Sugieh’s kuller vol 6

:sunglasses:

15 Synes om

Har Lars’ lille russerdame ikke altid fået lidt særbehandling? Jeg synes, jeg kan huske et andet billede … :wink:

5 Synes om

Jamen altså… Jeg er rigtig utålmodig, :felix: mest fordi vi har planlagt en nytårsaften hos nogle venner. Det var samme cirkus for tre år siden. :dokdok: Men med den hastighed hun har på, bliver det vist en intim affære mellem Anoushka og mig nytårsaften. :rolleyes2:
På den anden side, hvorfor så levere dem nu, hvis de kan komme til verden med et ordentligt knald. :puuuuust:

9 Synes om

Det er også længe siden, vi har haft små knaldperler på KG :wink:

Kommer de til verden nytårsaften, må de næsten opkaldes efter Big Bang Theory :slem:

4 Synes om

Som jeg ikke ved hvad er :laughing: Nu er det googlet og jeg har aldrig set det :slight_smile:
Men… jeg har fundet filmen de skal opkaldes efter, hvis kønsfordelingen er til det :slight_smile:

Hvis du aldrig har set Big Bang Theory, er det bare om at komme i gang. Det er sjaaaaw :smiley:

3 Synes om

Jeg har heller aldrig set Game of Thrones… eller alle de andre serier, de fleste folk ser :face_with_hand_over_mouth: Jeg er bedre til en film :wink: Nå ja og vi har ingen streaming tjenester :laughing:

1 Synes om

Big Bang Theory er en mega sjov serie, så du kommer bare igang :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 Synes om

Lars og hans russertøs får en alvorlig snak om timing…

Og enes om at uanset så gør hun det godt :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Hvis nogen var i tvivl om Lars har indflydelse på den lille tøs, så kan det hermed bekræftes. :face_with_hand_over_mouth:
Jeg vågnede i morges ved piv og to killinger født :slight_smile: nr 3 kom mens jeg tjekkede de to første :smiling_face_with_three_hearts: Vi flyttede i lillestuen i den rigtige fødekasse, de første blev født i en hule på badeværelset ovenpå :slight_smile:
Henover formiddagen er der kommet yderligere 3 :slight_smile: Så 6 bavianer men de er gonnok små :neutral_face:
Jeg er vant til helt andre vægte og dem her ligger mellem 60-67, den mindste er nærmest ikke eksisterende med 48 gram :pensive: Til gengæld er der indtil videre masser af liv og lyst til at knappe på fra den :heart_eyes:
Så vi krydser fingre og poter for alt går som det skal :slight_smile:
Anoushka er en bette dygtig Mor :hjerte:

Nå ja Brian… han er simpelthen noget for sig :laughing: Han og Sugieh fulgte interesseret med på badeværelset. Sugieh konstaterede der var kommet små og Brian er jeg sikker på tror han er Far :laughing: Han går i hvert fald udenfor lillestuen og proklamerer et eller andet meget højt :face_with_hand_over_mouth:

19 Synes om

Stort tillykke med de seks små :flag:

1 Synes om

Stort Tillykke med nytårs babyerne :confetti_ball::fireworks:

1 Synes om

Tillykke med 6-lingerne! :flag: Det er jo også vol. 6 vi har gang i :hoho:

2 Synes om

Stort tillykke :flag: med nytårs-kuldet. :slight_smile:

1 Synes om

Stort tillykke endnu en gang :smiley::denmark:

1 Synes om

Stort tillykke :flag:

1 Synes om

Tillykke med dem :ballonbamse:

… håber de klarer sig selvom de er lidt små. Men hvis de i den grad har liv og lyst til at knappe sig på så er man jo i den grad et stykke af vejen.

1 Synes om

Så er alle knappet på :hjerte: men micro skal have lidt hjælp :kissing_heart:

22 Synes om

Tillykke med de små nutlinger, krydser finger for Micro, et godt navn til den :ballonbamse:

2 Synes om

Åh, så lille den er :heart: Ved siden af den ser de andre jo store ud. Men der er da kun 5 på billedet? Eller ligger der en helt inde bagved?

1 Synes om