Her er det også snevejr nu, og den vind tro jeg er blevet meget kuld skær den sidste årstid, kan ikke holde varmen
Beimis syndes så det er min skyld det sne, han prøver døre af, Men det tæller jo skridt for mig
Med venlig hilsen beimis ejer
Her er det også snevejr nu, og den vind tro jeg er blevet meget kuld skær den sidste årstid, kan ikke holde varmen
Beimis syndes så det er min skyld det sne, han prøver døre af, Men det tæller jo skridt for mig
Altså her i huset har altandøren stået åben hele natten og gør det endnu. Jeg tabte eller også gad jeg ikke høre på de firbenede og deres banken på ruden…
Men her er nu ikke pissekoldt, men køligt det er der. Hvad man ikke gør for ro i huset
hmm…snestorm …hyggeligt …not
Det er SÅ vandkolt derude. Uha
Vi havde aftalt en lille, hurtig tur i skoven idag. I think not!! Jeg orker simpelthen ikke, når det er vandkoldt og blæser sådan Og jeg gider ikke træde på mere sne iår. Bum… Kors, hvor jeg hader alting koldt…
VH
Susanne
Ikke alting… tænker at du drikker dine colaer kolde ?
Jeg vil hellere have blæst og sne end de modbydelige 32-34 grader, vi har været så uheldige at have de sidste par somre
For mig er det TORTUR
Jeppe er der også… Jeg støvsugede, vaskede gulv og fik vasket en kulørt vask fra morgenstund og kunne nyde resten af dagen, troede jeg…
Men nej han skulle selvfølgelige brække sig i den øverste køje i kradsetræet, og da jeg så ville fjerne det og pille køjen ned, sagde det selvfølgelige splat ud over gulvet, så nu har jeg vasket den del af gulvet igen og vaskemaskinen køre endnu en gang… I går var det sengetøjet han sørgede for blev vasket, kunne jo ligeså godt tage det hele når jeg skulle have et lagen af fordi han ikke lige havde vasket bagenden før han satte sig
Ja, ja han holder mig i gang og jeg vil ikke undvære ham for noget, men han måtte gerne lære noget af Mille, der holder den slags på gulvet
Nå ja - det er faktisk en god pointe De SKAL faktisk være kolde VH
Susanne
Når jeg ser al den sne der vælter ned lige nu, er det lidt svært at forestille sig at det var varmt nok i tirsdags til at sidde udenfor i flere timer.
Og midt i det sneede, begyndte det at regne, og efter få minutter begyndte det at hagle. Var der nogen der sagde April!? Det danske vejr er underholdende.
Jeg har bestikt en ny kradsetønde til pelsdyrene - den sorte kat følger vist ikke med
Det er sådan en jeg har købt til Vaffel. Han elsker at hvæsse klør i den og han ligger endda i den sommetider
Sådan en har vi også. Den står i soveværelset og bliver brugt når man har behov for at trække sig lidt tilbage
Jeg har en lignende - den elsker de begge at ligge i - men den er efterhånden kradset helt i stykker nederst, så den trænger til en udskiftning.
Vores står så i stuen - faktisk lige ved skrivebordet og tit når jeg sidder ved puteren kommer en kattene (som regel Elias) og skal lige snakke og nusse lidt.
Det er jo så sødt
Nå jamen så fik jeg da også lært at rense afløb og afløbsslange takket være Jeppe Jeg havde fjernet så meget pels som overhovedet muligt inden jeg smed køjen i vaskemaskinen, men det tilbageværende var nok til at stoppe afløbet til, så maskinen meldte fejl
Min far, stedfar og reservebedstefar var alle tre så dejligt optimistiske at der var mange ting, de ikke mente jeg behøvede at lære, for enten ville de kunne komme og fikse det eller også vil jeg have en kæreste der kunne… De havde ikke forudset at jeg som single ville blive i den anden ende af landet
Alene igen efter endt påskefrokost …
Maden blev rigtig god og vi fik hygget … men nu er jeg også træt og opvasken må vente til i morgen (har selvfølgelig brugt mit gamle stel, der ikke må komme i opvaskemaskinen ), eller en anden dag … det løber desværre ingen vegne.
sug-ellen døde i går …kan nok ikke gå at reparere på en 10 år gammel dyson…en ny koster da gonnok en formue…
Nu har jeg læst noget om katte mad, men ved også godt der er mange meninger om det, men når det der er sundeste,ikke er det katte vil spise. Indgår man kompromier.
Har prøvet iams og hill’s tørfoder og våd mad og tørfodder vådmad hill’s iams den første kasse ok af hvert variant nummer to
Til og starte med købt jeg whikas og kittekat, da var jeg ikke klogere, så komme der katte udstilling på landsskuet og der var tombola, det og når man støtter noget, så sidder pengene løs på mig
Der vandt jeg noget, for tre dag med lodder hvert dag, samt låne børn der også skulle lære og støtte en god sag, vi byttede så katte mad med noget andet børnene også gerne ville have/prøve.
Der kom bla royal canin flere slags med hjem ( det her skal virkelig læses med glimt i øjet) så det er faktisk katte udstillingen på landsskuet skyld beimis har fået smag for godt kattemad, efter beimis smag
Jeg syndes jo så det var godt de kom der, så jeg kom til og finde ud af mere om katte verden
Så det har jeg siden købt stort ind af når det har været på tilbud, vådmad. Så her for en par år siden kunne jeg ikke finde tilbud, så begyndte jeg og prøve iams og hill’s og andre mærker, når det var sat lidt ned, for vil ikke give over 70 for en kasse, beimis og jeg har slåsset lidt den sidste års tid om mad, i sommers købte jeg så tre slags royal canin tørkost , sikken en glad kat jeg fik . Og med den erfaring købte jeg så 4 slags vådmad royal canin her i februar, det skulle jeg have gjort noget før
Vådmad skal så siges, skal være med sovs, det gele enten bliver gele taget og så kan jeg selv spise kødet, eller ikke værdige et blik, eller tallerken vippet
Og det der med katten bliver sulten nok. Min hårde hjerte giver sig når der intet er rørt udover vand efter 3 dage.
Det kort af det lange er der noget speciel grund til royal canin ikke er og finde på bare lidt tilbud?