina, Lille my, Cheri, Mille og Cirkeline…det er så gutte farverne det kommer an på…alle farver, størrelser, stoffer og udformninger dur…

bare se her…der er et helt udvalg
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34378-der-var-1-der-var-2-der-var-(nullerputsenge)

Hehe -nænææh, men de MÅ jo gerne være pæææne at have stående fremme også :smiley:

Jeg gad godt se billede af sådan en zebra-én der :bebe:…og så synes jeg, Marianne, at der mangler nogle billeder fra dig også:venter:

[QUOTE=Tine M;699421]Hehe -nænææh, men de MÅ jo gerne være pæææne at have stående fremme også :smiley:

Jeg gad godt se billede af sådan en zebra-én der :bebe:…og så synes jeg, Marianne, at der mangler nogle billeder fra dig også:venter:[/QUOTE]

Helt ærligt…jeg er ganske sikker på at “nullerne” alligevel altid vil fornøje øjet…uanset indpakning…lidt ligesom karameller…dem køber man jo heller ikke bare fordi de har pænt papir

Jeg fik jo her i foråret to nullerputsenge fra Brita lavet af beavernylon, og dem er jeg rigtig glade for da de er lige til at tørre af med en fugtig klud og stille til tørring før de får dem igen.

Så en af de ting man kan tænke over når man vil finde stof til nullerputtere er, at det skal være rengøringsvenligt, skal kunne tåle at blive vasket på minimum 40 grader (jo højere grader jo bedre) og så skal der købes stof nok så sengen bliver stor nok :høhø:

[QUOTE=kamikaze;699380]Blot for jeg er helt sikker på jeg får syet den helt rigtige størrelse seng…det skal være til 8 kilo dyr
Zebrastoffet er et godt valg
[/QUOTE]
Ja ca. til et 8kg dyr sammenlagt. :slight_smile:

Som med så meget andet så syntes nogen noget er det bedste og andre noget andet…sådant er det også med nullerputsenge.
Nogle kan KUN køre i Fiat, andre sværger til folkevogn og andre igen (som jeg) elsker min Sizuki.
Sådan er det noge med ens kattes senge. Dyrene er jo ligeglade…eller næsten i hvert tilfælde for nogen gange kan jeg se en seng forestækkes frem for en anden (nu kan placeringen også spille ind).
MEN en seng i luksusfleece som Susanne/Blacjangel har købt er simnpelthen det bløøøødeste der findes og mest puttelig og det er fleece i al almindelighed, MEN minus er den ikke er så nem at holde pæn som eksempelvis Camilla skriver…en beavernylonseng, for den er intet mindre end genial…altså holdbarsmæssig.
Jeg skal lige se om jeg har et billede der viser en zebraseng

[QUOTE=Tine M;699421]Hehe -nænææh, men de MÅ jo gerne være pæææne at have stående fremme også :smiley:

Jeg gad godt se billede af sådan en zebra-én der :bebe:…og så synes jeg, Marianne, at der mangler nogle billeder fra dig også:venter:[/QUOTE]

Høhø…:tihi: Jaaaaaaaaaaammm… De VAR jo liiiige på vej, dit utålmodige væsen:tihi::klapper:

Har tilsyneladende ikke et billede af en zebraseng, men jeg syr lige en og sætter billedet ind her…iaften eller imorgen
Og ellers…søg orden nullerputseng og kig i trådene…der er masser at tage af :klappekat:

Mange tak for hjælpen! Jeg vil kigge mig omkring i stof og stil. :smiley:

Glemte at sætte billedet ind af zebrasengen…og nu er den sendt til køber, sorry

Jeg kan kun sige at det zebra stof er super flot, har selv lige modtaget den fineste zebra nullerput :thumbup:

Det var lige den jeg mente…til 8 kilo dyr…4 kilo mis og 4 kilo hund, tror jeg nok

Ej så hurtig er posten altså heller ikke :wink: I morgen måske, ellers onsdag.
(Ja jeg ved godt at Camilla og Kamilia lyder meget ens, og så alligevel ikke :wink: )

Den må være på vej…alle bestilte senge er nemlig sendt minus 1 der syes lige om lidt…en med poter på

Nu har jeg kigget i stof og stil og kan ikke finde stof med poter på…kigger jeg de forkerte steder?

Potestoffet er fleecetæpper jeg har derhjemme og som er købt i sidste uge (mener jeg det var) i Rema 1000

Til dem der gerne ville se en zebra :slight_smile:

Tjalfe har indtaget den, Thea har undersøgt men vil pt hellere ligge på øverste hylde i kradsetræet, så I får lige et par af Tjalfe. Legetøjet har han selv slæbt med.
(Tak til Brita, farven er helt perfekt til ham)

Sikke nogle fine billeder