December mørk med lys
Er altså helt specielt ![]()
Tror også jeg går en tur rundt i kvarteret når mørket er faldet på og kigger på folks julelys.
Så er mine gulve rene igen og helt uden marcipanklatter. Jeg er simpelthen så lykkelig for at jeg fandt en sød rengøringsdame. Hun er guld værd og hun fik selvfølgelig en smagsprøve med hjem ![]()
har bestil 3 DNA kits fra MyCatDNA og fået besked om at de er leveret kl 15.15 i dag, men postkassen er tom ![]()
Opdagede det her, da jeg helt smadret skulle i seng i går … ![]()
Det må være sket, da jeg sprang ud af fjerene i går morges
… og jeg var helt vildt motiveret til at gå i gang med at skifte sengetøj ![]()
Deres support er super og de ville sende nye kits, hvor de selvfølgelig gjorde opmærksom på at de 3 første ville blive deaktiveret.
I onsdags var jeg i pakkeshoppen, for at hente en anden pakke og så slog tanken mig, prøv lige pakke nummeret. Og sørme om ikke mine kits var blevet leveret der.
Skyndte mig at skrive til dem, hvordan jeg havde fundet pakken. Så de ikke blev deaktiveret
Kodak var meget stille i går … bekymrende stille og jeg tænkte, om der mon var noget blære-halløjsa under opsejling ![]()
Dagens bekymring går mere på hans mentale helbred … og mit ditto ![]()
Mit evige paradoks - er bekymret, hvis de ligger og sover for længe, og bekymret når de er ude og rende for længe. ![]()
Sku’ nok ha’ overvejet akvariefisk i stedet…
![]()
Ja tak mis har aktiveret lås så den nye komfur ikke kan tændes ![]()
Dages varme ret må være koldskål ![]()
Hvis der er sådan et hængelås ikon på komfuret, kan du prøve at trykke på det og holde det nede i nogle sekunder…så burde det låse op igen ![]()
Tro mig - der er også bekymringer med akvariefisk.
“Åh nej, hvorfor kan jeg ikke få øje på den eller den fisk? Ligger den mon syg eller død et sted…?”
“Er det alger jeg kan se der, som ikke skal være der?”
“Er der ikke lidt for mange snegle. Mon jeg fodre for meget?”
“De ser altså meget sultne ud i dag. Kan være jeg fodre for lidt”
O.s.v. ![]()
Hvordan kan man se, at en fisk ser sulten ud ![]()
De ved det er mig der giver dem mad og især om morgenen, når de er rigtigt sultne, så kommer de strygende op til hvor jeg plejer at give dem med. De er yderst aktive og det er tydeligt at se, de er sultne og venter på at få mad. Den adfærd har de ikke ellers normalt, når jeg kommer hen til akvariet, men sommetider synes jeg de opføre sig lidt derhenad til andre tider og så er det jeg begynder at tvivle på om de har fået nok mad den dag ![]()
Det blev prøvet flere gange i går
den siger bare lyde
Nå finder lige brugs manuelt det må hjælpe op af formiddagen
Induktionskogeplader skal der ofte være en gryde eller pande på blusset du prøver at tænde ellers tænder de ikke. Nogle tænder kort og slukker så igen når de registrerer at der ikke er en gryde/pande på blusset.
Delle er normalt ikke en kat der kommer og putter, når man kalder på hende. Så det gør jeg ikke. Dumle derimod kan jeg som regel nemt kalde til mig.
I dag kunne jeg se på Dumle, at han var på vej til lave ballade, så inden han rent faktisk lavede ballade, besluttede jeg mig for at kalde på ham og lokke ham hen at putte. Og det virkede. MEN! Delle følte sig åbenbart overset, så hun begyndte at kurre og kalde. Så kaldte selvfølgelig også på hende, og så kom hun sgu. ![]()
Altis mega hygge at putte med begge katte. Dumle fik dog nok til sidst og var egentlig på vej til at lave den ballade jeg forsøgte at aflede hans opmærksomhed fra, men har nu nu lagt sig andetsteds.
Delle ligger dog stadig og sover på mit skød. ![]()
I dag tager ældstebarnet og jeg på roadtrip. Jeg skal hente en ordentlig suppehøne, for nu skal der koges suppe til den store guldmedalje ![]()