Stof til en nullerputseng

Neej, hvor fiiiin :slight_smile:

Hvad farve er den? Er den stadig ledig?

Fleecepotestoffet er sort med cremefarvede poter på. og jeg mener bestemt jeg har mere (er på arbejde)

vil også snart købe en nullerput, men har samme problem!

Hvad er problemet?
Problemer er KUN til for at blive løst :danser:

[QUOTE=kamikaze;704127]Hvad er problemet?
Problemer er KUN til for at blive løst :danser:[/QUOTE]
Det har du ret i…hvilke stof det skal være :smiley:

Denne her er i hvert fald en meget større succes her hos os end de Beaver nylon er.

NULLERPUTSENG???..altså er det et hjemmeopfundet navn, eller hedder de virkelig det? Jeg har også en, men ingen af mine katte har nogensinde gidet ligge i den, men den er godt nok heller ikke hjemmelavet ;0) Vi har til gengæld to af ungernes sækkestole i stuen, og dem er de helt vilde med at hoppe rundt i.

Cookie, sådan startede jeg også!!! Jeg havde ALDRIG hørt om det før… Og havde investeret i sådan fabriks senge (som LIGNER nullerputtere)… Kattene snuste, den ene lå i den éne af dem nogle timer og siden da har de aldrig brugt dem… Jeg skrev om det herinde og fik af vide at det simpelthen var fordi de manglede nuller-putte-hjemmelavet-kærlighed-med-duft-af-andre-misser-tilsat-endnu-mere-kærligheds-ingredienser…

Så jeg bestilte 2 hos Brita - fik dem i sidste uge… Og kattene ELSKER dem… De kan sidde og snuse til dem LÆNGE, de putter i dem lige gyldigt hvor de står… Ja, som sagt - de ELSKER dem!!!:thumbup:

hvad er det nu, de koster?

Ved ikke om prisen er den samme uanset materiale, størrelse osv - men jeg gav 100 kr/stk og så tilkommer porto :slight_smile:

okay hvor stor var dine og hvilke stof?

Det kommer an på størrelse og stof :slight_smile:

Britas nullerputtere er bare helt fantastiske! :hjerte:

ÅH, hvor er I søde allesammen. Jeg bliver helt rørt.
Skal se om jeg kan huske at svare på det hele.
Nullerputseng kommer egentlig fra ordet nullerput og det er opfundet af min ældste søn da vi fik Dusty (den ældste kat her i husstanden…Dusty bliver 15 nøste år)
Michael kaldte altid Dusty for nullerputten og at de nullerputtede sammen. Da så Hittekat-konceptet startede i 2000 (målt ud fra den første hitemis jeg hjalpo omplacerede) tænkte jeg…hmmmm sengen skal have et navn og så var det nærliggende at kalde den en nullerputseng for man nullerputter jo i den. Folk der ser deres dyr bruge sengene giver mig da også ret…man nullerputter VIRkelig i sengene (nogle ganske få mis gør ikke…hvorfor ved jeg ikke, men det er undtagelserne der bekræfter reglerne)
Desuden skal en given ting have et navn når det skal sælges og når folk fortæller hinanden hvad de har fået skal de jo have et navn at sige…derfor navnet.
Det er som med alt andet…biler har mærkenavne, dyr har og hvad som helst.
OG…hvad koster sådan en nullerputseng så. Det er forskerlligt og alligevel er det helt enkelt, for 1 sengkoster materialernes pris plus 50 og de 50 er overskuddet som gør hjælpen til misserne. D.v.s. overskuddet sættes enten ind på en konto hos mine dyrlæger så de dyr der indleveres der bliver neutraliseret, FIV & FeLV-testes, vaccineres, mærkes etc. eller på den konto jeg har i banken hvor de så står til at hjælpe andre mis eller internater der bliver ramt af killinge/kattetsunami’er som lige set bl.a. på Bæklund. Eller til at købe nye stoffer og pladevat eller andet, eller betale andre der laver ting…futskø, hæklemus, fjerdimser-…og alt muligt andet der så bliver solgt dyre så overskuddet IGEN bliver udbygget så endnu flere mis kan hjælpes.
Det ER et rigtigt godt koncept og med den hjælpe jeg får af SÅ mange søde mennesker er det i den grad nemt at være mig

Så sent som idag har en missepige fået et hjem efter hun er blevet neutraliseret og hendes 4 mislinger har ligeledes. De skal dog først neutraliseres d, 4. nov (tiden hos dyrlægen ER bestilt) så de ikke kan reproducerer dem selv, så de er mærket (disse bliver så både chippet og øremærket…chippet fordi de skal bo sammen med en kattelem med chip)
Så ved at købe en seng eller flere, futsko, smykker, legetøj eller andet hjælper man dybest set en masse mis. OG samtidig bliver ens mis glade fordi de får en puttelig nullerputseng.
Stavefejl skal der ses bort fra…jeg har været på farten siden 9 imorges og er næsten lige landet.
OG NU skal mine egne mis kigges i øjnene og kattebakkerne tømmes

Dejlig læsning, Brita!

Jeg har lige købt en pote nullerputseng :slight_smile: den er blevet leveret idag, men posten kom selvføgelig før vi kom hjem, men jeg forventer at hente den i morgen, så skal jeg nok lige tage et billede af den, hvis du stadig er interesseret i farven? :slight_smile:

Jeg har bestilt her til aften! Tak!!! :smiley:

og jeg er storkunde…jeg køber vel en 10 -12 stykker om året host host…lidt skørt, for jeg kan sy dem selv og har også tidligere gjort det…men Britas hjælp til at hittekatte kan få et godt hjem og en tryg fremtid, gør at jeg faktisk hellere både donerer stoffet og køber sengene…
tag på jyrak udstilling…der kan du gramse på alle nullerputsengene, inden du vælger om du vil købe…næste er vorbasse…engang i november…
mine kræ elsker dem…find tråden der var 1, der var 2, der var…eller noget i den stil…der er billeder

Eller hobbyudstillingen i Odense på søndag.