Tanker i August

Jubii nu er min Harry Potter bog endelig afsendt, så hvis dao endnu en gang kan finde ud af, at hænge pakken på postkassen er der håb for at jeg har den i morgen :smiley:

6 Synes om

Sikke en held jeg ikke kan finde ud af og købe på udlandske hjemme sider :woozy_face:, eller nowet .

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Er det en speciel Harry potter bog

Er der en god spisted i Aalborg- Nørresundby området. En kan anbefale
Der skal være noget på tallerken.
Ikke burger King eller ligende.
Vil af personlige årsager gerne undgå flammen- jensen.

Jeg har forstået bryghuset og prise. Men blev sat til og finde en anden. Med mindre der er en virkelig god grund til og prøve dem

Med venlig hilsen beimis ejer

Duus’ Vinkælder laver ret god dansk mad, og vi er endnu ikke gået sultne derfra :sweat_smile:

Ellers er der fx Karma Sushi, som har all you can eat. Der er vi heller ikke gået sultne fra :hoho:

2 Synes om

Åh sushi skal det ikke være, vi er 5 der skal afsted, men den yngste af os, begynder at sige gylpe lyde bare, vi går forbi en sushi :joy:, sjov nok kommer vi tit forbi sådan en når skal afsted.
( og det vil jeg ikke byde hende i år, det var hende der stod op og kørt beimis til vagt dyrlæge, sent aften, da jeg ikke kunne få andre til og hjælpe med transport )
:tak: kigger lige nærmer på duus, den viste jeg jo endeligt godt lagde i Aalborg

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Lille Nyhavn ved broen på Nørresundby siden. Lille spisested men rigtig godt og hyggeligt. Priserne er også “spiselige” :wink:

1 Synes om

Det kan man vel godt sige :sweat_smile:
Den hedder Magisk hækling med opskrifter på ting fra Harry Potter universet :slight_smile:

1 Synes om

Tak den kigger jeg lige nærmer på også

Med venlig hilsen beimis ejer

Siger du at det ikke længere er et gult lokalt hul i jorden :open_mouth: … selv jeg undgik det sted, da jeg boede lige rundt om hjørnet … tror sq ikke engang lommetyven ville komme der :grin: :grin:

Skal lige siges jeg solgte og flyttede fra Vesterbrogade i 05 og hele området er blevet pudset gevaldigt op siden, så Nyhavn kan sagten være et lækkert sted i dag :wink:

3 Synes om

Jep det er et bette hyggeligt spisested :blush::+1:t2:

2 Synes om

Er der andre end mig, der bruger Tigerino bentonit?

Jeg har været virkelig glad for det i mange år, men på det seneste har jeg flere gange åbnet en pose, hvor der var masser af små klumper i. Som om det har været fugtigt. En anelse irriterende, men det kan jo have været et begrænset problem med en enkelt sending. Det kan godt have været 2 poser fra samme indkøb hos mig, men hvis I andre også oplever det, er det måske ikke tilfældet?

Ja! Jeg har også oplevet det den seneste måned, måske to. Jeg troede bare jeg var uheldig. :confused:

1 Synes om

Jeg syntes egentlig der er stille og roligt på vejen hvor jeg bor, når vi kommer til min sengetid. Men efter to nætter hjemme ved min søster og svoger, med min niece sovende ved siden af mig, må jeg nok indse at det ikke helt kan kaldes stille :tihi: De bor en lille smule ude på landet, og selv om jeg kunne høre min niece trække vejret, havde jeg svært ved at falde i søvn fordi, der var alt for stille :uha: :joy:

Jeg er glad for at sidste fridag i denne omgang først er i morgen, så jeg kan nå at få sovet bedre et par nætter i min egen seng inden hverdagen igen banker på :godnat:

4 Synes om

Jep. Masser af klumper i de to sække uden duft jeg købte for et par måneder siden og også klumper i den første af to nye sække med babypudderduft jeg lige har hældt i bakken.

Håber da ikke det er noget de fortsætter med, det er vores favoritgrus herhjemme, både pris- og klumpemæssigt.

1 Synes om

Øv, @Gizzemissen og @Tea. Jeg håber også, at det er en forbigående ting. Det er det selvfølgelig nok, for det er vel næppe en ny standard. Men så håber jeg, at det læs, der er blevet fugtigt, snart er brugt op.

1 Synes om

Jeg ville tage billeder af det og klage, det er bare ikke i orden

2 Synes om

Nogle dage glæder jeg mig mere til at komme afsted end andre. I dag er en af dem :crazy_face:
Drengene er simpelthen nogle rødder! og det er ganske umuligt at få gjort noget husligt med dem i nærheden :expressionless:
Så er det nemmere bare at tage afsted og være lykkelig uvidende om, hvad de laver af kunster :joy:

6 Synes om