Suprelorin chip

Jeg så artiklen den anden dag og har allerede downloaded og gemt den :ok:

Et overfladisk kig på artiklen viser, at forfatteren er ansat hos Virbac, som forhandler (og fremstiller ?) Suprelorin.

Konklusionen er - således ikke overraskende - temmelig positiv. Og det er også i orden. Vores egen erfaring er, at det virker.

MEN der cirkulerer en del anekdotisk evidens om tilfælde, hvor Suprelorin ikke har fungeret efter hensigten. Så den centrale videnskabelige udfordring er at få styr på fejlraten. Altså, hvad er sandsynligheden for, at Suprelorin ikke vil virke på en given kat. Det kan jeg ikke lige se, at forfatteren diskuterer.

vh

Andreas

I morgen chippes Brian igen :slight_smile: Det fungerede rigtigt for ham sidste gang, så det håber jeg det kommer til igen :slight_smile:
Den placeres igen ved navlen, da (selvom det ikke er planen denne gang) kan fjernes i et snuptag og uden problemer overhovedet :slight_smile:

2 Synes om

Se her @LoneK

Brian er nu igen fertil med kinder, smal talje og fine boller som en svensk dommer har udtalt :grin:
Så knap 1,5 år holder den på ham, hvis den ikke fjernes. :+1:
Han bliver chippet lige om lidt igen, så han ikke forgriber sig på lille Anoushka :wink:

2 Synes om

Vi nskkede faktisk Suprelorin her i huset forleden. Det er for evigt på no-go listen her. Det har foreløbigt kostet mig begge de 2 hunkatte, som blev chippet, sin avlskarriere, og den hankat som undtagelsesvist blev chippet ser også ud til at være ødelagt og ubrugelig. Aldrig mere - never, ever… 3 katte chippet = 3 katte aldrig mere i avl. Det er for skidt en statistik til at det skal forsøges igen!
VH
Susanne

Ja det er da der en sørgelig historie :frowning_face:
Brian har heldigvis vist han kan både før og efter :+1:
Mht hunmisser så har jeg aldrig prøvet den og det tror jeg heller ikke jeg kommer til :slightly_smiling_face: