Tanker i August

Du har vist brug for en stort god bedring :kram:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

God bedring… :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Hold op en blæsevejr det er i dag, er lige kommet inden fra 1 1/2 timers gå tur, på halv vejen kom en dejlig byge :woozy_face: men inden jeg var hjemme igen, var jeg blæst tør, og har så fået, samlet en masse blommer op, de drysser ned, så morgen maden bestod af blommer,

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Jeg har givet fortabt over for regn og rusk.
Jeg har tændt for brændeovnen…I August måned :cold_face:

2 Synes om

Jeg frøs også i går inde i huset :s: Jeg tænker også, jeg snart har fået så meget regn, at jeg godt kan gå en uges tid uden så meget som en byge uden at blive utilfreds …

6 Synes om

Mit internet er nede og har åbenbart været det, det meste af dagen :face_with_symbols_over_mouth:
Så kan jeg lige så godt gå i seng nu … :godnat:

Sådan havde jeg det i går aftes da mit drillede on/off i flere timer. Til sidst gav jeg op og gik i seng.

1 Synes om

Her har det været tørvejr og blæst, så Lars er i marken med presseren. Vi har lidt en tradition for at få en rejemad eller et stykke smørrebrød når han kommer hjem, så det sidder jeg og glæder mig til :drooling_face:

11 Synes om

Hvordan det er sket ved jeg ikke helt, men jeg er røget i Hobitten fælden igen, en kande god te og hækle tøjet, det er slet ikke en dårlig måde at slutte den første feriedag af på :blush:

11 Synes om

I mandags sendte vi den ene af missemødrene ud i nyt hjem, det er første gang vi prøver at en missemor flytter før alle killinger er flyttet, (killingerne er naturligvis over 12 uger og hun er i flot kondition) så vi var spændt på hvordan det gik og om hun ville kalde på killingerne.
Har i dag fået en mail og hun stortrives følger med i alt hvad der foregår og der er intet kalden eller noget der tyder på hun savner killingerne.
De slutter af med at hun er lige den kat de altid har drømt om at få. :yatta:

18 Synes om

Jeg oplevede, at en tilbageværende killing gik og kaldte lidt på mor og de manglende søskende.

Vi kan heldigvis ikke mærke noget på killingerne, der har ikke været antydning af kalden eller søgen efter mor :slight_smile:

1 Synes om

Finn! Min kroniske babymis - som runder 3 til november - keeeeder sig i øjeblikket, og driver de tre ældre katte til vanvid. :crazy_face:
Fritzz er ellers frisk nok, men han kan slet ikke hamle op med huses lømmeltyran… Det er vist lidt hårdt for hele banden. :roll_eyes:

7 Synes om

Du må have en killing til ham :muhaha: Er der ikke en af @anne_p s, der er i gang med at bage på nogle?

1 Synes om

Joooooo her bages muligvis image

5 Synes om

En Ilikethismis mere??! :open_mouth: Det lyder lidt som at smide benzin på bålet. :grin:

2 Synes om

Vi krydser :crossed_fingers: :heart:

1 Synes om

Så har jeg også lært at sætte bindegarn i en halmpresser :smile:
Jo jo der høstes :crazy_face:

11 Synes om

Så ud over at gå i skole og arbejde på plejehjem, er du nu også medhjælpende hustru? :wink:

3 Synes om

Jep, det har jeg været længe :wink: Men det er altid godt at kunne skrive lidt småtterier på sit CV :smile:

8 Synes om