Konkurrence - sommerkatte 2021

Jeg glemte at oprette konkurrencen, men her er den. Så lad os se nogle sommerkatte :slight_smile:

Emnet for denne sommerkonkurrence er kort og godt Sommerkatte - til sædvanlig fri fortolkning.

I denne særlige konkurrence skal billederne være fra denne sommer, og man må tilmelde 2 billeder .

Du kan tilmelde billeder frem til og med 13. august ved at lægge dem ind i denne tråd.

14. og 15. august stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før 14. august (ja, det BLIVER svært)!

Mandag 16. august opgøres vinderen (den med de fleste likes). Måske kunne der ligefrem tænkes at være en lille præmie denne gang …

Herefter går vi tilbage til ugekonkurrencerne.

God sommer til mennesker og katte! :blomst:

6 Synes om

Stine og Mister lægger ud med et bilelde hvor de har søgt skygge i en brise.
Og bemærk den tætte kontakt - de sagde selv at der ikke var berøring…

8 Synes om

Fritzz og Finn på fuglejagt i haven.

17 Synes om

9 Synes om

5 Synes om

Kan vi få blæseren sat på max, tak!

11 Synes om

“Mor! nu når blæseren kører, og det ikke er så varmt mere, kunne jeg altså godt spise lidt mere vådmad”, sagde Milo.

8 Synes om

Rags i sin have… :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags, 09.07.2021.

12 Synes om

@DorteH :venter:

:flojte: :ups:

1 Synes om

I got da bird :smiley_cat:

17 Synes om

Well hello there :sunglasses:

11 Synes om

Fiona min smukkeste haveplante :wink:

11 Synes om

Caithlin hjælper Lene med hendes krydsord… :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 24.07.2021.

12 Synes om

Verden er min!

17 Synes om

Kom nu, vågn op, vi skal ud og lege, det er sommer :slight_smile:

5 Synes om

Når man er med på camping :tent:

8 Synes om

Jeg har været et træls menneske denne sommer synes Chardonnay. Poolen har kun nået at være fremme en enkelt dag, men den dag blev der leget i den sammen med hans bedste ven Pind. :grin:

13 Synes om

Undskyld jeg spørger, men må man stemme eller skal den køre mere? Undskyld :ups:

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg kan godt forstå, du spørger! Man må stemme, og det måtte man sådan set også i går. Men jeg var ikke hjemme og fik slet ikke sat afstemningen i gang. Så sæt i gang!

Hvis der ikke rigtig kommer nogen stemmer i løbet af i dag, må vi jo fortsætte afstemningen en ekstra dag eller 2. Jeg beklager.

2 Synes om