Sugieh’s vol 10

Jeg har virkelig sjældent haft en kat, der har så mange ord i et blik :smile: Den her tid er det dog mest bebrejdende :face_with_hand_over_mouth::smiling_face_with_three_hearts:

7 Synes om

Jeg troede virkelig hun var gået i fødsel i dag… hele dagen har hun rodet, gravet og rendt til og fra fødekassen. Jeg havde fået “go” fra job, hvis hun startede… Da jeg kom hjem, var hun helt sig selv og var bare tilpas med jeg var hjemme :roll_eyes: Så vi går bare og regner med jeg har regnet rigtigt :crazy_face:

Fra i går morges. Hun er i fin stand :smiling_face_with_three_hearts:

Velkommen hjem :smile:

19 Synes om

Typisk :smiley: Hvornår er beregnet termin?

3 Synes om

Næste weekend :woman_shrugging::crazy_face:

5 Synes om

Vi har holdt fødselsdag :denmark::heart: 6 stk på 57 minutter :flushed: Sådan gør man det :smiling_face_with_three_hearts:
Ulla er helt smadret, men det er også helt ok :smiling_face_with_three_hearts:

29 Synes om

Tillykke med dem :flag:

4 Synes om

Hold da op en flok, I får da endnu mere liv og glade dage i huset, end I allerede har :hjerte: :crazy_face:

Stort tillykke med dem :flag:

4 Synes om

Tillykke med 6-lingerne :flag:

3 Synes om

Det er godt nok stærkt gået af smukkeste Ulla.
Tillykke med de 6 banditter…for det er vi alle klar over,at de ganske sikkert bliver :tillykke:

3 Synes om

Tillykke med dem! :flag:
Det kan man da kalde fra den ene yderlighed til den anden - måske et par af dem har siddet over derinde sidst…? :thinking: :smirk:

11 Synes om

Så ved man der er fart på de små :smiley:

3 Synes om

Wow… i får travlt… hvor er ulla dygtig…

Dit hjem bliver det rene tivioli med radio biler over alt…

4 Synes om

Stort tillykke med det fine kuld :hjerte:

2 Synes om

:tillykke:

Ingen halsbånd? Hvordan følger du med i hver enkelt killings vægt, indtil de viser deres farver? Hvornår viser de deres farver? :thinking:

2 Synes om

Tillykke med dem alle. :flag:

2 Synes om

Senere i dag bliver de klippet lidt her og der. Halsbånd, tusch, neglelak osv virker ikke her :wink:
Farverne begynder at vise sig i løbet af nogle dage, og så begynder gætteriet :smile:

8 Synes om

En pæn lille flok der :uha: Tillykke med dem :flag:

De ligner nogen, der godt ved, hvad deres eneste opgave er her i den første tid. Eller - de har vel 2. At spise og at sove, men de ser ud til at være godt i gang med at spise :slight_smile:

4 Synes om

Hvilke farver håber du på?

2 Synes om

Det er jeg sådan set lidt ligeglad med :wink: Jeg har ingen præferencer denne gang. Jeg håber på Franks lyse kropsfarve på nogen af dem, men det er også det :blush:

11 Synes om

Jools hilser og siger, hun er enig med Ulla om, at der ikke er nogen grund til at bruge længere tid end højest nødvendigt på at få de killinger ud :stuck_out_tongue:

STORT tillykke til de stolte forældre :hjerte: :flag: :hjerte:

8 Synes om