Tanker i april

Er han chippet/tattoveret? Og hvor mange af vaccinerne har han fået? Og regner i med at han er flytteklar som 16-års, eller beholder i ham til han er 18? :joy:
Tillykke med ham :flag:

3 Synes om

:crazy_face: Har fået pip, hele 4stk :heart_eyes::clap:t3: (baby kyllinger)

6 Synes om

Nåh, så er lillepigen glad :slight_smile:

1 Synes om

Ham nupper jeg, så spar du dig bøvlet med salgsannoncen :smelter::smelter::smelter:

1 Synes om

Du får det til at lyde som om vi skal ofre penge på ham? Så tjener vi da intet ved salget…

Tak :slight_smile:

1 Synes om

Lige nu må du hjertens gerne få ham… Forkølelse og en dreng, der pludselig vil spise hver anden time om natten er IKKE et godt match :sleeping:

2 Synes om

Sørg lige for at få skrevet ind i kontrakten at opdrætter skal kontaktes såfremt andre får nok af forkølede og sultne drenge :sunglasses::blush:

Var det ikke der, det gav mere søvn ikke at skrive noget? :joy:

Åh føler med jer :kram: Det er hårdt når de er syge og ikke mindste når man selv er :kram:
syntes jeg er kvæste, når bare jeg har haft børnebørn 1 dag, men jeg nyder det i fulde drag, de er alle smerter værd :smelter:

Det er i hvert fald på høje tid at få søgt stamtavle :sunglasses:

Venligst
Dorthe

1 Synes om

Er der stamtavle på forældrene?? :thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

Hvis man har fødselsdato og -sted, kan man tjekke i den humane version af Pawpeds.

1 Synes om

Du må gerne låne Villiam så… Han har hjernerystelse, en bule i panden og et blåt øje… :pensive: Han ville lige rejse sig op af hans sengekant mandag morgen, hvilket resulterede i ham mistede balancen og røj ud over kanten… :disappointed_relieved:

1 Synes om

Der har jeg kun kunne finde bedstemødrene… Betyder det, at vi har en ‘ægte uden stamtavle’? :wink:

Nja, han vil sikkert kunne racegodkendes og få en RIEX stamtavle, hvis ellers du sender en god nok ansøgning til avlsrådet :slem:

2 Synes om

God bedring til ham. :kram:

Jeg tror muligvis et par af dem ville dø af grin, hvis jeg sendte sådan en :klappe:

1 Synes om

Mon du kan straffes som morder, hvis de dør af grin. Kan du ikke prøve så vi kan finde ud af det? :wink: :smiley:

2 Synes om

Ja, det er rigtigt nok. I er alt for unge til, at man kan få lov at finde oplysninger om jer :slight_smile:

2 Synes om

Jeg glæder mig til september, der skal vi nemlig fejre at Else Frøjk i 25 år, har gjort en forskel for rigtig mange børn og unge! Jeg kan takke Else for mine voksen venner, og rigtig mange gode oplevelser, så jeg er glad for at hun har kræfterne til at fortsætte så langtid som hun har indtil nu! :slight_smile:

https://www.jv.dk/esbjerg/Fantastiske-dage-for-Boerns-Voksenvenner/artikel/2650245

3 Synes om