Har Lars’ lille russerdame ikke altid fået lidt særbehandling? Jeg synes, jeg kan huske et andet billede …
Jamen altså… Jeg er rigtig utålmodig, mest fordi vi har planlagt en nytårsaften hos nogle venner. Det var samme cirkus for tre år siden.
Men med den hastighed hun har på, bliver det vist en intim affære mellem Anoushka og mig nytårsaften.
På den anden side, hvorfor så levere dem nu, hvis de kan komme til verden med et ordentligt knald.
Det er også længe siden, vi har haft små knaldperler på KG
Kommer de til verden nytårsaften, må de næsten opkaldes efter Big Bang Theory
Som jeg ikke ved hvad er Nu er det googlet og jeg har aldrig set det
Men… jeg har fundet filmen de skal opkaldes efter, hvis kønsfordelingen er til det
Hvis du aldrig har set Big Bang Theory, er det bare om at komme i gang. Det er sjaaaaw
Jeg har heller aldrig set Game of Thrones… eller alle de andre serier, de fleste folk ser Jeg er bedre til en film
Nå ja og vi har ingen streaming tjenester
Big Bang Theory er en mega sjov serie, så du kommer bare igang
Hvis nogen var i tvivl om Lars har indflydelse på den lille tøs, så kan det hermed bekræftes.
Jeg vågnede i morges ved piv og to killinger født nr 3 kom mens jeg tjekkede de to første
Vi flyttede i lillestuen i den rigtige fødekasse, de første blev født i en hule på badeværelset ovenpå
Henover formiddagen er der kommet yderligere 3 Så 6 bavianer men de er gonnok små
Jeg er vant til helt andre vægte og dem her ligger mellem 60-67, den mindste er nærmest ikke eksisterende med 48 gram Til gengæld er der indtil videre masser af liv og lyst til at knappe på fra den
Så vi krydser fingre og poter for alt går som det skal
Anoushka er en bette dygtig Mor
Nå ja Brian… han er simpelthen noget for sig Han og Sugieh fulgte interesseret med på badeværelset. Sugieh konstaterede der var kommet små og Brian er jeg sikker på tror han er Far
Han går i hvert fald udenfor lillestuen og proklamerer et eller andet meget højt
Stort tillykke med de seks små
Stort Tillykke med nytårs babyerne
Tillykke med 6-lingerne! Det er jo også vol. 6 vi har gang i
Stort tillykke med nytårs-kuldet.
Stort tillykke endnu en gang
Stort tillykke
Tillykke med dem
… håber de klarer sig selvom de er lidt små. Men hvis de i den grad har liv og lyst til at knappe sig på så er man jo i den grad et stykke af vejen.
Tillykke med de små nutlinger, krydser finger for Micro, et godt navn til den
Åh, så lille den er Ved siden af den ser de andre jo store ud. Men der er da kun 5 på billedet? Eller ligger der en helt inde bagved?