Tanker i August

Jeg er helt enig! Og det er 11 for den sags skyld også :joy:

3 Synes om

Hvor lyder det som en god opdatering med Spotty, tak for det :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Mille og Jeppe har samme alder som Chili og Asani, kan jeg så forstå. Chili blev 9 i maj, og Asani bliver 11 til december. Jeg forstår det heller ikke.

Men ind imellem tænker jeg da på, at jeg nok skal til at holde øje med, om de stadig kan hoppe op, som de har gjort, eller om de begynder at få gigt. Der er ikke noget, der tyder på det indtil videre, heldigvis.

2 Synes om

Lige i de her dage, er det knapt så fedt at bo, her hvor jeg bor … det er høsttid og der kører halmtransport og tunge landbrugsmaskiner forbi huset på alle tider af døgnet :surrender:
Jeg er meget støjfølsom og kattene bryder sig heller ikke om den larm … og det er ikke kun larm, hele huset ryster, når de tunge maskiner passerer huset :s:

I dag var det rigtigt pinligt…jeg cyklede ind for at handle i formiddags. Kommer ud med to poser og går hen til min cykel og får sat den ene pose i kurven bag på cyklen og den anden pose foran, så er det at jeg skal låse cyklen op, men jeg kan bare ikke få den dumme nøgle ind i låsen…jeg bliver ved og ved og tænker…hvad er der dog sket siden nøglen ikke kan komme ind i låsen…så må jeg jo trække den om til cykelhandleren og brokke mig tænkte jeg…indtil jeg kom til at se på den cykel der stod ved siden af…det var min, ikke den jeg havde sat mine poser i …tro jeg hurtigt fik fjernet mine poser inden nogen opdagede det ![:rofl:

14 Synes om

Vi nærmer os sidste chance for at deltage i Årets Sommerkat:

4 Synes om

Der var en her for nylig der efterlyste garn rester, har lidt men alligevel så meget at skal det med brev duer, vil fodder løbe op i mere end garnet værdi.( Giver det mening :upside_down_face:)

Hvornår er den næste udstilling her i det vestlige Jylland, eller næste udstilling i den område. For måske ville jeg have mulighed for at komme med garnet der, eller hvis der udstiller, der er sådan i nærheden af mit område , kunne jeg måske aflever det der og de få det med for en skilling eller to.

Med venlig hilsen beimis ejer

Spotty står og råber ude i haven :fatdetnu:
Det er pisseirriterende at høre på, men det er mere den Spotty han altid har været, så jeg er glad :grin:

16 Synes om

:klappe2: hvor er det så dejligt og læse, tak for dejligt opdatering :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Da jeg læste din kommentar i går tænkte jeg, at det egentlig var længe siden jeg havde set Mille i den øverste køje i kradsetræet…

Til formiddag kom hun op i sofaen og sagde hej, inden hun lagde sig i træet som hun plejer, da jeg vender mig rundt, har hun uden jeg har hørt det lagt sig op i den øverste køje :tihi: :hjerte:

5 Synes om

Jeg var ude at handle og fik et kompliment af en fremmed mand :ups: … og han havde ikke engang kigget bagpå min bil

17 Synes om

Lige om lidt (september) er der udstilling i Søften ved Århus. Der tror jeg en del udstillere fra alle Danmarks hjørner mødes :+1:

3 Synes om

jeps, vi kommer med en håndfuld bobber

1 Synes om

Hvis du kan “nøjes” med vestlige Danmark, så er den næste udstilling i Søften (Århus område) den første weekend i september. Derefter Hedensted i november. Sådan rigtigt vestjylland er der meget langt imellem, fordi der er mange brikker i det puslespil, der hedder ustilling, som skal kunne falde på plads, og det er ofte lidt svært i det vestlige Jylland.
VH
Susanne

3 Synes om

Tak :slightly_smiling_face: må se om jeg kan få mulighed og komme der.
Jeg er godt klar over det vestjysk ikke er tit der er. Er så meget klar over jer der planlægger det, ikke har det lige nemt , med de brikker i har, og få det til og passe med “rammem”. Der var i Skive sidste år og jeg er gul og blå over ærgerrighed, jeg ikke kom afsted når, det var så tæt på ( efter afstande her). Men corona havde gjort der blev aflyst heste frem stilling og kåring, og lige pludselig gik heste puslespil op, og blev samme dage, og der havde vi selv nogle med og fremstille, at jeg så ikke var der hele tiden, men mulighed for at komme der til, kunne jeg ikke få til og gå op.

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Så er jeg en stykke druknet mus.
Turen fra morgen af blev kortet, en del af det var mere kold end jeg regnede med, kom sådan til og fryse. Da jeg så havde fået det lavet jeg skulle , ud igen og solen begynte og skinne, tog nu en lang ærmet trøje over mig, pludselig skal jeg love for der kom vand, og hagl, :cloud_with_rain:er total gemmes blødt selv om jeg vente om med det samme, selv mine sko kunne jeg tømme for vand :laughing: Nå jeg må blive tør igen også så ud igen :woozy_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

8 Synes om

Det det vist godt der ikke er så længe til torsdag, har jo forudbestilt min hækle bog på dansk og fordi udgivelsen af den/de engelske versioner fra både det amerikanske og britiske forlag har rykket sig, selvom det er bogens original sprog tjekker jeg dagligt at den danske ikke også har rykket sig :tihi:

2 Synes om

Uha :upside_down_face: Det er næsten lige om lidt jeg skal starte i skole igen :clap:t2:
Jeg er i fuld sving med at se intro-videoer til alle de IT systemer/platforme vi skal oprette og anvende. Så nu afventer jeg diverse koder, så jeg kan blive lukket ind digitalt :+1:t2:

7 Synes om

Jeg har for 1. gang bestilt fra Bibita, posten har lige været her og der er fejl i leveringen :argh:
I stedet for Bambinas leverdiet, har de sendt den grønne Porta21 … :venter:
Jeg har sendt en reklamation afsted, så nu må vi se, hvornår de reagerer på den …

3 Synes om

@Skattekat et stort tillykke med Loulou :flag: og de 7 år, hvor er hun dog yndig

:smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om