Surprise kuld or not

Stakkels lille enebarn. :heart:

3 Synes om

Er det ikke meget tidligt, at hun ikke gider ham, er det fordi han er alene? Spørg af ren nysgerrighed, har ingen erfaring med den slags.

3 Synes om

Åh lille ven :cry:
Havde jeg ikke møde i morgen
Kom jeg og puttede ved dig
Jeps jeg lagde mig ved dig på gulvet, ja det er ikke pænt i en andens hjem
Men det gjorde jeg
Så måtte @Jeanette kigge alt det hun ville. Og tænke hendes

3 Synes om

Årh lille fyr da, sådan at lige helt alene i den alder :broken_heart:

Godt W kuldet underholder ham i løbet af dagen, så han ikke bare er helt mutters alene uden katte selskab når Oda ikke er der :hjerte:

4 Synes om

Stakkels lille fyr :cry: Men så må I jo bare tage jer så meget mere af ham - hvilket jeg heller ikke er i tvivl om at I gør :heart:

5 Synes om

Altså ikke nødvendigvis, selvom hun måske er der lidt mindre end de fleste. Men mine killinger i den alder tumler og leger mest med hinanden, og så kigger mor ind X antal gange om dagen og giver mælk og vasker lidt på dem, men de er der slet ikke hele tiden, som de er i starten.
Det virker bare lidt mere trist her, fordi der kun er 1 killing, i stedet for 5 som hygger sig med hinanden. :smil:

8 Synes om

Det er trist at se, ikke mindst når han gerne vil til mælkebaren og hun afviser ham.
Oda vil hellere ligge med Fauna og desværre ikke inde ved Mulder.

Vanda viser meget interesse for Mulder, men jeg tror ikke hun tør at tage ham til sig, fordi Oda er mor til ham og den herskende i flokken.

Men vi satser på at de andre katte kan give ham hvad han mangler fra mor, for stort set alle er gode til besøge ham.

Hekdigvis er han god til at spise og er begyndt at tygge lidt i tørfoderet

16 Synes om

Tak for svar. Og ja han er jo heldigvis ikke alene, selvom mor ikke er så meget hos ham. Klart en fordel ved at være født hos en opdrætter som jer, der er katte nok. :hjerte:

4 Synes om

Ej ej Åhh altså hvor er han dog bare alt for kær :smelter:

3 Synes om

Det er vel derfor man før i tiden mente at killinger var klar til nyt hjem, når de var 6-7 uger - mor katten “gad dem jo ikke mere” :worried:
Heldigvis er det jo forbudt i dag - men om det forekommer, hvem ved? :crying_cat_face:

6 Synes om

I Danmark næsten ikke, er mit indtryk… I USA og andre steder flytter de alt for ofte i en meget ung alder

4 Synes om

Ja, jeg ser ofte et program om en dyrlæge i Michigan og der kommer jævnligt folk ind med killinger på 6-7 uger - og der afføder ingen kommentarer fra dyrlægen om, at den er for lille til at blive taget fra sin mor.
Så jeg gætter på, at der ingen regler er om, hvor gamle killinger skal være før de flytter hjemmefra.
Det samme gælder i øvrigt hundehvalpe, der også tit er 5,6, 7 uger.

4 Synes om

Nu er den bette fyr 6 uger

15 Synes om

:smelter:

3 Synes om

Åh, ihhh , åh :love:

2 Synes om

:heart_eyes: Åh hvor er han altså bare så sød og bedårende :heart_eyes:

3 Synes om

Jeg har jævnligt set huskattekillinger i Danmark averteret ved ca. 8 uger med den begrundelse :frowning:

2 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Jeg tror gerne, han vil have nogen at slås med :slight_smile: Kan de store det? Eller er de for store?

4 Synes om

Han vil helt klart gerne have selskab og de store er også inde ved ham, men ja de er lidt hård ved ham pga aldersforskellen, men den vi holder øje når de leger med ham

8 Synes om