:S :S :S
ADVARSEL !!
Dette bliver en ren ynketråd om mit livs første tandpine
Hos tandlægen i går :
Min tandlæge havde et par teorier :
nervebetændelse, en revne i tanden eller noget tredje jeg ikke kan huske
Der blev taget røntgenbilleder, der intet viste om nervebetændelse eller andet djævelskab.
Har/havde en stor plombe i tanden, den var hun nødt til at bore ud for at se om der skulle være en revne i tanden - og jo ! det var der.
Så blev hun i tvivl, om hun skulle lave en rodbehandling med det samme - men valgte at prøve at se om det kan undgås.
Hun har sat noget hvidt noget på, rundt om hele tanden - og lagt noget smertelindrende nellikeolie ned i tanden.
Jeg kunne INTET mærke, for hun havde givet mig en MEGAbedøvelse.
Men jeg er så skuffet over, at jeg stadig har lige så ondt som før behandlingen - den tanke havde jeg slet ikke gjort mig.
Og nu skal jeg tilbage i morgen til en rodbehandling, da det hun har lavet ikke har hjulpet det mindste.
Jeg har desværre mistet troen på, at en rodbehandling kan hjælpe mig - så lige nu er jeg rigtig øv over det hele.
(og når man som jeg lider af tandlægeskræk, er det IKKE fedt at få mulige diagnoser - for så at få at vide at hun en anden kunde klokken 10.30 - men at hun kunne lægge bedøvelsen med det samme og så kunne jeg gå en tur på 3 kvarter og komme tilbage)
Forstår sagtens, hvis I for længst er hoppet ud af tråden…:høhø: :S