Sugieh’s vol 10

Hvilke farver er mulige?

4 Synes om

Brun, blå, chokolade og lilla :slightly_smiling_face:

4 Synes om

24 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Mormor Anne har været på barselsvisit, vi prøver en ny type halsbånd :smile:
Der er 5 med og en uden, hvilket også er kønsfordelingen :crazy_face: De 5 er drenge…… og så er det jeg fuldstændig går i fornægtelse over, hvor “slemt” det bliver om 8-10 uger :joy::joy::joy::heart:

18 Synes om

Stort tillykke med de 6 små skønne henrivende små :flag:

2 Synes om

Mon ikke pigen kryber ind under huden og ind i hjertet? :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Tillykke med de smukke killinger.:heart_eyes: Glæder mig til at følge deres udskejelser. :smile:

1 Synes om

Det kommer simpelthen an på, om hun er ligeså stor skrigeskinke som sin storesøster, for så bliver hun solgt :smile:

12 Synes om

Far har været på besøg og kommer det ofte. :smiling_face_with_three_hearts:

Flappe er ikke velkommen, så han går med Coffe, der er skrækslagen for det der nede i kassen :face_with_hand_over_mouth:
Sp vi venter til de bliver større, vi skal ikke lave nogle ulykker :woozy_face:

23 Synes om

Ja, jeg er allerede øm i kadaveret af at sidde og glo :smiling_face_with_three_hearts::face_with_hand_over_mouth:
De øger fint deres vægt, men det går ikke helt så hurtigt som mutanterne eller Coffe :smile:

21 Synes om

Totalt useriøst spørgsmål - men hvad er ideen med “antennerne” på halsbåndene, for mig ser de bare ud til at være i vejen, ved soignering m.m…? :gruble:

5 Synes om

:smelter: :ballonbamse:

2 Synes om

Det er så de kan vokse med killingen. Jeg havde også forudset de var barberet ned i løbet af et øjeblik, men Ulla har accepteret dem :flushed::clap:t2::partying_face:
De er knyttet af tynd nylonsnor som de armbånd man gik med i teenageårene og fungerer faktisk forbavsende godt :slightly_smiling_face::+1:t2:

12 Synes om

Mælkekoger med knækket bagaksel :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

Når man bare ikke vil give slip :joy:

22 Synes om

Åhh mit hjerte smelter :smelter:

2 Synes om

Storebror på besøg. Der bliver holdt godt øje, men det blev accepteret :+1:t2: Coffe synes de lugter spændende, men siger skræmmende lyde :smile:

20 Synes om

Jeg bliver aldrig træt af at se på det her :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Der kan jeg virkelig godt forstå.
:smelter:

3 Synes om