Tanker i december 2025

Fik du styr på komfuret Beimis? :smil:

3 Synes om

:tihi:

14 Synes om

Katten ser meget tilfreds ud med sig selv :joy:

3 Synes om

Ja! :grin:

2 Synes om

Never underestimate a striwemis… :cat2: :rock:

8 Synes om

Ja :smil:
men komfuret må være defekt
Den har låst sig selv igen

Og har endnu ikke luret hvordan den bare lige låser op

så dagens varme ret. Var i aften kold mad

Hvor for defekt

Jo fordi

1

Mis kan ikke nå op til låsen
2

Hun går jo aldrig på bordet
3
Hun har jo fået og vide, alle bordet må der ikke være katte på

8 Synes om

Hvilet mærke og model er komfuret? Jeg er ikke sikker på at det er defekt, men de der touch komfurer kan være lidt irriterende til man lige at lære at kende dem i forhold til hvordan man skal trykke på dem etc. (en berøring er ikke bare en berøring, mener vores i al fald :muhaha:)
(Vores fik også på magisk vis en børnelås slået til lige pludselig, og vi måtte også i manual for at finde ud af hvordan vi fik komfuret til at starte :tihi:)

6 Synes om

Denne her. https://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/ovn-komfur/komfur/hisense-komfur-hci8647wg/762863

Nej jeg er også bange for det er en pote der hjælper :see_no_evil:

5 Synes om

Jeg var forbi købmanden for at hente pakker (det sjældent … :cool: ) og ekspedienten spurgte ikke engang hvad han kunne hjælpe med, men spurgte bare: Hvor mange? :ups:
Desværre stod min nabo bag mig i køen og hun var ved at blive kvalt af latter … :klappe: :klappe:

17 Synes om

Faktisk ikke.
Jeg kan se at børnesikringsfunktionen er slået til første gang komfuret bliver tændt, samt slåes til igen hvis strømmen bliver afbrudt.
Det er den lille nøgle som du også kan se her til højre, man skal trykke på

Og så skal man sørge for at kogepladerne er slukkede, og blot trykke i 1 sekund.

Manualen er her på dansk
928247 obalka IND_DA.cdr

3 Synes om

:tak: :blush: det hele giver mening så
De sidste dage har elværket arbejdet haft arbejdet med strøm og om dagen været kort varigt været strøm afbrudte

6 Synes om

Laver konfekt
Staldkatten mis har snuppet en kugle marcipan med gajol spiritus i overtrukket med chokolade
Hun er pist væk
Kalder og kalder intet reaktion
Hun kan gå over det meste jeg er alene hjemme og ikke ude adgang

Det giver mave pine kunne se pote aftryk i chokolade så ja hun har taget det

7 Synes om

Hun får nok også lidt mavepine hvis hun rent faktisk spiser det og ikke bare leger med det, men tænker ikke umiddelbart det er akut i de mængder.
Hun er et underholdende væsen, hende Mis. :hjerte:

5 Synes om

Det synes jeg er strengt, du ikke har ude adgang … hvem bestemmer det? :venter:

5 Synes om

:rofl: det var mis der ikke havde ude adgang

Det er spist

Tak :blush:

Men hvor hun var ved jeg virkelig ikke men nu sover hun på gulv varmen og vil have andet mad

8 Synes om

Når nu hun kan gå over det meste, når du ikke er hjemme, skulle du måske overveje at fjerne alt, hvad du ikke vil have, hun indtager eller fjerner. Du ved godt, når sådan noget sker, så er det, vi plejer (provokerende!) at spørge: Hvor mange år er det, du har haft kat? :wink:

6 Synes om

17 Synes om

Svigersønnen har været her med pigerne, de skulle klippes
Og nej, jeg fik ikke taget billeder af dem … og det der er langt værre, jeg glemte at tage mål af dem til julekjoler :dokdok:

9 Synes om

Worst case kan de vel altid passe en Lucia-kjole fra lageret… :p:

10 Synes om

I to må simpelthen aldrig holde op med at debattere herinde :joy: Der er SÅ megen viden og gode råd i jeres meningsudveksling :joy: Og jeg er flad af grin, hver gang :clap:t2::joy::smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om