Sugieh’s kuller vol 6

Røde dutter? :smiley:
I givet fald tillykke. Og sov godt. :smile:

2 Synes om

LUISE!!! Sådan noget kan du da ikke bare slynge ud! Hvad med os salige stakkels mennesker som sidder her og venter i spænding :heya:

2 Synes om

Cliffhanger :smiley:

3 Synes om

Vi venter os :heart_eyes: Så Brian skal være Bedstefar :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Det er SÅ godt! Bedstefar Brian… :smile:
Stort tillykke. Hvor bliver det spændende. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

:jubiii:

1 Synes om

Jeg har altid været priviligeret med at mormisser er vilde med kaffefløde. Det er så ikke noget for Anoushka :roll_eyes: Så jeg gik på jagt efter noget andet godt hun kan lide mens hun bygger og til når engang hun skal brødføde de små. :slight_smile:
Ymer med gammeldags ymerdrys :stuck_out_tongue_winking_eye: se dét er godt for små misser :laughing:

7 Synes om

Prøv med russisk kaviar … det er hun sikkert vant til hjemmefra :wink:

8 Synes om

Doh :stuck_out_tongue_winking_eye: Det kunne jeg da have sagt mig selv :rolleyes: :laughing:

6 Synes om

Så er hun tæt på halvgående, hvis vi regner fra første runde :wink:
Vægten siger + 330 gram, så et forsigtigt bud er et lille kuld på 3 stk +/- :slight_smile: Så det passer lige :slight_smile:

11 Synes om


Brian er klar :sunglasses: :laughing:

19 Synes om

Tror han, at han er faderen til kuldet - kan godt være jeg husker forkert, men mener papa hedder Peter eller noget der hen efter :blush:

2 Synes om

En god hyggeonkel er ikke at kimse af :heart:

3 Synes om

Nååeh, Bedstefar Brian… :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Jeg ved ikke helt hvad tanker Brian har om sig selv, men hvis det booster hans selvtillid at tro, han er Far, så er det helt ok :laughing:
Men jeg håber han får lov at deltage, han er nemlig rigtig sød til at babysitte småtlinger :smiling_face_with_three_hearts:

11 Synes om

Husker jeg helt forkert? Var han ikke rystende angst for de små sidst?

Hans første kuld var han mildest talt skrækslagne for den første dags tid, men så fandt han ud af de ikke åd ham :laughing: Derefter gik han pænt i kassen til Hildi og var den moderne deltagende Far :slight_smile:

8 Synes om

Første møde, hvor han fik benene på nakken i en gal hast :laughing:

Og så fuldstændig familie idyl med din og vores børn :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om


Lille begyndende mave :slight_smile:

14 Synes om

Mor(mor)-politiet: En vorderende mor bør vel ikke have en lille fjer på?

2 Synes om