Sugieh’s kuller vol 6

En bagende mor bør ikke deltage i så heftigt rally at gulv til loft træet flytter på sig :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 Synes om

Nu er det da vist en stor fjer - men det gør det jo ikke bedre :wink:

6 Synes om

En begyndende babyfigur :slight_smile:

14 Synes om

Hmmmm synes jeg kan se hende bule mere og mere hver dag :gruble: hun er + 500 gram nu, men hun var også en bette strut inden hendes date :slight_smile:

16 Synes om

10!

:fu: :flojte:

2 Synes om

Baaaaaa gæt bare løs søster… :laughing:

15 Synes om

Vi nærmer os :smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Hvornår er det nu hun har termin ?

Aller sidst i december :slight_smile: Hun er ikke mega men har alligevel øget sin vægt med lige godt 800 gram :slight_smile: Så tænker der nok mere er 3+ end 3- :ok:

6 Synes om

Kuld på de der 3-5 stk er nu altså også meget mere overskuelige end de par 7 stks kuld jeg har haft. Med 7 killinger bliver man virkelig mør til sidst, ihvertfald når de bliver til de er 15-16 uger som hos mig.

Pøjpøj med hende, bliver spændende hvad der kommer.
Ved du hvad der kan komme eller ?

2 Synes om

Tak tak :slight_smile: Der kan kun komme chokoladeknapper i det her kuld, så det er let :slight_smile:
Jeg synes 7 er sjovt men hårdt for både mormis og mig :wink: Første kuld er jeg fint tilfreds med 3-4 stk :slight_smile:

5 Synes om

Hvornår føder den mørke? :gruble:

1 Synes om

Jeg tror han er ret meget over termin, men han er stadig tilfreds med killingefodret i skålene :sunglasses: Jeg tænker at han forudser en hård vinter :laughing:

2 Synes om

Endelig et billede hvor man kan se hende bule :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

En pære??? :laughing: :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Så går vi ind i den seriøse ventefase :sunglasses: Anoushka er på dag 65 i morgen, hvis der tælles fra første runde :slight_smile:
Vægten siger + 1130 gram :ok:

18 Synes om

Lyder som et fornuftigt antal killinger er på vej - det bliver spændende :blush:

2 Synes om

Vi har jo ikke katte i soveværelset… men en vordende mor gør at døren er åben de her dage, hun skal jo kunne hente os :face_with_hand_over_mouth: :laughing: :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Og det er de vel ikke sene til at udnytte :wink::wink: