Tanker i August

:kryds: For at de snart finder ud af hvad der er galt, og hvordan det kan løses! Forsat god bedring til ham.

Kender i øvrigt godt den med nødigt at fremstå, som om jeg ikke stoler på at dyrlægen ved hvad h*n gør.

3 Synes om

Jeg har lige kaldt mine dejlige siatalerdrenge for ‘bat shit crazy’ på Facebook, og har lidt dårlig samvittighed. :flushed:
Meeen, det passer, og det var nødvenligt. :grimacing:

8 Synes om

Hvor meget dokumentation behøves der? Et par link til et par tråde herinde, burde være svar nok :wink:
Og du har ret :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 Synes om

:kryds: for prøver fortæller det, så spotty bliver rask igen

Lige nøjagtig sådan har jeg det også, :flushed:

Hvor går det med dig

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

To skridt frem - et tilbage … nogle dage er bedre end andre dage, men stadig daglige smerter :rolleyes2:

1 Synes om

Øv :cry: Men godt der går lidt fremad

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Kom ud inden 6 på dagens gåtur, men dejligt, nu fik jeg nået den inden regnen kom. Nogle der kan sige mig hvad der må jages nu, igen i dag en skydning uden lige kl 6 :thinking:

Med venlig hilsen beimis ejer

@PiaB Ved du det?

Grågæs er vist det eneste og der er nogle Krav som du kan læse

1 Synes om

Ja gæs og regulering af kraver og duer i nogle områder.
Men det er nok gæs, du hører der skydes til lige nu :slight_smile:

1 Synes om

Nå men når nu der er lavet syltetøj, så må man nødvendigvis også bage franskbrød…… Det mente mine mænner i hvert fald :smile:

7 Synes om

Men det smager også dejligt :wink:

14 Synes om

Og så gik de selvfølgelig straks i gang med at bage :wink:

1 Synes om

Der må stemmes i Årets Sommerkat. Det måtte der sådan set også godt i går, men når man er kognitivt udfordret, kan man godt glemme at sætte det i gang, selv om det er fremhævet med gult på ens todo-liste :flushed:

Hvis der ikke kommer særlig mange stemmer i dag, inddrager vi også manddag.

7 Synes om

Og så gik de selvfølgelig straks i gang med at bage :wink:
[/quote]

det gjorde jeg da…så nylavet brombærsylte på varmt franskbrød :savle:

5 Synes om

Jamen, med dig er jeg slet ikke i tvivl, Jim :hoho:

I Wish :wink: Nej franskbrød er mig, boller er Lars. Vi kan lave efter samme opskrift, og hans er stadig bedst :crazy_face:

4 Synes om

I går gik jeg igang, med tiltrængt rengøring af huset, da det alligevel regnede og jeg ikke vil ud og gå i regn, men gik lidt i stå da jeg fik beims fodder labyrint sat i blød. ( Ja savn og jeg blev tude fjæs) lod rengøring være rengøring og jeg kom op til beimis. I lige knap 3 timer hvor jeg bare snakkede med bemis og bare lige var ved ham hele tiden :klappekat: :hjerte:
Ja jeg nåede det meste rengøring og havde ny energi til og gøre, at det så blev mørkt inden jeg var færdig var bare ærlig og jeg nok overså en par støv fnug bare ærlig

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Beimis er da også vigtigere end et par nullemænd i krogene :lazykitty:

1 Synes om

Hvor har du dog ret :smil:

Tak

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om