Flot mad skæg❤️
Åh hvor er han så dejligt ![]()
Takker ![]()
og han får to forskellige øjenfarver
Hvordan ser man det så tidligt egentlig? For kan huske du har nævnt det før.
Ved at taget et billede med blitz, det blå øje er rødt i pupillen. Men hvis du zoomer ind på billedet, kan du allerede nu se at de har forskellig farve
![]()
Ja på det nye billede her kan jeg godt se der er forskel, men har ikke kunne se det tidligere, så jeg undrede mig bare over hvordan man ser det. ![]()
Som forventet begyndte Oda at flytte på ham
efter at have prøvet utallige muligheder, ja så hedder det nu indespæring med ham ( hvor hun selvfølgelig bliver lukket ud, når hun giver besked.
Bonus er at han nu også begynder at få styr på at bruge bakken, og er i bedre trivsel og tager på igen
Skal lige siges at hun vil have ham liggende på en spisebordsstol ![]()
Jeg tror ikke en eneste herinde er et sekund i tvivl om, at havde Oda valgt et acceptabelt sted til Mulder, så havde hun selvfølgelig fået lov at flytte ham derhen og så havde du indrettet efter det.
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om at du kun spærrer dem inde på den her måde, fordi Oda er… Hmmm hvordan skal man sige det… Hmmm… Alternativ…? I sine valg af steder til killinger af og til, og så er det ikke altid muligt at lade hende få sin vilje…
![]()
Hun er nettop alternativ og det har været det samme cirkus med alle hendes kuld, de andre gange har det været bag ved sofaen.
Så længe killingerne er så små er vi også nød til at begrænse deres plads, indtil de er renlige, for der efter at udvide pladsen langsomt.
Vores erfaring er, at får de for hurtig for meget plads, så når de ikke potten i tide og vi har uheld. og har de først fået gang i at pisse i et hjørne, så er de sværre at få renlige.
Ja det er jo helt almindeligt at have dem på begrænset plads. Og altså… En spisebordsstol er da godt nok også begrænset, det er bare også farligt når han ikke er større…
![]()
Det er tid at give ham mere plads også fordi de 3 banditter fra W kuldet, syntes han et så spændende
Kæft hvor er han en dejlig baby.
![]()
Han er da godt nok bare en lille charme fyr ![]()
Takker ![]()
Ja han er skøn og slet ikke til at stå for ![]()
Årh de oddeyes <3
Åh ![]()
Kan jeg få mine enderne til og nå, tager jeg dig på ordet og kommer og ser ham med fingerne
Du er så hjertelig velkommen ![]()