Tanker april 2021

Det korte ufølsomme svar er - hvorfor skulle de når de fint holder markedsandele på normalpris :wink:

Det er rå markedsnekanismer der styrer de priser.
RC har fået banket et brand op og det tager de sig betalt for.

Er RC godt foder? Mjaa det er ikke dårligt men til prisen så kan der findes bedre.

Har du set priser på zooplus.de der kan du ofte få RC væsentlig billigere

7 Synes om

Det er ikke ufølsomme svar :wink: det er jo bare de kolde faktar

Har været inde og læse lidt i dine fantastisk skema med mad, tak for du deler så godt et stykke arbejde : :slightly_smiling_face:

Ja ved godt kan få bedre fodder, men som sagt er vi to om og mene det
Tak for link vil kigge på det men tysk og jeg er uvenner :woozy_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det findes på dansk her

1 Synes om

Hvis jeg får frostbid i næsen, og den falder af (det virker lige nu som en ikke så fjern mulighed :cold_face: ), mon jeg så kan få en sølvnæse som Thyco Brahes :gruble:

7 Synes om

Ikke så fedtet - få dog en af guld :sweat_smile:

5 Synes om

Hvis nogen trænger til et godt tirsdags-smil :slight_smile:

Det er en gammel video efterhånden, men …
Hun er altså skøn! og det pels er da også bare i vejen! :tihi:

2 Synes om

Har taget rejer op til beimis natmad, det fortjener beimis i dag. Havde en liste, de10 steder jeg skulle have ringet til i dag, nogle flere, som kunne vente til de næste dage. Det hele om spørgsmål af forskellige ting, men ene noget der omhandler mig, først det var ikke til min fordel, næste heller ikke til min fordel, bare mere negativ, da jeg nåede 6 sted og der bare blev være med svar, gav jeg op :pensive:
Og kravlede lidt sammen i hjørnet

Beimis kom helt selv til mig og kravlede op til mig, så sad vi der :klappekat: :kat4: den næste stykke tid, efter jeg fik sundet mig, gik jeg i fryser efter rejer, og beimis ud i en solstråle, og trillede sig oven i lidt blomster :laughing: utroligt hvad en kat kan gøre ved en så man kan lidt igen :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Har du ikke glemt et tag? Eller er du blevet helt flink på dine gamle dage :tihi:

1 Synes om

Nå jeg fandt rejer, men beimis kigge bare på mig og blev ved med og gå i køkkenet. Kunne ikke lige regn ud hvad galt, så slog det mig, rejer om aften høre på brød.
Så har jeg ristet franskbrød smurt smør på og lagt rejer pænt på brødet, servere det… nej beimis kiggede igen, åh havde glemt mayonnaise, så var det, skulle det på rejer eller ved siden af :gruble: , jeg gættede rigtig :ok: det skulle ligge ved siden af.
Hvem tro I der nu sidder og fisker rejer for rejer af og omhyggelig undgår der kommer mayonnaise, smør eller en mikroskopisk brød krumme med rejen :rolleyes:
Nej beimis er ikke forkælet, har bare en godt tag på sin ejer :slem:

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

Beimis har opdraget dig godt - gad vide, hvem der egentlig tilhører hvem

:wehu: :wehu:

2 Synes om

:tihi: Ja det kunne jeg godt tænke mig at vide :joy: med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg sendte den til hende første :wink:

… man skal jo nogle gange være lidt flink …

Ikke også @Pernille_DL :hoho:

1 Synes om

ny Dyson fra Bilka …bil kø ville være mere passende …hun hedder… Grethe …Synk… selvfølgelig …suger fsv godt…men kattehårene er der stadig…og tilbehøret fra den gamle dc11 passer ikke…

3 Synes om

Vi skal have nye vinduer!!! :rundtosset: Det har været tiltrængt i flere år, men nu er de bestilt :wehu:

12 Synes om

Den får da ellers så gode anmeldelser :frowning:
vi har en gammel miele parkett 700 og den er fantastisk til både at tage pels og kattegrus, selv med propfyldt pose.
Samt vi har en billig robotstøvsuger, købt på campen aktioner, den tager også alt, selv en måtte som ellers kræver en del arbejde at fjerne hårene på, men den er renset, når robotten har været i gang. dog er den ikke så godt langs fodlisterne

Nå skal i dag havet rykket hår af en hest, de fælder i tiden så nemt, en har spurgt mig, om der kunne købes hestehår til egern rede, om jeg kunne det sælge billiger end på nette, nu må vi se hvad der kommer af hår

Ja åbenbar mange sjove ting der kan købes :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis

2 Synes om

Efter at have gået flere år og tænkt fra eller til så skete det i går - jeg har købt en Nespressomaskine…
Så håber jeg at det bliver godt og at jeg finder et par virkelig gode kapsler.

Jeg har købt en Vertuo på abonnement, dvs maskinen kostede 1 kr, og så er jeg bundet til at betale 200 kr ind på min konto hver måned i 24 måneder. De penge bruger jeg så til at købe kaffe for - så det kunen jeg pludselig se fornuften i.

En Vertuo kan brygge kaffe op til mængder af 410 ml, hvor en Original maks brygger 100 ml. Og med mit forbrug så kunne sidstnævnte blive en dyr affære.
Kommer ikke til kun at drikke kaffe fra maskinen, det vil blive alt for dyrt, men en kop om dagen, måske.

Mister gloede noget da den blev sat op i går og stod og larmede på køkkenbordet - det var nyt og ikke godkendt af ham :smile_cat:

5 Synes om

Er lige blevet ringet op af en, der mente, jeg havde indbetalt en halv ejerskifteforsikring på Assensvej 55 i Fåborg :rolleyes:

Jeg var lidt på vagt og overvejede, om det var en, der skulle forsøge at lokke personlige oplysninger ud af mig. Men det var vist bare et helt ærligt tilfælde af forvekslet identitet.

5 Synes om

13 i kø hos lægen, og de har lukket for booking online :dokdok: Gad vide, hvor længe jeg får lov at hænge her.

Den første buket i år … det lugter lidt af forår :seedling:

16 Synes om