Sugieh’s vol 10

Når det vigtigste i verden er mad… :smile:

De andre mangler heller ikke noget, men Bear er både stor og tyk :face_with_hand_over_mouth: (516gr)

23 Synes om

:smelter:

3 Synes om

De har alle fået navne nu :slightly_smiling_face: Bear sover og æder, så det bedste billede pt. har I set :smile: med sovekammerøjne :face_with_hand_over_mouth:

A.J. Frost, som bare er SÅ SØD!

Rockhound :smiling_face_with_three_hearts:

Lev Andropov :smiling_face_with_three_hearts:

og Dottie :smiling_face_with_three_hearts:

18 Synes om

Jeg kan ikke få lov at sætte link ind på anden måde, men Dottie er bare et godt navn :joy::smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Jamen selvfølgelig :roll_eyes:

2 Synes om

Jeg benytter mig af de ikke er helt racerbiler endnu :face_with_hand_over_mouth:

24 Synes om

Nu må jeg vist snart have gang i slammet, Bear er gået i fisk :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

1 Synes om

Når man også lige skal holde øje med sine brødre…

Nu er der ved at være gang i kravlegården. Jeg flyttede den tilbage på sin vante plads, og Ulla har accepteret det :partying_face:

20 Synes om

:joy: :hjerte:

1 Synes om

Far på besøg…

Han er gonnok en stor en :smile: (se den lille hale)

Sød nok alligevel

Vi vil godt med… :smile:

25 Synes om

Hvor er han en god dreng, ham Frank :heart:

6 Synes om

Han er noget helt for sig :heart:

6 Synes om

Prinsessen på ærten? Hun sov i hvert fald :smile:

23 Synes om

Åhrrrr hvor er hun kær :smelter:

2 Synes om

I så fald er det nej - prinsesser genkendes netop ved, at de ikke kan sove på ærter… :princess::smirk_cat::wink:

11 Synes om

Det er bare det sødeste når de falder i søvn midt i legen :hjerte:

4 Synes om

Jeg spurgte også panelet for at få klart svar :smile: Nu er hun jo lillesøster til både Idgie og Coffe… Jeg har på fornemmelsen hun kommer til at bære sit navn med ære :face_with_peeking_eye::smile::smiling_face_with_three_hearts:

9 Synes om

Hundedyre snack, men hey…

Når man spiser det med hele hovedet, så er det god motivation til snart at begynde på mad :smile:

21 Synes om

Herligt :tihi:
Kattene her i huset elsker dem også, vi var heldige at vinde 4 store pakker i Tjekkiet i oktober

4 Synes om