Sugieh’s kuller vol 6

Peter er SÅ klar… Anoushka har pludselig udviklet fise fornemme fornemmelser og synes han er ækel, sådan tæt på i hvert fald :slight_smile:
Nu håber jeg på en snarlig løb og deraf hhv parring og små chokoladeknapper :bebe:
Peter er iøvrigt rigtig dygtig, han strinter, men kun på bakken :ok:

25 Synes om

:crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

2 Synes om

Og kender sin plads iøvrigt :tihi:

2 Synes om

Havde han gået på to ben, havde han siddet ned og tisset :laughing:

3 Synes om

Hvor er det spændende. Jeg krydser :kryds: for en masse låååwe og 5-7 lækre knapper. :smiley:

2 Synes om

Nu har Peter knækket koden… Anoushka er i løb og Peter har brugt nogle dage på at øve nakkebid og spark :crazy_face:
Men i aften midt i aftensmaden ramte han plet under bordet. :klappe2:
Lars og jeg kiggede på hinanden og han konstaterede tørt “jamen retten er da perfekt” (vi fik brændende kærlighed) :laughing:

Så når engang de er færdige med at hygge sig så håber vi det er andet en mosevand han har i poserne :slight_smile:

18 Synes om


Mit avlsprojekt må være at få Munshkin godkendt i FIFe :crazy_face:
Peter har fuldstændig mistet interessen, men kan se kan også har fået et ordentligt gok i nødden, så tænker han mener hans job er done

:laughing:

17 Synes om

Ja, de kan godt nok være nogen strigler de damer

1 Synes om

Enig, det er nu ikke fordi jeg har været plaget af strigler (heldigvis) og ret beset… Så kan den ualmindelig motorisk udfordrede kat, have pådraget sig gokket i et mislykket spring. I går ville han hoppe 20 cm fra det ene tæppe til det andet i sofaen… Det lykkedes ham at falde ned i springet :laughing:

2 Synes om

Han lyder til at lave helt eminente killinger :wehuu:

2 Synes om

Jeg kan hjælpe til med langhåret munchkin - Joy bliver længere end en gravhund og lavere :dokdok:

1 Synes om

Nu havde jeg godt nok ikke tænkt langhår ind i det projekt, men vil da overveje :crazy_face: :laughing:

Tillykke! :hoho: Det er i øvrigt ret almindeligt at hannerne taber interessen 1-1½ døgn efter første parring :slight_smile: På det tidspunkt skulle hunkatten gerne være ude af “vinduet” for at få befrugtet sine æg, så det giver god mening rent evolutionært. Ingen grund til at bruge energi på noget der ikke giver afkom.

2 Synes om

Det må du da ikke sige til hende! Stakkels Lars :smask:

4 Synes om

:joy: jeg er simpelthen vild med dig Lykke :lol: :lol:

2 Synes om

Den regel kendte hverken Lucky eller Brian noget til… Brian står så meget klar på den anden side af døren, hvis nu… :laughing: Men nu er Peter jo også af nyere dato, så han er nok mere oplyst :wink: :laughing:

2 Synes om


Synkron-putning… Anoushka er blevet hæs af at råwe :laughing:

15 Synes om


Peter overhørte min samtale med vet om hans snarlige afmontering, så han gav lige Anoushka runde to i fødselsdagsgave… lige midt i eftermiddagskaffen :laughing:

12 Synes om

Sådan helt lavpraktisk … kan det give gevinst, her flere dage efter 1. runde?

Altså hun var ikke i helt brøl løb under runde 1, men der har hun været lige siden :crazy_face: Så jeg må faktisk være dig svar skyldig :slight_smile:
Teoretisk burde hun jo have smidt sine æg i runde 1, men teori er ikke altid virkelighed :grin:

5 Synes om