Tanker i August

Åh ja hvad skal man sige. Boller fra koberg :dohdoh:

3 Synes om

Vi får tilbudt sandwiches, men de er uspændende :rolleyes2:
Det går sgu nok alligevel, men det havde været lækkert med en madpakke.
Næste gang …

2 Synes om

Øv med Spotty, håber så meget på en hurtig bedring, med ham og for den sags skyld også dig. Både med ryg og ben. Rigtig god bedring til jer begge to

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Måske kan du få dem til at lave et drop til den? Så kan du sidde lige så stille og nyde den :rolleyes:

6 Synes om

SÅ er Katte i Huset læst færdig, hold da op, jeg får dårlige nerver ved tanken og sætter stor pris på Stine og Mister.

Fortalte en veninde om den, hun kan dog ikek koncentrere sig om at læse, så i stedet fandt vi den som lydbog på nota.dk - blot en serviceoplysning til jer der gerne vil høre den i stedet for at læse den.

5 Synes om

Slutspurten er gået ind. Du kan stadig nå at deltage med et aktuelt billede fra denne sommer. Du kan også deltage med 2, hvis du allerede har postet et. Deadline er fredag kl. midnat.

3 Synes om

Der er indsamlet og afleveret afføringsprøver hos dyrlægen … svar sidst på ugen i næste uge.
Håber de giver brugbare svar, for ellers er det mange penge at smide ud af vinduet :surrender: … og jeg vil selvfølgelig gerne få noget konkret at arbejde med, for at få stribedrengen rask igen :kryds:
@Vipstosen det er ikke en pcr-test og du må ikke spørge hvorfor … jeg har simpelthen ikke nok viden til at spørge ind til de her ting og vil nødigt fremstå, som om jeg ikke stoler på at dyrlægen ved hvad h*n gør :flushed:

6 Synes om

:kryds: For at de snart finder ud af hvad der er galt, og hvordan det kan løses! Forsat god bedring til ham.

Kender i øvrigt godt den med nødigt at fremstå, som om jeg ikke stoler på at dyrlægen ved hvad h*n gør.

3 Synes om

Jeg har lige kaldt mine dejlige siatalerdrenge for ‘bat shit crazy’ på Facebook, og har lidt dårlig samvittighed. :flushed:
Meeen, det passer, og det var nødvenligt. :grimacing:

8 Synes om

Hvor meget dokumentation behøves der? Et par link til et par tråde herinde, burde være svar nok :wink:
Og du har ret :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 Synes om

:kryds: for prøver fortæller det, så spotty bliver rask igen

Lige nøjagtig sådan har jeg det også, :flushed:

Hvor går det med dig

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

To skridt frem - et tilbage … nogle dage er bedre end andre dage, men stadig daglige smerter :rolleyes2:

1 Synes om

Øv :cry: Men godt der går lidt fremad

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Kom ud inden 6 på dagens gåtur, men dejligt, nu fik jeg nået den inden regnen kom. Nogle der kan sige mig hvad der må jages nu, igen i dag en skydning uden lige kl 6 :thinking:

Med venlig hilsen beimis ejer

@PiaB Ved du det?

Grågæs er vist det eneste og der er nogle Krav som du kan læse

1 Synes om

Ja gæs og regulering af kraver og duer i nogle områder.
Men det er nok gæs, du hører der skydes til lige nu :slight_smile:

1 Synes om

Nå men når nu der er lavet syltetøj, så må man nødvendigvis også bage franskbrød…… Det mente mine mænner i hvert fald :smile:

7 Synes om

Men det smager også dejligt :wink:

14 Synes om

Og så gik de selvfølgelig straks i gang med at bage :wink:

1 Synes om