Tanker i August

Det er allerede august, jeg gad godt vide, hvor juli egentlig blev af :gruble:

Men ja, ja, det betyder bare at jeg er tættere på at modtage min Harry Potter hækle bog, ferie og min nevøs konfirmation, så august er slet ikke nogen dårlig måned at være nået til :smiley:

7 Synes om

Ja puha tiden løber…

Drengenes farfar bliver 60 år d. 19/8 og holder fødselsdag det d. 21/8 øv. Der har jeg arbejds weekend… jeg har spurgt efter fri for mange måneder siden. Og spurgte om nogle vil bytte weekend, men uden held. Der er 3 udover mig der har fået fri den weekend pga konfirmation, så ligger en 60 års fødselsdag ikke så højt på listen over at få fri. Så nu har jeg købt en rejsekort. Så når jeg har fri 12.30, så køre vi op til fødselsdag og så tager jeg toget 21.12 og så er jeg på brande station 23.12. Så må jeg gøre det på den måde, så når jeg at være lidt med til festen. God aften

7 Synes om

Altså… når man ikke synes nattevagter er specielt tiltalende og der så er 1,5 time tilbage… så er det lige før jeg kan høre min seng stå og trippe for jeg kommer og holder ved den :yawning_face:

6 Synes om

Det bliver en hård weekend! Men mon ikke også dine anstrengelser vil blive værdsat :slight_smile:

2 Synes om

Nu må I ikke glemme årets sommerkatte:

Der er 11 dage tilbage af konkurrencen, og husk også, at I må deltage med 2 nye billeder. Og der er præmie til vinderen.

4 Synes om

Jeg elsker nattevagter - men selv jeg har morgener, hvor jeg nærmest kan føle min dyne inden jeg når hjem til den :slight_smile: :sovende:
VH
Susanne

5 Synes om

Nøj jeg er gal på mig selv, nu har jeg den sidste år snakket jeg gerne ville i bilka, i går blev det, havde en liste så langt, og vælger faktisk ikke den der er tætteste på men tager den, jeg mener der mest ro i, men kunne ikke finde tingende og det folk der var, lige pludselig kunne jeg ikke mere og tåre pressede meget på, tro faktisk der trillede en par stykker. Jeg gav op og ville bare til kassen nu.
Ud og hjem, men mangler faktisk stadig en helt masse ting og det er jeg jo så gal over på mig selv. Men liste til næste bilka besøg er på den anden side utroligt nemt og få begyndt på :hoho:

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Jeg har lige skrevet den update på Spotty, som dyrlægen bad mig om … der er desværre ingen bedring på maveproblemet, alt hvad der kommer ud af bagenden er flydende :s:
Øv!
Til gengæld har jeg nu i et par dage, hverken set/hørt ham hoste eller nyse … så ormekuren ser ud til at gøre sit arbejde i forhold til mistanken om lungeorm :ok:

9 Synes om

Forsat god bedring til ham. :hjerte:

1 Synes om

En stadig god bedring til Spotty og fig

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Bilka især i en weekend, mens de har fødselsdags tilbud er altid fyldt med mennesker, med mindre du har mulighed for at komme i ydertimerne. Lige når de åbner om morgen har man nærmest butikken for sig selv :tihi:

3 Synes om

Ja vidste godt der ville være nogle, men tog efter fra hvor de skriver med mindst travlt, men det var nu jeg fik tilbudt med køre lejligheden. Men jeg har skrevet en ny liste med ting :tihi: der skal bare helst ikke gå så lang tid, inden jeg kommer der igen nu, for har manglet det noget tid
Men y
Tak for rådet, det skal være om morgenen

Med venlig hilsen beimis ejer

Kunne klik og collect - eller levering være en mulighed?

1 Synes om

Leverer de? Det viste jeg ikke . Hmmmm :huh:
Jo med nogle ting som f eks de ting jeg havde skrevet jeg mangler krydderi og kageting, vil bare heller stå med det i hånden og vuder om det er det eller noget andet jeg skal have.
men sko og tøj til og gå uden I nej, da det bliver jeg nød til og have i hånden for at vurdere det, og jeg svinger noget i størrelser, det har også noget og gøre med sko fason og de ting

Tak for ideen

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Med klik og collect skal man selv hente tingene ved butikken :slight_smile: En mulighed kunne jo være at betale det gebyr, der er for click og collect også bestille alle de ting, du ikke behøver stå med i hånden, så du evt kan springe de dele af butikken over :slight_smile:

2 Synes om

Hvis det er dagligvarer, kan du bruge Bilka to Go:

Med andre ting kan du bruge click & collect:

1 Synes om

58” fylder gonnok en del :flushed: Vi skal ikke se gyser på det, så tror jeg selv jeg bliver bange :crazy_face:

5 Synes om

Jeg er sikker på at det er helt bevidst fra Lars’ side så du vil holde ham i hånden :crazy_face:

1 Synes om

Jeg er ved at læse Katte i Huset, det blev jeg nødt til efter at I har omtalt den herinde flere gange.

Jeg får stress bare ved tanken om hvad denne Sugieh finder på, og jeg er kun knap halvvejs i bogen…

Men morsom, det er den…

Og respekt til jer med siatalere

10 Synes om

Og jeg bestemte mig netop for siamesere, på grund af den Sugieh :heart::smile:

6 Synes om