Scallops er kammuslinger. Ikke så sært, det er dyrt ![]()
jeg er mere rolig, nu jeg ved det er kattemad, for så behøver jeg ikke få det stads i min mund nogensinde mere ![]()
?? ![]()
Churus er GUF! Og ja - megadyre normalt. Men jeg har fundet et lille fif
Tjek hjemmesiden hooked4pets.dk med jævne mellemrum. Udover de mange andre gode ting, de har, så har de også en hel sektion med datovarer, hvor man jævnligt kan finde pakker med 4 Churus til 6 kroner. Og så er det jo en helt anden snak ![]()
Kammuslinger ![]()
Ah, jeg troede, du mente kattesnacken. For det ville jeg da godt have hørt mere om ![]()
Det er kun til gæster, og den historie er mange år gammel ![]()
En lille kavalkade af oplevelser fra i går og i dag ![]()
Da jeg kom hjem fra job, var en vis lille høne brudt ud. Hun sad fint under sofabordet og havde ingen intentioner om at lade sig fange ![]()
Jeg vandt dog og satte hende bag hegn igen, satte mig i sofaen og holdt øje med, hvordan det var gået til. “Man” presser bare sit bette hoved nok imod hegnet og vupti ![]()
![]()
Så blev posen med foder sat for, den er alligevel for tung ![]()
Jeg skulle have ordnet gulvet hos dem og hegnet blev midlertidig flyttet mens gulvet tørrede og jeg vaskede skåle. Da jeg kom retur, havde de udviklet deres evner til dette ![]()
Til morgen har jeg været i Plantorama efter hundekrave, så jeg i det mindste kan kontrollere, hvor langt de falder et lille stykke tid endnu ![]()
Og så er vi i gang
![]()
![]()
jeg er skruk, jeg er skruk ![]()
Åh hvor er de skønne, og tak for lige at dele tricket med hundekraven, det skal gemmes. Har skilt mine kradsetræer ad tidligere men det er noget af et gedemarked, men det kan måske undgåes fremadrettet
Jeg fik ideen for længe siden fra et billede, hvor nogle havde lavet lignende med et træ i indhegnet have. Jeg havde en mindre krave til det gamle krads, men den her virker 100% efter hensigten ![]()
Så kan de lige lære at komme rigtigt ned, inden de får lov rigtigt at gå i vejret ![]()
Jeg bruger malertape på de lange stammer. Det er ret effektivt. Det fandt min voksne hankastrat Frederik ud af, da han skullle spille smart foran killingerne og mig. ![]()
I dag er der 6 ugers fødselsdag og gyngen er blevet hængt op. Jeg har været ødelagt af grin over det eventyr det var at erobre den ![]()
Gang i de fleste…
To ægte kolde, og et par stykker der trampede løs oveni dem
Så slukkede de alle sammen og gik i bunke
En tidlig morgen med døren åbnet til entréen. En helt ny verden…
Ja Frank, det må du finde dig i
Elsker effekten af nyt revir ![]()
![]()
Nyt legetårn
De havde selv fundet op på møblet og skvattet ned bagved. Så var der kun ét at gøre… flytte skamlen, der før havde været værn mod Ullas ønske om at åbne lågerne, og…. åbne så de kunne komme ud.
I dag har det virkelig været verdens bedste legeplads ![]()
Ulla synes de var dygtige, og hun fik ro
Sikke en dejligt foto ![]()
Er det en lille klon af farmand, der sidder der på bolden?