Strøby

Er der ikke snart nogen der er kommet hjem?? :thumbup:

Er du vimmer -. hjem - så hurtigt går det vel ikke.

Vil selv lade Rikke (når hun kommer hjem) fortælle hvordan det gik med klinikkuldets Stig :slight_smile:

Jamen jeg er utålmodig :ups:

Annie… klokken er altså kun lige knap 16… BISpanelerne kører vel knap nok endnu :klapper:

Ann, jeg har udstillingsabstinenser for pokker! :ups:

Jeg mangler en agent… for pokker! :smiley:

Vi er på vej hjem fra strøby efter en vellykket udstilling.

Andromeda fik sit cert hos Helene Reiter.

Cassiopeia fik sit cert og sørme ikke også at hun og tog BIV-total oppe hos Tellervo Kass.
Kaitlyn fik HP og blev NOM hos Alexander Platz.

Der var også birmaspecialshow og der blev hun nummer 3 på TOP 3 over de bedste kastrater.
Der var 57 birmaer der var mødt op til specialshowet…

Så jeg synes det var været em rigtig god udstilling.

Jeg er kommet hjem og har pakket ud. Vi fik lov at gå præcis kl. 18 så det var dejligt :slight_smile:

Jeg havde mit somalikuld med og de blev BIS igen, dog uden konkurrence :høhø:

Chita og Carlos var til enkeltbedømmelse hos Helene Reiter. Chita fik EX1 og det samme fik Carlos :slight_smile:
Carlos fik også BIV -total :ok:
Carlos blev også NOM uden konkurrence og blev på scenen enstemmigt BIS :thumbup:

Så jeg må sige at jeg fik fuldt hus :smiley:

så er jeg også hjemme:) Stig blev ex1 og trukket til nom som han vandt over 5 andre:D han tabte BIS til Evas smukke bengal. men hold op en super dag!
Tusind tak til Vivi, Lone, Marianne og Birgitte for at have hjulpet mig og givet både mig og Stig en kanon god udstilling:thumbup:
glæder mig rigtig meget til d.4/12
Rikke

Vi har fløjet hjem fra strøby :wink:

VI havde 3 katte med og første kat på bordet var vores smukke Gavin… mit hjertebarn. Han tog sit andet CAC og skulle blive til NOM. Den tog han over en fin NFO som var lidt gnaven og ejeren var fuldt tilfreds med at vores han candt. Jeg var stolt og lykkelig.
Findus skulle op til Marina igen ligesom for 14 dage siden i Kolding og ja det blev til endnu en CAGPIB og nom tabte han pga for lidt pels FULDT FORTJENT… og han tabte endda til BIS hankastrat :wink:
Så kom vores lille smukling Iris på bordet hos Tellevo Kass… og hun fik som eneste kat på bordet et STORT hjerte over hele hendes bedømmelse og ja så er man jo stolt igen. Hun skulle komme tilbage til NOM og her var de 7 killinger blandt andet hendes kuldbror. Iris trak længste strå og fik en NOM… WOW… jeg var helt oppe og ringe… jeg tog afsted med en forhåbning om cert og intet mere så det her var MEGA bonus.
Så startede Sceneshowet og mine nerver sad uden på tøjet, moars dreng på scenen mod alle de store drenge, Gavin er lige fyldt 1 år men fyldte dog godt i landskabet. Så kom stemmerne og der var stemmelighed mellem Gavin og 2 andre… mit hjerte stoppede med og slå og så sku der omstemning som faldt til Gavins fordel…
UNDSKYLD alle der var i hallen… men jeg tudede og jeg jublede som en gal. Jeg var så mege stolt over min kat. EN kat som har en MEGA høj værdi for mig og får så annerkendende ord fra flere dommere med.
DK Vandoll Great Gavin Rag d03: CAC, NOM, BIS HANKAT

SÅ blev det lille stribemissens tur… jaja hun var med men stadig ingen forventning her og vi var stadig høje over Gavins BIS. Dælme om vores lille Prinsesse ikke tog 4 ud af 7 stemmer og igen måtte jeg knibe en tårer eller 2 og jeg var MEGA stolt. 2 stk af mit opdræt BIS på samme dag WOW WOW…
DK Vandoll Incredible Iris Rag a21 EX 1, NOM, BIS Killing

Tillykke til jer allesammen med søndagens showresultater, skønt at læse om hvordan det er gået jer :smiley:

Jeg havde også en god dag i hyggeligt selskab af både mennesker og katte.

Cæsar fik Ex 1, BIV og NOM - og tabte på scenen til Evas bengal.
Men det var en rigtig god dag og jeg er godt tilfreds :slight_smile:

glemte lige og ønske alle andre tillykke… jaja sådan går det når man er ivrig efter og fortælle hvordan det er gået :wink:

Stort tillykke til alle med de flotte resultater :smiley:

Tillykke til alle med de fine resultater :thumbup:

Jeg var afsted til direktørtid og brugte dagen på at snakke og kigge på katte. Det er jo en dejlig afslappet måde at udstille på :wink:

:flag::flag::flag: Stort tillykke med alle de flotte resultater i dag :flag::flag::flag:

Tillykke til alle med resultaterne og en dejlig dag. :slight_smile:
:flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Tillykke med de flotte resultater! :flag:

Endnu en gang Stort Tillykke med smukke Iris og Gavin. Det er bare super flot og det er altid dejligt når det går bedre end forventet.

:flag::flag: Stort tillykke til alle med de flotte resultater :flag: