Sugieh’s kuller vol 6

Baaaaaa :roll_eyes: opdræt min bare… har vist haft den på tapetet før, men… først venter man på løbetid, så venter man på dutter (og ja der er jeg nu) så venter man spændt på hvor tyk hun bliver og til sidst venter man på fødsel :crazy_face: Det er da godt der er adspredelse i lidt udstilling ind imellem alt det venten :laughing:

10 Synes om

Jamen så er det jo godt du er så tålmodig at den ventetid bare er sød… :wink:

2 Synes om

host

2 Synes om

Du kan hoste fra nu af og til næste sommer :laughing: Din tålmodighed er væsentlig som i markant mindre end min :laughing:

1 Synes om

vent lige 2 sek - jeg skal lige lave popcorn… :slight_smile:

2 Synes om

No need, hun har ret.

(Men kun fordi hun er ældre end mig :stuck_out_tongue:)

1 Synes om

Og så venter man på farver og køn, og så venter man på at de får øjne, så venter man på at se deres udvikling som killinger (personlighed og udseende), og så venter man på at se hvordan de bliver som voksne, og så venter man på at de får afkom…
“The Waiting Game”

3 Synes om

Farven på de killinger der forhåbentlig kommer her er lette, der kan kun komme chokolader :slight_smile:
(De er begge SIA b og Peter bærer ingen fortynding :slight_smile: )

5 Synes om

Så indtil nu har du lavet en blå pige, der var brun?

1 Synes om

Den der venter på noget godt - og så vær glad for at der ikke går 9 måneder, for ikke at tale om 22 :uha:

4 Synes om


Det er muligt jeg har noget med blåmaskede… men choko fejler nu ikke noget :smile: :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Nu har Peter bare af at have gjort sit job ordentligt, for bjælderne ligger i dyrlægens affaldsspand :slight_smile:

7 Synes om

Kunne du ikke vente og se om der kom noget ud af det? Duer han ikke at have til at gå rundt intakt?

Der er flere ting der spiller ind i den parring. :slight_smile:

  1. Nej, jeg fandt hurtigt ud af han ikke trives som fertil, han er virkelig i hormonernes vold og ikke engang killingefoder osv kan holde huld på ham.
  2. Peter er allerede flyttet hjemmefra for mange måneder siden, fordi en meget ked af det siam mistede sin makker. Klausulen var at han skulle gå på chippen indtil jeg fik en egnet hunkat og så bruges en enkelt gang.
  3. Han er det eneste der er i avl efter Hildi, så den her parring er sådan set kun for at beholde den linje.
  4. For at det skal gå op i en højere enhed, var det her chancen. Anoushka kan først parres igen til februar, og så længe skal han ikke gå fertil og være væk fra sine kammersjukker i sit egentlige hjem :slight_smile:
    Så… jeg håber virkelig, men kattenes tarv kommer først :slight_smile:
12 Synes om

Ja fuldstædig enig, kattenes tarv først før ud for alt andet.
Nogle hankatte duer bare ikke som fertile, så må man lukke dem, de skal jo ikke gå rundt og være stressede og pivmagre bare fordi vi mennesker har en eller anden plan med deres gener.
:kryds: for at han skød med skarpt i først hug! :slight_smile:

3 Synes om


Hun er på alle måder en skrækkelig kat :heart_eyes: Skrækkelig insisterende, skrækkelig underholdende, skrækkelig irriterende men også både skrækkelig køn og skrækkelig elskelig :heart_eyes:

20 Synes om

Er det den ( forhåbentlig) kommende mor - hun ser bestemt sød ud :love::love:

1 Synes om

Undskylder hvis det var et dumt spørgsmål :crying_cat_face:

Tak :slight_smile: Hvorfor skulle det være et dumt spørgsmål? Jeg ved bare ikke om hun er drægtig endnu :slight_smile:

1 Synes om

Men det ved jeg nu :sunglasses: Godnat og sov godt :lazykitty:

9 Synes om