Stormvejret.. Hvor vildt er/har det været hos jer?

[QUOTE=Theomilou;1128249]Og jeg skulle aldrig være hoppet med over i Landroveren…Det havde vist været bedre om jeg var blevet i bussen, da jeg alligevel først var hjemme kort før 02.00, dødtræt. syg og tisset på af en kat…En Long Island ice the var klart at foretrække :frowning:
Men vi kom levende hjem…selvom jeg nåede at komme i tvivl et par gange! Fx. dér hvor en 4x4 m havepavillion kom sprøjtende ud over motorvejen, hen over bilen lige til venstre for os…SÅ kørte vi også ind på en tankstation!:uha:
Det var lidt af en farefuld færd…:S[/QUOTE]

:uha: :besvimer: Føj for sørensen! Det lyder LIGE spændende nok!

Puha godt at I kom hele hjem, jeg tænkte godt nok også meget på jer alle

Hos os røg et stykke af hegnet - jeg så det først om morgenen, da det var ved at blive lyst. Det “skægge” ved det, er, at det ser ud som om jeg er den eneste i bebyggelsen, der har mistet et stykke hegn :?. Ved opringning til forsikringen får man så at vide: “Du er nu nummer 33 i køen - vent venligst” :S

Mens stormen rasede var der også flere gange, hvor ovenlysvinduerne blev ramt så hårdt af guderne må vide hvad, at jeg var sikker på, at de ville gå i stykker.

Kattene ville slet ikke være ovenpå - de brød sig slet ikke om de voldsomme lyde, der kom, hver gang noget ramte, så hjemme hos os behøver vi ikke flere storme lige med det samme :stuck_out_tongue: