[QUOTE=Lindvig;604311]Jeg har en rigtig sød tandlæge, som forstår hvorfor jeg har tandlægeskræk … i mildere grad.
Jeg fik opereret en cyste, som heldigvis var godartet, i ganen væk for ca. 17 år siden hos min daværende tandlæge, og det gjorde fisme ondt.
En rigtig fæl tandpine, som din Tut, har jeg også prøvet.
Intet kunne slå smerterne ned, og jeg sad op og sov, indtil jeg fik mig taget sammen til at gå til tandlæge.
Vi blev enige om at tanden skulle trækkes ud, og jeg husker at jeg sagde til tandlægen, at fysisk er jeg tilstede, men psykisk er jeg ved at slå VM-rekorden i spurt ud til min bil.
Gad vide hvor mange sjove udtalelser tandlæger hører i deres virke ? :høhø:
Nå men jeg bad om en god bedøvelse, og faktisk var det utrolig let og slet ikke smertefuldt at få trukket tanden ud.
Til h… med at jeg lignede en blanding mellem Sylvester Stallone og Mimi Jacobsen bagefter :høhø:
Hovedsagen var at det ikke gjorde ondt, og den evindelige tandpine var pist væk bagefter (selvfølgelig) :juhu:
Tut jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at slippe af med den tandpine, for det er en af de værste smerter der findes IMO.
Pøj-pøj.[/QUOTE]

Tak… hvor er I søde til at dele og opmuntre 
Jeg tror, at du har ret :
Tandlæger har vist hørt lidt af hvert som de morer sig over i frokostpauserne :høhø::høhø:
Da hun havde fortalt mig om de muligheder der var for at slippe af med tandpinen - var mit svar :
jeg kan ikke rigtig noget af dét dér i dag :høhø::høhø: