Sugieh’s vol 10

Det ser virkelig også bare skønt og fredfyldt ud :hjerte:

3 Synes om

Så længe det varer. :regler:

7 Synes om

Så ramte de en uge :smiling_face_with_three_hearts: De har nææææææsten ramt det dobbelte af deres fødselsvægt, og alle er over 200 g, så vi er tilpasse :smile:
Navnetemaet er Armageddon men jeg har kun det ene navn på plads :wink:
Ham her er A.J. Frost

Dreng

Dreng

Dreng

Dreng

Pigen

Jeg er helt og aldeles vild med dem alle 6 :smiling_face_with_three_hearts::smile:

18 Synes om

Nur de der små øjne. Sikke nogle smuklinger :smelter:

3 Synes om

Pigen kan hede hede Liv, efter Liv Tyler, hende der spiller Grace Stamper.

3 Synes om

Jeg vipper mellem Grace Stamper eller Dottie. Det kommer lidt an på, hvor ilter hun bliver :smile::crazy_face:

9 Synes om

Hun bliver ilter tror jeg, hun har jo 5 brødre at hamle med :wink:

6 Synes om

Fantastisk navnetema! En af mine yndlingsfilm da jeg var teenager.

3 Synes om

8 dage og begyndt at reagere på min stemme :smiling_face_with_three_hearts: Lille klip

13 Synes om

:smelter:

2 Synes om

:heart_eyes_cat:Små nullerne :heart_eyes:
Måtte oz lige gense se videoen med Wilbur og Shannon når jeg nu kunne :star_struck::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart:

3 Synes om

Jeg kan faktisk ikke engang huske, hvad der ligger af dem, men i guder der var også gang i de to tosser :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Totalt yndlings film!

1 Synes om

Lidt billeder fra i dag, hvor jeg nærmest ikke har lavet en skid :face_with_hand_over_mouth:

Altså bortset fra det åbenlyse… :smile:

20 Synes om

Søndag var alt fryd og gammen, mandag morgen mistede jeg en killing. Ikke det mindste at se eller reagere på. Da jeg vågnede mandag morgen var han slap og apatisk og han døde. Af samme årsag bliver han obduceret, når de andre skal vaccineres første gang. Det er så underligt, at jeg behøver et svar, hvis det kan findes.
De andre trives :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:

De er en dag eller to fra radiobilstadiet :smiling_face_with_three_hearts::smile:

21 Synes om

Det er jeg ked af at høre :kram: Det er en del af livet som opdrætter at miste killinger engang imellem, men skal det være, så foretrækker jeg helt klart, at det er inden de åbner øjnene og begynder at vise personlighed.

God rejse, lille ven - du var elsket, så længe du var her :lys: :hjerte:

7 Synes om

Til enhver tid! Det andet river på en helt anden måde.
Men ja, det sker desværre, det er en risiko vi løber.

7 Synes om

Enig! Jeg oplevede det i mit sidste kuld - hun var endda 4 uger gammel og havde vist meget personlighed. Det var en helt anden følelse end dem, jeg har mistet enten ved fødslen eller i løbet af den første uges tid.

7 Synes om

Sikke skønne små :blush: :heart_eyes:

Det gør ondt at midste om de er nyfødte eller en par uger :kram:
Lille skønne killing :lys:

2 Synes om

I mellemtiden i barnekammeret… :smiling_face_with_three_hearts:
Ulla får besøg af Frank af og til, så er hun tilpas :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om